Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

Biznes, Ekonomia, Finanse

Nadużycie prawa przez beneficjenta Wspólnej Polityki Rolnej

Nadużycie prawa przez beneficjenta Wspólnej Polityki Rolnej
Nadużycie prawa przez beneficjenta Wspólnej Polityki Rolnej

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

55,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,38 zł

EGZ.

Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy.

Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy.
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy.

Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!

Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.

Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.

Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesu.

Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesu.
Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesu.

Odnoszenie imponujących sukcesów i zdobywanie wielkich pieniędzy wydaje się wyjątkowo skomplikowane. Zdecydowanej większości ludzi to się po prostu nie udaje! Trzeba mieć sporo szczęścia i dobre znajomości, a i tak nie gwarantuje to pomyślnego rezultatu. Owszem, czasami słyszy się o przeciętniakach, którzy mozolnie, krok po kroku pięli się w górę, aby w końcu dzięki nadludzkiemu wysiłkowi osiągnąć swój cel. Czy naprawdę nie ma jakiejś prostszej ścieżki do sukcesu?

Taka prostsza ścieżka istnieje i została dokładnie opisana w tej książce. Zaprezentowane tu reguły mają uniwersalny charakter i każdy może je z powodzeniem zastosować. Są rezultatem badań nad nawykami i cechami wybitnych ludzi. Dzięki analizie ich strategii życiowych można było wyodrębnić niewielkie, łatwe do wprowadzenia zmiany w nawykach, które mają moc odmieniania życia na lepsze. Jeśli sprawisz, by nawyki sprzyjające sukcesom były Twoją drugą naturą, droga do życia pełnego bogactwa i satysfakcji stanie przed Tobą otworem. W tym poradniku dokładnie pokazano, w jaki sposób, prostymi środkami, dzięki niewielkim zmianom codziennych nawyków osiągać cele. Przekonasz się, że niewielkim wysiłkiem i bez większego stresu możesz odmienić swoje życie!

Dzięki tej książce:

  • łatwiej określisz, jaki jest Twój rzeczywisty cel i dlaczego chcesz się rozwijać
  • odblokujesz swoją produktywność
  • zrozumiesz własne możliwości i zaczniesz je w pełni wykorzystać
  • podejmiesz 30-dniowe wyzwanie "Lepsze życie"
  • zaczniesz przemieniać swoje życie na takie, o jakim marzysz

Podejmij wyzwanie i zacznij żyć na własnych warunkach!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

EGZ.

Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. część 3

Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. część 3
Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. część 3

Książka stanowi kontynuację części pierwszej i drugiej skryptu pod tym samym tytułem. W opracowaniu przedstawiono szereg metod wspierających proces twórczy i służących przede wszystkim do poszukiwania i definiowania pomysłów nowych produktów.
 
Głównym celem opracowania jest prezentacja wybranych metod heurystycznych wykorzystywanych w przedsiębiorstwach na potrzeby poszukiwania innowacyjnych rozwiązań poprzez pobudzanie kreatywności u pracowników różnych szczebli i jednocześnie zaangażowanych w rozwiazywanie problemów o zróżnicowanym charakterze i spektrum. Autorka przedstawia zarówno metody nowe, jak i klasyczne. Metoda Design Thinking została potraktowana jako nadrzędna w odniesieniu do pozostałych metod zaprezentowanych w opracowaniu i wyznaczająca dla nich ramy, co wpłynęło bezpośrednio na strukturę opracowania i wybór opisanych metod. Przedstawione metody mogą być w praktyce wykorzystywane w realizacji kolejnych etapów poszukiwania rozwiązań przy wykorzystaniu metody Design Thinking.
 
Struktura poszczególnych rozdziałów obejmuje określenie celu metody, przedstawienie instrukcji jej stosowania, zaprezentowanie przykładowego wykorzystania, polecenie wykonania ćwiczenia oraz wskazanie zakresu zastosowania metody (w ujęciu podmiotowym, przedmiotowym, określenie horyzontu czasu i rodzaju celu). Z uwagi na charakter opracowania teoria dotycząca poszczególnych metod została zawężona do minimum na rzecz przykładów praktycznych. Podczas prezentacji metod Autorka kierowała się zasadą precyzyjnego wyjaśnienia sposobu ich wykorzystania.
 
Opracowanie może być pomocne w samodzielnym generowaniu rozwiązań - zarówno na potrzeby dydaktyczne, jak i w działalności praktycznej przez szerokie grono użytkowników. Tym samym adresatami są tu przede wszystkim studenci kierunków Zarządzanie i Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz praktycy gospodarczy, jak również słuchacze studiów podyplomowych, uczestnicy szkoleń specjalistycznych i inni czytelnicy zainteresowani poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

30,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 28,57 zł

EGZ.

