
Kategorie
Producent
-
CeDeWu Sp.z o.o. (2)
-
Helion Gliwice (15)
-
MT Biznes (2)
-
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej (3)
-
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (39)
-
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej (2)
-
One Press (71)
-
Onet.pl SA-Oddział Wydawnictwo Pascal (2)
-
Pol.Krakowska (1)
-
Politechnika Śląska (25)
-
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (6)
-
Poltext (3)
-
PWN Wydawnictwo Naukowe (5)
-
REA Sp.J.I.Bójska,K.Bójska-Sondij,W.Bójski (1)
-
Rebis (1)
-
Sensus (1)
-
Septem (2)
-
Sorus (1)
-
Studio Emka (1)
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (4)
-
TARBONUS SP.z o.o. (1)
-
Wyd.Pol.Poznańskiej (2)
-
Wydawnictwo A.G.H.im.Stanisława Staszica (2)
-
Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne (1)
-
Wydawnictwo Arkady (2)
-
Wydawnictwo Beck C.H. (1)
-
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej (1)
-
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej (2)
-
Wydawnictwo SBP (2)
Dostępność
Cena
-
od
do
Podstawy działalności handlowej .Podr.dla zaw.sprzedawca

Podręcznik Podstawy działalności handlowej jest przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie sprzedawca w zasadniczych szkołach zawodowych oraz szkołach policealnych i zawiera wiadomości dotyczące podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie handlu, uwarunkowań organizacyjnych, prawnych, związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska. Treści zawarte w podręczniku są zgodne z podstawą programową i programem nauczania oraz uwzględniają standardy wymagań egzaminacyjnych potwierdzających kwalifikacje zawodowe dla zawodu sprzedawca.
Materiał podręcznika jest podzielony na cztery podstawowe działy:
- podstawy działalności gospodarczej,
- otoczenie firmy handlowej,
- elementy prawa pracy
- oraz bezpieczeństwo i higiena pracy.
W dziale pierwszym scharakteryzowano zasady i procedury dotyczące planowania, rejestrowania i podejmowania działalności handlowej, związaną z tym ewidencję, rozliczenie i dokumentację. Przedstawiono także ogólne zasady etyki w biznesie. Dział drugi określa środowisko funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, czyli jego otoczenie bezpośrednie i pośrednie oraz wpływ tego otoczenia na działalność gospodarczą firmy. Dział trzeci przytacza przepisy i charakteryzuje podstawowe prawa i obowiązki wynikające z Kodeksu pracy dla pracodawcy i pracownika przedsiębiorstwa handlowego. W dziale czwartym skoncentrowano się na istotnych dla pracownika i pracodawcy zagadnieniach związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska.
Zaletą podręcznika jest jego komunikatywność oraz nastawienie na zdobycie i przyswojenie nie tylko aktualnej wiedzy w nauczanym zawodzie, ale także praktycznych umiejętności – czemu służą schematy, ćwiczenia i pytania kontrolne. Książka może być również przydatna dla osób rozpoczynających lub już prowadzących działalność handlową, a także słuchaczy kursów przygotowujących do zawodu sprzedawcy i kursów doskonalących.
Dostępność: brak towaru
Zarządzanie nieruchomościami publicznymi

Zarządzanie nieruchomościami publicznymi
Dostępność: brak towaru
