Opcje przeglądania
Producent
Dostępność
Cena
  • od
    do

W naszej księgarni internetowej znajdziesz bogaty wybór książek z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów.
Nasza oferta zawiera poradniki, podręczniki, biografie biznesmenów, a także wiele innych publikacji, które pomogą Ci rozwijać swoje umiejętności zarządzania biznesem i finansami. Dzięki naszym książkom dowiesz się, jak rozpocząć i prowadzić własną firmę, jak inwestować swoje pieniądze, jak rozwijać swoje umiejętności przywódcze, jak tworzyć strategie marketingowe i wiele innych cennych informacji. Nasza kolekcja jest idealna dla zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i doświadczonych menedżerów i inwestorów. Zapewniamy Cię, że nasze książki dostarczą Ci nie tylko wiedzy, ale również inspiracji do działania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą już teraz i rozpoczęcia swojej przygody biznesowej

Biznes, Ekonomia, Finanse

Mała niebieska Księga Reklamy

Mała niebieska Księga Reklamy
Mała niebieska Księga Reklamy

Obecnie rzadko zwraca się uwagę na fundamentalne zasady reklamy, które rzeczywiście przyczyniają się do powstania wspaniałych marek. Steve Lance i Jeff Woll w "Małej Niebieskiej Księdze Reklamy" wracają jednak do źródeł tego zagadnienia.
Dziś wszyscy szukają po omacku, zwracają się do nowych guru i sięgają po książki, które prezentują najnowsze modele uprawiania marketingu, żywiąc nadzieję, że znajdą w nich szybkie i łatwe odpowiedzi.
Ich książka jest inna. Proponuje skompilowaną wiedzę, która wywodzi się z wieloletniego doświadczenia. Stanowi podstawę, na której można zbudować trwałą markę produktu, prowadzić skuteczną kampanię reklamową i przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki.
Przedstawione zasady sprawdzały się w działaniach reklamowych i marketingowych podejmowanych przed stu, pięćdziesięciu i dziesięciu laty, a także przed tygodniem. Sprawdzą się również w działaniach, które rozpoczniesz w przyszłym tygodniu – i nie ma znaczenia to, jak bardzo zmienia się świat.
W zamyśle autorów książkę należy przeczytać szybko, a potem do niej powracać w razie potrzeby. Stanowi ona podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyjść z twórczego impasu, uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami, a także wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową.
Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów odnosi się do codziennych problemów, zilustrowanych przykładami z życia, i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 34,29 zł

EGZ.

Książki traktujące o biznesie, ekonomii i finansach do nauki i poszerzania wiedzy.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl