Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

W naszej księgarni internetowej znajdziesz bogaty wybór książek z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów.
Nasza oferta zawiera poradniki, podręczniki, biografie biznesmenów, a także wiele innych publikacji, które pomogą Ci rozwijać swoje umiejętności zarządzania biznesem i finansami. Dzięki naszym książkom dowiesz się, jak rozpocząć i prowadzić własną firmę, jak inwestować swoje pieniądze, jak rozwijać swoje umiejętności przywódcze, jak tworzyć strategie marketingowe i wiele innych cennych informacji. Nasza kolekcja jest idealna dla zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i doświadczonych menedżerów i inwestorów. Zapewniamy Cię, że nasze książki dostarczą Ci nie tylko wiedzy, ale również inspiracji do działania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą już teraz i rozpoczęcia swojej przygody biznesowej

Biznes, Ekonomia, Finanse

Inżynieria wymagań w praktyce.

Inżynieria wymagań w praktyce.
Inżynieria wymagań w praktyce.

Powodem napisania książki było rosnące zainteresowanie dziedziną inżynierii wymagań i zagadnień z nią bezpośrednio związanych jak modelowanie biznesowe czy zarządzanie projektem.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

EGZ.

Kompendium wiedzy o organizacjach międzynarodowych.

Kompendium wiedzy o organizacjach międzynarodowych.
Kompendium wiedzy o organizacjach międzynarodowych.

W książce zebrano najważniejsze informacje na temat organizacji międzynarodowych, wyjaśniono podstawowe pojęcia oraz omówiono historię i sposób funkcjonowania międzynarodowych organizacji rządowych i pozarządowych, z uwzględnieniem zagadnień globalizacji i regionalnej integracji gospodarczej. W kompendium opisano m.in. system Narodów Zjednoczonych, ugrupowania integracyjne i regionalne (UE, ASEAN, NAFTA, MERCOSUR i in.), organizacje gospodarcze i finansowe (WTO, MFW i Bank Światowy) oraz polityczne, zajmujące się ochroną praw człowieka.

Kompendium jest przeznaczone dla studentów na wielu kierunkach: stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, administracja, dziennikarstwo, zarządzanie, oraz dla nauczycieli, uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, a także dla osób zainteresowanych tematyką organizacji międzynarodowych.

Główne zalety kompendium:

 

  • szeroki zakres i aktualność zagadnień,
  • zwięzła forma i przystępny język,
  • hasła na marginesach i ich alfabetyczny wykaz ułatwiający lekturę.

 

Książka powstała pod kierunkiem dr hab. Ewy Łaźniewskiej i dr. hab. Przemysława Deszczyńskiego z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którzy zaprosili do jej napisania wybitnych specjalistów, pracowników i wykładowców z ośrodków akademickich z całego kraju.

Dostępność: brak towaru

Cena:

28,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 26,67 zł

Zarządzanie wartością klienta.

Zarządzanie wartością klienta.
Zarządzanie wartością klienta.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym

Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów współpracowników i przełożonych. Zadanie to jest utrudnione gdy pracuje się w otoczeniu międzynarodowym, w którym ścierają się różne postawy, wynikające z odmiennych uwarunkowań kulturowych. Uwzględnienie tych różnic w zarządzaniu zasobami ludzkimi jest bardzo ważne dla powodzenia każdego przedsięwzięcia.

Autorka opisuje czym jest kultura narodowa, jakie są jej wymiary i artefakty. W przystępny sposób omawia wpływ kultury na poszczególne elementy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Charakteryzuje kulturę narodową m.in. Francji, Anglii, Szwecji, czy Japonii, opisując jednocześnie praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, przyjęte w tych krajach. Na koniec wskazuje problemy, które mogą wystąpić przy wprowadzaniu tych samych rozwiązań w różnych obszarach kulturowych.

Prosty język, przejrzysta struktura i zawarte przykłady sprawiają, że książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jest ona znakomitym przewodnikiem zarządzania w otoczeniu międzynarodowym, skierowanym do menedżerów, pracowników działów HR, a także wszystkich, którzy łączą swoją karierę z międzynarodową organizacją.


 

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

Logistyka usług.

Logistyka usług.
Logistyka usług.

Logistyka usług

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych.
Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej.
Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

Kompendium wiedzy o marketingu.

Kompendium wiedzy o marketingu.
Kompendium wiedzy o marketingu.

Kompendium wiedzy o marketingu

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

Współczesna ekonomika usług.

Współczesna ekonomika usług.
Współczesna ekonomika usług.

Współczesna ekonomika usług

Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej.

Najważniejszymi atutami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie,
podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług,
przykłady z praktyki,
bogata bibliografia,
indeks rzeczowy.

Książka jest podręcznikiem akademickim do przedmiotu Ekonomika usług, może również okazać się bardzo przydatna praktykom gospodarczym, w tym politykom szczebla centralnego i lokalnego, działającym w sektorze usług.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 66,57 zł

EGZ.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania

W książce w przystępny sposób przedstawiony został pełny zakres zagadnień związanych z wdrożeniami informatycznych systemów zarządzania. Ze względu na zawarte w niej praktyczne wskazówki oparte na wieloletnim doświadczeniu zawodowym Autora, książka stanowi znakomity przewodnik dla kierowników projektów, konsultantów, a także przedsiębiorstw i organizacji przygotowujących się do informatyzacji obszaru zarządzania. Przedstawiona w książce synteza omawianych zagadnień dokonana przez Autora, a także szereg przytoczonych przez niego oryginalnych wskazań dotyczących metodologii projektów informatycznych (głównie analizy i projektowania systemów informatycznych) czynią z niej równocześnie monografię napisaną na bardzo wysokim poziomie naukowym”.

Dostępność: brak towaru

Cena:

55,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,38 zł

Zawód Tester. Od decyzji do pierwszych kroków w pracy.

Zawód Tester. Od decyzji do pierwszych kroków w pracy.
Zawód Tester. Od decyzji do pierwszych kroków w pracy.

Zawód tester

Publikacja całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów.
Dzieli się na dwie części: w pierwszej autor obszernie omawia podstawy zawodu testera
a w drugiej oddaje w ręce czytelnika praktyczne przykłady i gotowe narzędzia do użycia w pracy.
Konstrukcja rozdziałów otwiera przed czytelnikiem kolejne obszary testowania i zapewnienia jakości tak, by na końcu dać mu możliwość świadomego wyboru zawodu i kierunków dalszego rozwoju.

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.

Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.
Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

 

Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital.

Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

EGZ.

Finanse międzynarodowe.

Finanse międzynarodowe.
Finanse międzynarodowe.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

Makro i mikroekonomia. Podstawy problemy współczesności. PWN

Makro i mikroekonomia. Podstawy problemy współczesności. PWN
Makro i mikroekonomia. Podstawy problemy współczesności. PWN

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Książki traktujące o biznesie, ekonomii i finansach do nauki i poszerzania wiedzy.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl