Akceptacja nowych produktów żywnościowych i jej uwarunkowania

szkoła wyższa
20
PLN
Akceptacja nowych produktów żywnościowych i jej uwarunkowania
in_stock
Dostępność:
jest
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 20,00 zł
Cena netto: 19,05 zł
egz.
 
 SPIS TREŚCI

Wstęp ... 5

I. Innowacje i innowacyjność na rynku żywnościowym ... 8
1. Istota innowacji i innowacyjności ... 8
2. Klasyfikacja innowacji ... 11
3. Czynniki determinujące innowacyjność i wprowadzanie innowacji ... 13
3.1. Uwarunkowania związane z funkcjonowaniem gospodarki i przedsiębiorstw ... 14
3.2. Wpływ konsumenta na powstawanie produktów innowacyjnych ... 16
4. Etapy procesu innowacyjnego ... 19
5. Wybrane metody mierzenia innowacyjności przedsiębiorstw ... 19
6. Innowacyjność polskiej gospodarki i przedsiębiorstw na tle innych krajów europejskich ... 21

II. Uwarunkowania akceptacji nowych produktów żywnościowych ... 28
1. Czynniki związane z produktem ... 292. Społeczne zaufanie i normy ... 32
3. Cechy osoby adoptującej innowację ... 35
3.1. Zmienne psychologiczne ... 35
3.2. Zmienne demograficzno-społeczne ... 37
3.3. Zmienne psycho-społeczne ... 38

III. Konsument wobec produktów żywnościowych o obniżonej zawartości składników ... 411. Poglądy konsumentów dotyczące obniżania zawartości składników ... 43
2. Gotowość do spożywania żywności o obniżonej zawartości składników i jej uwarunkowania ... 47
3. Wybrane uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku żywności o obniżonej zawartości składników ... 53
4. Postawy względem żywności light a poglądy i zachowania konsumentów ... 62
5. Akceptacja żywności o obniżonej zawartości tłuszczu, cukru i soli ... 67

IV. Konsument wobec produktów żywnościowych wzbogaconych w składniki ... 71
1. Poglądy konsumentów dotyczące wzbogacania żywności ... 74
2. Gotowość do spożywania żywości wzbogaconej ... 77
3. Wybrane uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku żywności wzbogaconej ... 81

V. Modyfikacje genetyczne żywności a jej akceptacja ... 89

VI. Wpływ technologii wytwarzania na akceptację innowacyjnego produktu ... 105

VII. Segmentacja i typologia konsumentów na rynku żywności ... 116
1. Segmentacja rynku ... 116
2. Typologia konsumentów ... 117
3. Typologie konsumentów na rynku żywności ... 122

VIII. Akceptacja innowacyjnych produktów żywnościowych z uwzględnieniem segmentacji konsumentów ... 128

Podsumowanie ... 141
Literatura ... 145
Summary ... 160

Szczegóły

ISBN 9788375834079
Autor Jeżowska-Zychowicz Marzena,Jeznach Maria,Kosicka-Gębska Małgorzata
Rok wydania 2012

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

123

W Y D A W C Y

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl