Jakość usług gastronomicznych a ochrona konsumentów w Polsce

szkoła wyższa
25
PLN
Jakość usług gastronomicznych a ochrona konsumentów w Polsce
in_stock
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 25,00 zł
Cena netto: 23,81 zł
egz.
Jakość usług gastronomicznych a ochrona konsumentów w Polsce

 SPIS TREŚCI

Wstęp ... 5

Rozdział I. Usługi gastronomiczne w Polsce ... 9
1. Struktura placówek gastronomicznych i przychody z działalności gastronomicznej ... 9
2. Korzystanie z usług gastronomicznych oraz czynniki wpływające na wybór przez konsumentów placówek usług gastronomicznych ... 16

Rozdział II. Uwarunkowania rozwoju ochrony konsumentów i regulacje prawne obowiązujące w tym zakresie na rynku usług gastronomicznych w Polsce ... 35
1. Rozwój ochrony konsumentów i katalog praw przysługujących konsumentom na rynku usług gastronomicznych ... 35
2. Akty prawne dotyczące ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 43
2.1. Analiza wybranych regulacji prawnych związanych w szczególności z ochroną interesów ekonomicznych konsumentów usług gastronomicznych ... 44
2.2. Wymagania wobec usług gastronomicznych w świetle prawa żywnościowego ... 60
3. Organizacje chroniące konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 81
4. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za świadczenie usług gastronomicznych – wybrane aspekty ... 91

Rozdział III. Postrzeganie jakości usług gastronomicznych w kontekście ochrony konsumentów ... 96
1. Jakość usług – pojęcia, uwarunkowania i modele ... 96
2. Jakość usług gastronomicznych ... 106
3. Wyniki działań kontrolnych na rynku usług gastronomicznych ... 123
4. Poziom ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych w opinii respondentów ... 126

Podsumowanie ... 137

Bibliografia ... 141
Aneks ... 151

Szczegóły

ISBN 9788375834673
Autor Ozimek Irena,Gutkowska Krystyna
Rok wydania 2013

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

123

W Y D A W C Y

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl