Media relations w sektorze rolno-spożywczym

szkoła wyższa
25
PLN
Media relations w sektorze rolno-spożywczym
in_stock
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 25,00 zł
Cena netto: 23,81 zł
egz.
 
 SPIS TREŚCI

Dr Marek Sawicki – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Prof. dr hab. Wiesław Bielawski – Prorektor ds. Rozwoju Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Wstęp – Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz

Część I. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Part I. WORKING WITH THE MEDIA IN THE INFORMATION SOCIETY

Maciej Mrozowski
Budowanie relacji z mediami w społeczeństwie sieciowym, czyli opera w dwóch aktach ... 11
Building Relationships with the Media in the Network Society – an Opera in Two Acts

Franciszek Kampka
Wiarygodność a ryzyko w media relations ... 24
Reliability and Risk in Media Relations

Jacek A. Żurawski
Reklama w mediach i w prawie nieuczciwej konkurencji ... 34
Media Advertising and the Unfair Competition Law

Stanisław Jędrzejewski
Media publiczne a nowe media ... 48
Public Media and New Media

Ewa Jaska
Media relations w jednostkach samorządu terytorialnego ... 61
Media Relations in Local Government Units

Część II. DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE W SEGMENCIE RYNKU ROLNEGO I SPOŻYWCZEGO
Part II. COMMUNICATION ACTIVITIES IN THE AGRICULTURE AND FOOD SECTOR

Anita Szczykutowicz
Promocja polskiej żywności w mediach – Program Poznaj Dobrą Żywność ... 75
Promotion of Polish Food in the Media – Try Fine Food Programme

Monika Świątkowska
Nowe formy komunikacji marketingowej na rynku żywności ... 85
New Forms of Marketing Communication in the Food Market

Tadeusz Skoczek
ACTA, GMO, Slow Food – nowe przykłady relacji medialnych ... 96
ACTA, GM, Slow Food – New Examples of Media Coverage

Część III. OBECNOŚĆ PROBLEMATYKI WIEJSKIEJ I ROLNICZEJ W PRZEKAZIE MEDIALNYM ORAZ JEJ ODBIÓR
Part III. THE PRESENCE OF AGRICULTURE AND RURAL ISSUES IN MEDIA AND THEIR RECEPTION

Anna Parzonko
Znaczenie informacji w rozwoju lokalnym ... 119
The Role of Information in Local Development

Mariusz Kosieradzki
Audycje rolnicze w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej – stan i perspektywy ... 128
Programmes on Agriculture on Regional Channels of Polish Public Television
– the Current Status and Perspectives

Krystyna Krzyżanowska
Źródła informacji rolniczej w odbiorze społecznym ... 136
The Sources of Agricultural Information in Public Perception

Agnieszka Werenowska
Rozpoznawalność audycji telewizyjnych o tematyce rolniczej wśród studentów ... 147
Recognition of Television Programs on Agriculture among Students

Szczegóły

ISBN 9788375833812
Autor Praca zbiorowa
Rok wydania 2012

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

123

W Y D A W C Y

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl