Unity. Przewodnik projektanta gier

Dostępność: brak towaru
Cena brutto: 69,00 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
69.00
Cena netto: 65,71 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!
Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:
-tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;

-efektywnie pracować z zasobami w Unity;
-stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
-przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
-wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
-szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
-implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
-tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
-wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
-zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
-używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
-zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
-dopracować i wdrożyć grę.

Szczegóły

ISBN 9788328300170
Autor Geig Mike
Oprawa br
Rok wydania 2015
Format b5
Stron 413

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl