Kategorie
Producent
- A.M.R Przedsiębiorstwo Oświatowo-Wydawnicze.Grzegorz Sroślak (7)
- Akademia Transportu i Przedsiębiorczości (2)
- ATUT-BM (3)
- BTC -Korporacja Paweł Zbysiński (1)
- CeDeWu Sp.z o.o. (27)
- Centralny Instytut Ochtony Pracy-Państw.Instyt.Badawczy (6)
- Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego (1)
- DAFA Stowarzyszenie Wykonawców Dachów Płaskich i Fasad (3)
- Difin Spólka Akcyjna (3)
- Dolnośląskie Wyd.Edukacyjne s.c. (2)
- Dom Organizatora (1)
- Editio (1)
- F.H.=TEL-MAK= mgr Leszek Czerkies (2)
- Fundacja Motiwator (1)
- Gdańskie Wyd.Psychologiczne (1)
- Główny Instytut Górnictwa (2)
- Grupa Image Spółka z.o.o. (12)
- Helion Gliwice (80)
- IBL Instytut Badawczy Leśnictwa (1)
- Infor + (1)
- INNE (1)
- inny (2)
- Instalator Polski Sp. z o.o. (1)
- Instytut Kolejnictwa Warszawa (2)
- Instytut Logistyki i Magazynowania (9)
- Instytut Praktycznej Edukacji (2)
- KaBe S.C.Wydawnictwo i Handel Książkami (10)
- Kontrakt OSH (1)
- KRAM-Wydawnictwo Jerzy Mliczewski (1)
- KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński (2)
- LexisNexis (1)
- LIWONA Sp.z o.o (11)
- Medium Grupa (7)
- MT Biznes (5)
- ODDK Sp. z o.o. (6)
- Oficyna Prawa Polskiego (1)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej (13)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (103)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej (3)
- One Press (292)
- Onet.pl SA-Oddział Wydawnictwo Pascal (6)
- open Nexus Sp.z o.o. (3)
- PARTNER sp.z o.o. O.B.Bilansów i Analiz Ekonom. (1)
- Pol.Krakowska (5)
- POLCEN Spółka z o.o. (5)
- Politechnika Lubelska (2)
- Politechnika Śląska (53)
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (11)
- Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych (1)
- Poltext (5)
- Pracownia Komputerowa Jacka Skalmierskiego (4)
- PROMOTOR (1)
- PWN Wydawnictwo Naukowe (13)
- REA Sp.J.I.Bójska,K.Bójska-Sondij,W.Bójski (2)
- Rebis (1)
- SANNORT Sp.z o.o. (4)
- Sensus (2)
- SEP Centralny Ośrodek Szkolenia i Wydawnictw (1)
- Septem (10)
- SIMP Agenda Wydawnicza, Redakcja=Pomiary Automatyka Kontrola= (1)
- Sorus (1)
- Sowa (1)
- SPATIUM Instytut Naukowo-wydawniczy (4)
- Stowarzyszenie księgowych w Polsce (2)
- Studio Emka (1)
- SUZI-Firma Wydawniczo-Medialna PPHU =SUZI= (1)
- SYSTHERM Danuta Gazińska Spółka Jawna (2)
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (25)
- Śląsk Sp.z o.o.Wydawnictwo Naukowe (1)
- TARBONUS SP.z o.o. (26)
- Texter (2)
- TUR ELIZA STEFAŃSKA (1)
- Uniwersytet Przyrodniczy Poznań Wydawnictwo (1)
- Wiedza Powszechna (1)
- WKŁ -Wydawnictwa Komunikacji i Łączności Sp.z o.o. (13)
- WNT-Wydawnictwa Naukowo-Techniczne Sp.z o.o. (3)
- Wolters Kluwer (7)
- Wyd.Akademii Ekonomicznej w Krakowie (1)
- Wyd.Klim Baron Solutions Sp.z o.o. (1)
- Wyd.Pol.Poznańskiej (4)
- Wydawnictwo A.G.H.im.Stanisława Staszica (2)
- Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne (1)
- Wydawnictwo Arkady (4)
- Wydawnictwo B.Padurek (2)
- Wydawnictwo Beck C.H. (3)
- Wydawnictwo Dom Organizatora (1)
- Wydawnictwo Ekonomik (2)
- Wydawnictwo eMPi2 Mariana Pietraszewskiego s.c. (8)
- Wydawnictwo EUROSPRINTER (1)
- Wydawnictwo Filtry (1)
- Wydawnictwo Karakter Kraków (2)
- Wydawnictwo Literat (1)
- Wydawnictwo NAKOM (1)
- Wydawnictwo Penelopa Sp.z o.o. (2)
- Wydawnictwo POLIGRAF (1)
- Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej (1)
- Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej (1)
- Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej (6)
- Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej (5)
- Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej (8)
- Wydawnictwo RM (5)
- Wydawnictwo SBP (2)
- Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne (6)
- Wydawnictwo Twój Biznes od Podstaw Sp.z o.o. (2)
- Wydawnictwo Unimedia Sp.z o.o. (1)
- Wydawnictwo Uniwersytetu M.C.Skłodowskiej (1)
- Wydawnictwo Wyzszej Szkoły Bankowej w Poznaniu (1)
- Zacharek Dom Wydawniczy (1)
- Zakamycze Kantor Wydawniczy (1)
- Zakład Poligraficzny =Węglogryf=H.Dąbrowski,R.Ciemięga (1)
Dostępność
Cena
-
od
do
W naszej księgarni internetowej znajdziesz bogaty wybór książek z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów.
Nasza oferta zawiera poradniki, podręczniki, biografie biznesmenów, a także wiele innych publikacji, które pomogą Ci rozwijać swoje umiejętności zarządzania biznesem i finansami. Dzięki naszym książkom dowiesz się, jak rozpocząć i prowadzić własną firmę, jak inwestować swoje pieniądze, jak rozwijać swoje umiejętności przywódcze, jak tworzyć strategie marketingowe i wiele innych cennych informacji. Nasza kolekcja jest idealna dla zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i doświadczonych menedżerów i inwestorów. Zapewniamy Cię, że nasze książki dostarczą Ci nie tylko wiedzy, ale również inspiracji do działania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą już teraz i rozpoczęcia swojej przygody biznesowej
Inżynieria wymagań w praktyce.
Powodem napisania książki było rosnące zainteresowanie dziedziną inżynierii wymagań i zagadnień z nią bezpośrednio związanych jak modelowanie biznesowe czy zarządzanie projektem.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Kompendium wiedzy o organizacjach międzynarodowych.
W książce zebrano najważniejsze informacje na temat organizacji międzynarodowych, wyjaśniono podstawowe pojęcia oraz omówiono historię i sposób funkcjonowania międzynarodowych organizacji rządowych i pozarządowych, z uwzględnieniem zagadnień globalizacji i regionalnej integracji gospodarczej. W kompendium opisano m.in. system Narodów Zjednoczonych, ugrupowania integracyjne i regionalne (UE, ASEAN, NAFTA, MERCOSUR i in.), organizacje gospodarcze i finansowe (WTO, MFW i Bank Światowy) oraz polityczne, zajmujące się ochroną praw człowieka.
Kompendium jest przeznaczone dla studentów na wielu kierunkach: stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, administracja, dziennikarstwo, zarządzanie, oraz dla nauczycieli, uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, a także dla osób zainteresowanych tematyką organizacji międzynarodowych.
Główne zalety kompendium:
- szeroki zakres i aktualność zagadnień,
- zwięzła forma i przystępny język,
- hasła na marginesach i ich alfabetyczny wykaz ułatwiający lekturę.
Książka powstała pod kierunkiem dr hab. Ewy Łaźniewskiej i dr. hab. Przemysława Deszczyńskiego z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którzy zaprosili do jej napisania wybitnych specjalistów, pracowników i wykładowców z ośrodków akademickich z całego kraju.
Dostępność: brak towaru
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym
Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów współpracowników i przełożonych. Zadanie to jest utrudnione gdy pracuje się w otoczeniu międzynarodowym, w którym ścierają się różne postawy, wynikające z odmiennych uwarunkowań kulturowych. Uwzględnienie tych różnic w zarządzaniu zasobami ludzkimi jest bardzo ważne dla powodzenia każdego przedsięwzięcia.
Autorka opisuje czym jest kultura narodowa, jakie są jej wymiary i artefakty. W przystępny sposób omawia wpływ kultury na poszczególne elementy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Charakteryzuje kulturę narodową m.in. Francji, Anglii, Szwecji, czy Japonii, opisując jednocześnie praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, przyjęte w tych krajach. Na koniec wskazuje problemy, które mogą wystąpić przy wprowadzaniu tych samych rozwiązań w różnych obszarach kulturowych.
Prosty język, przejrzysta struktura i zawarte przykłady sprawiają, że książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jest ona znakomitym przewodnikiem zarządzania w otoczeniu międzynarodowym, skierowanym do menedżerów, pracowników działów HR, a także wszystkich, którzy łączą swoją karierę z międzynarodową organizacją.
Dostępność: brak towaru
Logistyka usług.
Logistyka usług
Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych.
Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej.
Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Kompendium wiedzy o marketingu.
Kompendium wiedzy o marketingu
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Dostępność: brak towaru
Współczesna ekonomika usług.
Współczesna ekonomika usług
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej.
Najważniejszymi atutami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie,
podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług,
przykłady z praktyki,
bogata bibliografia,
indeks rzeczowy.
Książka jest podręcznikiem akademickim do przedmiotu Ekonomika usług, może również okazać się bardzo przydatna praktykom gospodarczym, w tym politykom szczebla centralnego i lokalnego, działającym w sektorze usług.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania
W książce w przystępny sposób przedstawiony został pełny zakres zagadnień związanych z wdrożeniami informatycznych systemów zarządzania. Ze względu na zawarte w niej praktyczne wskazówki oparte na wieloletnim doświadczeniu zawodowym Autora, książka stanowi znakomity przewodnik dla kierowników projektów, konsultantów, a także przedsiębiorstw i organizacji przygotowujących się do informatyzacji obszaru zarządzania. Przedstawiona w książce synteza omawianych zagadnień dokonana przez Autora, a także szereg przytoczonych przez niego oryginalnych wskazań dotyczących metodologii projektów informatycznych (głównie analizy i projektowania systemów informatycznych) czynią z niej równocześnie monografię napisaną na bardzo wysokim poziomie naukowym”.
Dostępność: brak towaru
Zawód Tester. Od decyzji do pierwszych kroków w pracy.
Zawód tester
Publikacja całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów.
Dzieli się na dwie części: w pierwszej autor obszernie omawia podstawy zawodu testera
a w drugiej oddaje w ręce czytelnika praktyczne przykłady i gotowe narzędzia do użycia w pracy.
Konstrukcja rozdziałów otwiera przed czytelnikiem kolejne obszary testowania i zapewnienia jakości tak, by na końcu dać mu możliwość świadomego wyboru zawodu i kierunków dalszego rozwoju.
Dostępność: brak towaru
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw
Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital.
Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Książki traktujące o biznesie, ekonomii i finansach do nauki i poszerzania wiedzy.