U mnie działa.Język branży IT. wyd.2.

U mnie działa.Język branży IT.   wyd.2.
U mnie działa.Język branży IT. wyd.2.

Przeczytaj i zrozum - język branży IT dla każdego

  • Informatyczny żargon dla przeciętnego odbiorcy
  • Praktyczna wiedza o wytwarzaniu oprogramowania
  • Skuteczna komunikacja z przedstawicielami branży IT

Jeśli nie mieszkasz w jaskini na końcu świata, komputery prawdopodobnie opanowały już niemal każdy obszar Twojego życia. Otaczają Cię dosłownie ze wszystkich stron i pomagają w wielu codziennych czynnościach. Z pewnością używasz ich do komunikacji, rozrywki, pracy i nauki, robisz za ich pomocą zakupy i planujesz wakacje. Dzięki komputerom Twoja codzienność jest prostsza i przyjemniejsza... do czasu, gdy musisz coś załatwić z kimś, kto odpowiada za ich programowanie. W tym momencie wszystko się komplikuje, a Ty przestajesz cokolwiek rozumieć.

Jeśli w takich chwilach zadajesz sobie pytanie, o co temu człowiekowi chodzi, a takie terminy jak release, agile, repozytorium, ticket, legacy, implementacja, merge, request, storyboard, bug, backend, branch, log czy mock wywołują u Ciebie dreszcz przerażenia - spieszymy z pomocą! Dzięki tej książce nie tylko poznasz terminologię informatyczną, lecz również zdobędziesz wiedzę o procesie projektowania, tworzenia i utrzymywania oprogramowania komputerowego, a także dowiesz się, jak się skutecznie komunikować z zaangażowanymi w to osobami. Przy użyciu prostego języka i na praktycznych przykładach autor wprowadzi Cię w świat IT i sprawi, że przestaniesz się pocić na widok informatyka. Nauka każdego języka wymaga słownika - oto Twój słownik!

  • Terminologia używana w świecie informatyków
  • Etapy wytwarzania i wdrażania oprogramowania
  • Definiowanie wymagań i zrozumienie procesu
  • Komunikacja z przedstawicielami środowiska informatycznego
  • Praktyczne przykłady z codziennego życia

Dowiedz się, jak się porozumieć z programistą!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

EGZ.

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II

Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!

Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.

Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

EGZ.

Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce.

Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce.
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce.

Buduj firmę, jakiej pragniesz, a nie z jaką się pogodziłeś. I zacznij wreszcie żyć!

Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz coraz większą frustrację. Twój biznes niby się jakoś kręci, ale... właśnie, tylko jakoś. A Ty? Czujesz się jak strażak. Non stop tylko gasisz pożary wywołane przez Twoich pracowników. I wciąż drżysz ze strachu, że odejdą. Pracownicy, klienci, dostawcy...

Błędne koło. Twój własny, prywatny mindf*ck szefa!

Stop! Tak się przecież nie da funkcjonować! Jak się od tego uwolnić? Musisz się zatrzymać, zastanowić i raz jeszcze zdefiniować, czym ma się zajmować Twoja firma i jaką rolę Ty masz w niej odgrywać?

By wyjść naprzeciw własnej wolności i szczęściu, trzeba będzie podjąć rozmaite, często trudne decyzje. Pokonać prawdziwe blokady i rozpoznać przyczyny niepowodzeń, których istnienia nawet nie podejrzewałeś. Ale wiesz co? Warto! Warto właśnie po to, by na końcu procesu zmiany otrzymać to, o co na początku, przed założeniem firmy, Ci chodziło ? spełnienie, pieniądze, poczucie, że dobrze przeżywasz swoje jedyne, cenne życie.

Jeśli jesteś gotów na zmianę na lepsze, ta książka pomoże Ci jej dokonać.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Seo marketing. Bądź widoczny w internecie.

Seo marketing. Bądź widoczny w internecie.
Seo marketing. Bądź widoczny w internecie.

Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!

We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.

A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.

Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 57,05 zł

EGZ.

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty.

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty.
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty.

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

57,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 54,29 zł

EGZ.

Zarządzanie projektami. Podręcznik do zajęć praktycznych.

Zarządzanie projektami. Podręcznik do zajęć praktycznych.
Zarządzanie projektami. Podręcznik do zajęć praktycznych.

Prezentowany podręcznik stanowi materiał pomocniczy dla studentów oraz prowadzących zajęcia w ramach przedmiotu „zarządzanie projektami” na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej. Może on być również przydatny dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami oraz dla każdej osoby, która chce usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

31,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 30,00 zł

EGZ.

Meteorologia dla transportu i bezzałogowych systemów

Meteorologia dla transportu i bezzałogowych systemów
Meteorologia dla transportu i bezzałogowych systemów

Meteorologia dla transportu i bezzałogowych systemów

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,60 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,00 zł

EGZ.

Podstawy ekonomii dla nieekonomistów

Podstawy ekonomii dla nieekonomistów
Podstawy ekonomii dla nieekonomistów

W podręczniku zostały omówione podstawowe pojęcia z ekonomii, rozumianej jako nauka o szeroko pojętym gospodarowaniu. Zagadnienia podzielono na podstawie najpopularniejszego rozdziału kwestii ekonomicznych: na mikro- i makroekonomię. Analiza mikroekonomiczna zajmuje się szczegółowym badaniem indywidualnych decyzji dotyczących pojedynczych towarów, a makroekonomiczna kładzie nacisk na wzajemne związki zachodzące w gospodarce jako całości.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,40 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 28,00 zł

EGZ.

Kształtowanie ruchu w miejskichsieciach transp.z wyk.inż.syst

Kształtowanie ruchu w miejskichsieciach transp.z wyk.inż.syst
Kształtowanie ruchu w miejskichsieciach transp.z wyk.inż.syst

Kształtowanie ruchu w miejskichsieciach transp.z wyk.inż.syst 

Dostępność: brak towaru

Cena:

61,95 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 59,00 zł

Skarga powszechna w samorządzieterytorialnym

Skarga powszechna w samorządzieterytorialnym
Skarga powszechna w samorządzieterytorialnym

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy charakteryzuje w sposób ogólny actio popularis (zarówno co do genezy, jak i wykorzystania we współczesnym ustawodawstwie) oraz prezentuje wyniki analiz statystycznych w sprawach z samorządowych skarg powszechnych. Kolejne zawierają szczegółową analizę przesłanek skargi, sprawy z zakresu administracji publicznej oraz wymogu wykazania naruszenia interesu prawnego lub uprawnienia. W ostatnim rozdziale omówiono zagadnienia proceduralne – postępowanie poprzedzające wniesienie skargi oraz postępowanie sądowe.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

60,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 58,00 zł

egz.

Bezpieczeństwo i odporność w łańcuchach dostaw. Konteks niezawodności.

Bezpieczeństwo i odporność w łańcuchach dostaw. Konteks niezawodności.
Bezpieczeństwo i odporność w łańcuchach dostaw. Konteks niezawodności.

W monografii opracowano model zarządzania odpornością łańcucha dostaw wyrobów hutniczych oraz ich bezpieczeństwa.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,35 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,00 zł

EGZ.

Finanse cyfrowe perspektywa rynkowa

Finanse cyfrowe perspektywa rynkowa
Finanse cyfrowe perspektywa rynkowa

Problematyka gospodarki cyfrowej, a w szczególności jej specyficzny wycinek jakim są finanse cyfrowe, stanowi istotny obszar aktywności naukowej Katedry Finansów i Systemów Finansowych Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. W pracach nad tym zagadnieniem biorą udział pracownicy Katedry, a także wielu ekspertów zewnętrznych z innych ośrodków akademickich, ze świata biznesu oraz instytucji publicznych. Efektem tych prac są już opublikowane dzieła, a także będąca w opracowaniu seria trzech monografii, pod wspólnym tytułem Finanse cyfrowe. Pierwsza z nich – Finanse cyfrowe: informatyzacja, cyfryzacja, danetyzacja prezentuje ramy ogólne gospodarki cyfrowej, problematykę konsumenta na rynku finansowym oraz ryzyka finansów cyfrowych. Niniejsza publikacja, będąca jej kontynuacją, zawiera omówienie wybranych zagadnień związanych z bankowością cyfrową, ubezpieczeniami cyfrowymi oraz cyfryzacją rynków finansowych. Jej celem jest dokonanie prezentacji wykorzystania finansów cyfrowych w głównych segmentach biznesowych finansów.
 
Monografia podzielona jest na trzy części. Pierwsza jest poświęcona bankowości cyfrowej, druga ubezpieczeniom cyfrowym, a w części trzeciej omówiono zagadnienia związane z cyfryzacją rynku kapitałowego.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 34,29 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl