Profesjonalna recepcja w usługach medycznych.
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Profesjonalna recepcja w usługach medycznych” to idealny elementarz każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych. Doskonale tłumaczy i podaje rozwiązania komunikacji zarówno z pacjentem, jak i z lekarzem. Opisuje wiele ciekawych przykładów, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pracując w tym zawodzie. Doskonałe recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest dobra i sprawna praca każdej recepcji.
Książka pokazuje swoją zawartością jak udoskonalić to, co już jest dobre, oraz wskazuje ścieżkę profesjonalizacji przyjęć pacjentów.
Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki.
Jeśli chcesz:
- poznać i wykorzystać przewagi rynkowe płynące z posiadania recepcji
- polepszyć komunikację z pacjentem podczas rejestracji
- wywrzeć pozytywny wpływ – psychologia pacjenta
- radzić sobie z trudnymi pacjentami, dziećmi, seniorami, nastolatkami, całymi rodzinami, pacjentami wymagającymi i kłótliwymi oraz rabatowymi
- korzystać z zasad Savoir Vivre’u
- sprostać oczekiwaniom klientów w recepcji i poczekalni
- sprawnie rozmawiać przez telefon
- odpowiadać na trudne pytania stawiane w recepcji
- pokonać trudności i udoskonalić pracę recepcji
Szczegóły
ISBN | 9788392820369 |
Autor | Szumska Magdalena |
Oprawa | br |
Rok wydania | 2017 |
Format | a5 |
Stron | 134 |
Opinie o produkcie (0)
