Zastosowanie internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego

informatyka
42
PLN
Zastosowanie internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
in_stock
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 42,00 zł
Cena netto: 40,00 zł
egz.

Opracowanie powstało na podstawie studiów i badań empirycznych, w których celem było zdiagnozowanie zastosowania Internetu w działaniach marketingowych największych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego działających w Polsce. Książka składa się z 11 rozdziałów (studiów przypadku analizowanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego oraz ostatniego rozdziału stanowiącego syntezę badań). Głównym celem prowadzonych badań była analiza działań marketingowych podejmowanych w środowisku wirtualnym przez największe (znajdujące się na liście 500 największych) przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego.

Szczegóły

ISBN 838950345X
Autor Pizło Wojciech

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

123

W Y D A W C Y

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl