Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

W naszej księgarni internetowej znajdziesz bogaty wybór książek z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów.
Nasza oferta zawiera poradniki, podręczniki, biografie biznesmenów, a także wiele innych publikacji, które pomogą Ci rozwijać swoje umiejętności zarządzania biznesem i finansami. Dzięki naszym książkom dowiesz się, jak rozpocząć i prowadzić własną firmę, jak inwestować swoje pieniądze, jak rozwijać swoje umiejętności przywódcze, jak tworzyć strategie marketingowe i wiele innych cennych informacji. Nasza kolekcja jest idealna dla zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i doświadczonych menedżerów i inwestorów. Zapewniamy Cię, że nasze książki dostarczą Ci nie tylko wiedzy, ale również inspiracji do działania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą już teraz i rozpoczęcia swojej przygody biznesowej

Biznes, Ekonomia, Finanse

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki.

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”,
omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w
internecie.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

34,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 33,24 zł

EGZ.

Practical Meetings and Conferen des A Guide for Professionals.

Practical Meetings and Conferen des A Guide for Professionals.
Practical Meetings and Conferen des A Guide for Professionals.

Książka stanowi uzupełnienie wydanej w 2014 r. bestsellerowej publikacji Active English at Work tych samych autorów. 

Practical Meetings and Conferences: Guide for Professionals to praktyczne narzędzie komunikowania się specjalistów z różnych dziedzin za pomocą międzynarodowego języka roboczego (working language), jakim jest angielski w dzisiejszym zglobalizowanym świecie. 

Słownik umożliwia profesjonalną, skuteczną współpracę przedstawicielom nauk humanistycznych, ścisłych, przyrodniczych i technicznych, świata biznesu, gospodarki, polityki, administracji, dyplomacji, tłumaczy, wykładowców, przedstawicieli biur podróży i wielu innych specjalistów. 

Dodano liczne terminy i zwroty z zakresu: edukacji, prawa, struktur i procedur parlamentarnych, organizacji międzynarodowych, Unii Europejskiej i ONZ. 

Książka jest unikatową, nowoczesną publikacją i zawiera ok. 200,000 wyrazów.

Piotr Domański studiował w Warszawie, Southampton i Edynburgu, a praktykę językową odbywał w Wielkiej Brytanii, USA i Kanadzie. Z wykształcenia jest ekonomistą, lingwistą, pedagogiem i tłumaczem literatury naukowo-technicznej. Ponadto jest autorem ogólnopolskich programów nauczania, słowników ogólnych i specjalistycznych oraz skryptów akademickich. 

Książki językowe autorstwa Piotra Domańskiego są adresowane do wszystkich czytelników mających kontakt z językiem angielskim, a w szczególności do studentów i absolwentów wyższych uczelni, przedstawicieli świata nauki i techniki oraz osób pracujących w biznesie. 

W swoim bogatym dorobku autorskim Piotr Domański ma m.in. następujące książki: English in Science and Technology, Naukowo-techniczny słownik frazeologiczny angielsko-polski i polsko-angielski z wymową, Nowy słownik idiomów angielsko-polski, Sztuka tłumaczenia tekstów angielskich, Słownik tematyczny angielsko-polski, Praktyczny słownik angielsko-polski i polsko-angielski (z idiomami), (Sejmowy) Słownik organizacyjno-konferencyjny angielsko-polski i polsko-angielski.

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 57,05 zł

Rozwój teorii organizacji.Os systemu do sieci

Rozwój teorii organizacji.Os systemu do sieci
Rozwój teorii organizacji.Os systemu do sieci
brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

34,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 33,24 zł

Szkody osobowe z OC komunikacyjnego

Szkody osobowe z OC komunikacyjnego
Szkody osobowe z OC komunikacyjnego

Ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych od kilku lat podlegają istotnym zmianom, szczególnie w odniesieniu do szkód osobowych, a więc będących skutkiem śmierci, uszkodzenia ciała czy rozstroju zdrowia. Książka jest poświęcona tym zagadnieniom w Polsce, ale rozpatrywanym z perspektywy europejskiej. W czterech częściach zespół ekspertów, pochodzących ze świata akademickiego, biznesu oraz kluczowych instytucji rynku ubezpieczeniowego, rozpatruje:

? najważniejsze zagadnienia szkód osobowych z OC ppm w Europie i aktualne problemy tego rynku w Polsce;

? charakter zjawiska szkód osobowych oraz regulacje przyjęte w polskim systemie prawa cywilnego; trendy i problemy w obszarze szkód osobowych; ochronę poszkodowanych; wycenę roszczeń;

? wyzwania rynku ubezpieczeniowego i jego regulacji; aktywność Komisji Nadzoru Finansowego w zakresie szkód osobowych; rekomendacje dotyczące ustalania i wypłaty zadośćuczynień; działalność kancelarii odszkodowawczych;

? aspekty międzynarodowe, w tym szkody osobowe w ruchu transgranicznym, finansowanie szkód na osobie z OC ppm w krajach EOG, zadośćuczynienia w zagranicznych systemach prawnych.

Dostępność: brak towaru

Cena:

54,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,29 zł

Systemy VBM i zysk ekonomiczny.Projektowanie,wdrażanie,stosow

Systemy VBM i zysk ekonomiczny.Projektowanie,wdrażanie,stosow
Systemy VBM i zysk ekonomiczny.Projektowanie,wdrażanie,stosow

Autorzy książki podejmują w niej tematykę zarządzania wartością przedsiębiorstwa, bez wątpienia jest to więc praca, której treść wpisuje się w zbiór zagadnień będących przedmiotem zainteresowania nauki o finansach firm. Zwraca jednak uwagę ciekawy dobór problemów. Po pierwsze, autorzy analizują systemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa (systemy VBM) jako systemy kontroli menedżerskiej, mające na celu wspieranie procesu realizowania strategii przedsiębiorstwa. Spojrzenie na systemy VBM z tej perspektywy nie zostało do tej pory należycie zaprezentowane w polskiej literaturze przedmiotu. Po drugie, autorzy słusznie piszą, że kluczową rolę dla powodzenia realizacji strategii przedsiębiorstwa ma program motywacyjnego wynagradzania, który zawsze wymaga zastosowania odpowiednio dobranych mierników osiągnięć jako kryteriów ich oceny. Stąd eksponowana w książce motywacyjno-ewaluacyjna rola pomiarów dokonań w firmach. Po trzecie, nigdzie wcześniej w literaturze poświęconej systemom VBM nie dokonano tak klarownego rozróżnienia dwóch funkcji mierników osiągnięć: motywacyjno-ewaluacyjnej oraz informacyjno-sygnalizacyjnej – i nie uzasadniono tego rozróżnienia w tak przekonujący sposób. W wyniku takiej selekcji wątków książka ma cechy pracy interdyscyplinarnej, łączącej najnowszą wiedzę nie tylko z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw, ale także zarządzania strategicznego, rachunkowości zarządczej oraz nauk o organizacji i zarządzaniu.
Książka ma walory praktycznej użyteczności, dzięki którym może ona stać się nie tylko frapującą lekturą dla osób reprezentujących różnorodne środowiska (właścicieli i menedżerów przedsiębiorstw, przedstawicieli tzw. rynku – maklerów, brokerów, doradców inwestycyjnych, jak również samych inwestorów, nauczycieli akademickich i studentów), ale także swoistym, fachowo opracowanym przewodnikiem po stosunkowo młodej dziedzinie wiedzy, jaką jest zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Decyduje o tym zarówno bardzo sugestywny i komunikatywny język, jak i zwięzłe studia przypadków, czy swoiste dygresje pozwalające spojrzeć na omawiane zagadnienia z różnych perspektyw.

Z recenzji prof. dr. hab. Witolda Kozińskiego, kierownika Katedry Bankowości i Finansów, Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

EGZ.

Książki traktujące o biznesie, ekonomii i finansach do nauki i poszerzania wiedzy.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl