Kategorie
Producent
- Bezdroża (1)
- Editio (3)
- Element (2)
- Helion Gliwice (11)
- INNE (1)
- KaBe S.C.Wydawnictwo i Handel Książkami (1)
- KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński (1)
- MT Biznes (2)
- Muchomor (1)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (1)
- One Press (168)
- open Nexus Sp.z o.o. (1)
- PASCAL (1)
- PWN Wydawnictwo Naukowe (1)
- Sensus (59)
- Septem (9)
- SEVEN (2)
- Sowa (1)
- Wyd.Andrew Moszczyński (3)
- Wyd.Luter Learning System (1)
- Wydawnictwo A.G.H.im.Stanisława Staszica (1)
- Wydawnictwo Arkady (3)
- Wydawnictwo Penelopa Sp.z o.o. (1)
- Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej (1)
- Wydawnictwo RM (9)
Dostępność
Cena
-
od
do
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie.
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść. Jest to historia Judea Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę.
MT Biznes 2012, ISBN: 9788377460771, łączny czas nagrania 04:25:06
Dostępność: brak towaru
153 sceny filmowe z życia korporacji. Seks, kłamstwa i inne obowiązki służbowe
Życie w korporacji to nie bułka z masłem – wiedzą o tym wszyscy, nie tylko ci, którzy mieli okazję sprawdzić fakty na własnej skórze. Logika działania w takich firmach bije szczyty absurdu, pracownicy są poniżani, wykorzystywani intelektualnie, a niekompetentni menedżerowie usiłują zwalić na wszystkich wokół winę za swoje porażki…
Skąd o tym wiemy? Z kultury masowej. Właśnie taki obraz przekazują nam media: nieśmiertelny Dilbert, seriale – Camera Cafe, The Office, Mad Man – oraz kasowe filmy w rodzaju Wall Street, Sprzedawców albo Wilka z Wall Street.
W tej książce znajdziesz 153 fantastyczne sceny filmowe, pokazujące życie korporacyjne w najróżniejszych odsłonach. Zobaczysz, jak krzywe medialne zwierciadło odbija szefów i podwładnych, procesy rekrutacji i zwalniania, wyjazdy integracyjne i flirty biurowe. Wraz z autorem przypomnisz sobie, jak działa chroniczny syndrom kubikowy, dlaczego szkolenia są wdzięcznym obiektem drwin i skąd biorą się wewnątrzfirmowe wojny między różnymi grupami interesów. Będziesz się świetnie bawić, a przy okazji uświadomisz sobie, że rzeczywistość filmowa nie zawsze pokrywa się z codziennym doświadczeniem…
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny