Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 30,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
30.00
Cena netto: 28,57 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

rok wydania: 2008 stron: 232 format: B5 oprawa: miękka SPIS TREŚCI: Wstęp 1. Usługi gastronomiczne 1.1. Pojęcie gastronomii 1.2. Rodzaje lokali gastronomicznych 1.2.1. Kryteria klasyfikacji zakładów gastronomicznych 1.2.2. Rodzaje zakładów gastronomicznych 1.2.3. Catering 1.2.4. Gastronomia hotelowa 1.3. Podsystemy rynku usług gastronomicznych 1.3.1. Wprowadzenie 1.3.2. Gastronomia indywidualna 1.3.3. Gastronomia systemowa 1.3.4. Gastronomia specjalna 1.4. Współczesne trendy w polskiej gastronomii 2. Reklama i promocja w gastronomii 3. Aranżacja sali konsumenckiej w zakładzie gastronomicznym 3.1. Wystrój wnętrza lokalu gastronomicznego 3.2. Meble 3.3. Wyposażenie sal wielofunkcyjnych w hotelach 3.4. Dekoracje 3.5. Bielizna stołowa 3.6. Zastawa stołowa 3.6.1. Wprowadzenie 3.6.2. Naczynia szklane 3.6.3. Zastawa stołowa metalowa 3.6.4. Zastawa stołowa porcelanowa 3.6.5. Wyposażenie baru 3.6.6. Inne wyposażenie do obsługi gości 3.6.7. Wyposażenie w cateringu 4. Personel w gastronomii 4.1. Wiadomości ogólne 4.2. Kierownik gastronomii 4.3. Pracownicy kuchni 4.4. Kierownik sali 4.5. Personel obsługujący 4.6. Higiena personelu 4.7. Oddziaływanie na pracę personelu 4.7.1. Nagradzanie i karanie pracowników 4.7.2. Szkolenia 5. Zasady obsługi gości w gastronomii 5.1. Wiadomości ogólne 5.2. Systemy obsługi gości 5.3. Obsługa kelnerska 5.3.1. Wprowadzenie 5.3.2. Prace przygotowawcze do obsługi gości 5.3.3. Przywitanie gościa 5.3.4. Przyjęcie zamówienia 5.3.5. Obsługa gościa przy stoliku 5.3.6. Dosadzanie gości do stolika 5.3.7. Pożegnanie gościa 5.4. Rodzaje gości w restauracji 5.5. Obsługa gości przez personel room-service 6. Karty menu 6.1. Rodzaje kart menu 6.2. Cechy karty menu 6.3. Zasady układania menu 7. Zasady nakrywania do stołu 7.1. Zasady nakrywania stołów 7.2. Nakrywanie stołów do śniadań 7.3. Nakrywanie stołów do obiadu 7.4. Nakrywanie stołów do kolacji 8. Zasady serwowania potraw 8.1. Zasady obsługi przy stole 8.2. Metody serwowania potraw 8.2.1. Wprowadzenie 8.2.2. Serwis talerzowy 8.2.3. Francuska metoda serwowania 8.2.4. Angielska metoda serwowania 8.2.5. Rosyjska metoda serwowania 8.2.6. Serwis bufetowy 8.2.7. Serwis specjalny 8.3. Zasady serwowania śniadań 8.3.1. Rodzaje śniadań 8.3.2. Bufet śniadaniowy 8.4. Zasady serwowania zakąsek 8.4.1. Rodzaje zakąsek 8.4.2. Ogólne zasady serwowania zakąsek 8.4.3. Serwowanie wybranych zakąsek 8.5. Zasady serwowania zup 8.6. Zasady serwowania dań zasadniczych 8.7. Zasady serwowania serów 8.8. Zasady serwowania deserów i owoców 8.9. Zasady serwowania napojów bezalkoholowych 8.9.1. Napoje bezalkoholowe zimne 8.9.2. Napoje bezalkoholowe gorące 8.10. Zasady serwowania napojów alkoholowych 8.10.1. Zasady serwowania piwa 8.10.2. Zasady serwowania win 8.10.3. Zasady serwowania wódek 8.10.4. Serwowanie napojów mieszanych 8.11. Dekorowanie potraw i napojów 9. Organizacja przyjęć okolicznościowych 9.1. Rodzaje przyjęć 9.2. Charakterystyka przyjęć 9.2.1. Przyjęcia typu angielskiego 9.2.2. Przyjęcia zasiadane 9.2.3. Przyjęcia mieszane 9.3. Zasady organizacji przyjęć 10. Zastosowanie systemów komputerowych w gastronomii 11. Kontrola jakości usług 12. Reklamacje Bibliografia

Szczegóły

ISBN 9788372449375
Autor Ewa Czarniecka-Skubina
Oprawa br
Rok wydania 2012
Format b5
Stron 232

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl