Producent
- A.M.R Przedsiębiorstwo Oświatowo-Wydawnicze.Grzegorz Sroślak (7)
- Akademia Transportu i Przedsiębiorczości (2)
- ATUT-BM (3)
- BTC -Korporacja Paweł Zbysiński (1)
- CeDeWu Sp.z o.o. (27)
- Centralny Instytut Ochtony Pracy-Państw.Instyt.Badawczy (6)
- Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego (1)
- DAFA Stowarzyszenie Wykonawców Dachów Płaskich i Fasad (3)
- Difin Spólka Akcyjna (3)
- Dolnośląskie Wyd.Edukacyjne s.c. (2)
- Dom Organizatora (1)
- Editio (1)
- F.H.=TEL-MAK= mgr Leszek Czerkies (2)
- Fundacja Motiwator (1)
- Gdańskie Wyd.Psychologiczne (1)
- Główny Instytut Górnictwa (2)
- Grupa Image Spółka z.o.o. (12)
- Helion Gliwice (80)
- IBL Instytut Badawczy Leśnictwa (1)
- Infor + (1)
- INNE (1)
- inny (2)
- Instalator Polski Sp. z o.o. (1)
- Instytut Kolejnictwa Warszawa (2)
- Instytut Logistyki i Magazynowania (9)
- Instytut Praktycznej Edukacji (2)
- KaBe S.C.Wydawnictwo i Handel Książkami (10)
- Kontrakt OSH (1)
- KRAM-Wydawnictwo Jerzy Mliczewski (1)
- KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński (2)
- LexisNexis (1)
- LIWONA Sp.z o.o (11)
- Medium Grupa (7)
- MT Biznes (5)
- ODDK Sp. z o.o. (6)
- Oficyna Prawa Polskiego (1)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej (14)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (103)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej (3)
- One Press (292)
- Onet.pl SA-Oddział Wydawnictwo Pascal (6)
- open Nexus Sp.z o.o. (3)
- PARTNER sp.z o.o. O.B.Bilansów i Analiz Ekonom. (1)
- Pol.Krakowska (5)
- POLCEN Spółka z o.o. (5)
- Politechnika Lubelska (2)
- Politechnika Śląska (53)
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (11)
- Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych (1)
- Poltext (5)
- Pracownia Komputerowa Jacka Skalmierskiego (4)
- PROMOTOR (1)
- PWN Wydawnictwo Naukowe (13)
- REA Sp.J.I.Bójska,K.Bójska-Sondij,W.Bójski (2)
- Rebis (1)
- SANNORT Sp.z o.o. (4)
- Sensus (2)
- SEP Centralny Ośrodek Szkolenia i Wydawnictw (1)
- Septem (10)
- SIMP Agenda Wydawnicza, Redakcja=Pomiary Automatyka Kontrola= (1)
- Sorus (1)
- Sowa (1)
- SPATIUM Instytut Naukowo-wydawniczy (4)
- Stowarzyszenie księgowych w Polsce (2)
- Studio Emka (1)
- SUZI-Firma Wydawniczo-Medialna PPHU =SUZI= (1)
- SYSTHERM Danuta Gazińska Spółka Jawna (2)
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (25)
- Śląsk Sp.z o.o.Wydawnictwo Naukowe (1)
- TARBONUS SP.z o.o. (26)
- Texter (2)
- TUR ELIZA STEFAŃSKA (1)
- Uniwersytet Przyrodniczy Poznań Wydawnictwo (1)
- Wiedza Powszechna (1)
- WKŁ -Wydawnictwa Komunikacji i Łączności Sp.z o.o. (13)
- WNT-Wydawnictwa Naukowo-Techniczne Sp.z o.o. (3)
- Wolters Kluwer (7)
- Wyd.Akademii Ekonomicznej w Krakowie (1)
- Wyd.Klim Baron Solutions Sp.z o.o. (1)
- Wyd.Pol.Poznańskiej (4)
- Wydawnictwo A.G.H.im.Stanisława Staszica (2)
- Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne (1)
- Wydawnictwo Arkady (4)
- Wydawnictwo B.Padurek (2)
- Wydawnictwo Beck C.H. (3)
- Wydawnictwo Dom Organizatora (1)
- Wydawnictwo Ekonomik (2)
- Wydawnictwo eMPi2 Mariana Pietraszewskiego s.c. (8)
- Wydawnictwo EUROSPRINTER (1)
- Wydawnictwo Filtry (1)
- Wydawnictwo Karakter Kraków (2)
- Wydawnictwo Literat (1)
- Wydawnictwo NAKOM (1)
- Wydawnictwo Penelopa Sp.z o.o. (2)
- Wydawnictwo POLIGRAF (1)
- Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej (1)
- Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej (1)
- Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej (6)
- Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej (6)
- Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej (8)
- Wydawnictwo RM (5)
- Wydawnictwo SBP (2)
- Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne (6)
- Wydawnictwo Twój Biznes od Podstaw Sp.z o.o. (2)
- Wydawnictwo Unimedia Sp.z o.o. (1)
- Wydawnictwo Uniwersytetu M.C.Skłodowskiej (1)
- Wydawnictwo Wyzszej Szkoły Bankowej w Poznaniu (1)
- Zacharek Dom Wydawniczy (1)
- Zakamycze Kantor Wydawniczy (1)
- Zakład Poligraficzny =Węglogryf=H.Dąbrowski,R.Ciemięga (1)
Dostępność
Cena
-
od
do
W naszej księgarni internetowej znajdziesz bogaty wybór książek z dziedziny biznesu, ekonomii i finansów.
Nasza oferta zawiera poradniki, podręczniki, biografie biznesmenów, a także wiele innych publikacji, które pomogą Ci rozwijać swoje umiejętności zarządzania biznesem i finansami. Dzięki naszym książkom dowiesz się, jak rozpocząć i prowadzić własną firmę, jak inwestować swoje pieniądze, jak rozwijać swoje umiejętności przywódcze, jak tworzyć strategie marketingowe i wiele innych cennych informacji. Nasza kolekcja jest idealna dla zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i doświadczonych menedżerów i inwestorów. Zapewniamy Cię, że nasze książki dostarczą Ci nie tylko wiedzy, ale również inspiracji do działania. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą już teraz i rozpoczęcia swojej przygody biznesowej
Nawyki warte miliony.Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo
brak opisu
Dostępność: brak towaru
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim.
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Projekty z dotacją. Podręcznik konsultanta, wnioskodawcy i beneficjenta Autor: Karol Plata-Nalborski
O unijnych dotacjach i innych bezzwrotnych formach pomocy dla przedsiębiorstw sporo się mówi. Rekomendowane są jako świetne źródło finansowania rozwoju firmy. Niestety, niejeden przedsiębiorca i początkujący konsultant firmy doradczej przekonał się, że ich pozyskanie nie jest wcale łatwe. Zwłaszcza wtedy, gdy decyzja o przyznaniu środków poprzedzona jest naborem wniosków i długotrwałą procedurą oceniania. Na szczęście osoba starająca się o dofinansowanie swojej firmy nie jest pozostawiona samej sobie. W sieci, w tym na stronach instytucji odpowiedzialnych za przyjmowanie wniosków o dofinansowanie, można znaleźć mnóstwo instrukcji i przewodników dotyczących wypełniania wniosków, choć bardzo rzadko pojawiają się tam konkretne przykłady dobrych opisów problemu czy zagadnienia.
Tymczasem niniejszy poradnik ma charakter stricte praktyczny. Teorię dotyczącą źródeł finansowania, reguł składania wniosków oraz korzystania z pozyskanych środków autor ograniczył do niezbędnego minimum, żeby skupić się na konkretnych, z życia wziętych przykładach. Opisał również cały warsztat prac nad wnioskiem oraz kwestię przygotowywania odpowiednich narzędzi pomocniczych. Co więcej, można znaleźć tu także zasady organizacji pracy i zarządzania firmą doradczą, ponieważ niniejszy poradnik skierowany jest zarówno do przedsiębiorców planujących podjąć samodzielne starania o dotacje, jak i do tych, którzy pomagają w ich pozyskiwaniu.
Karol Plata-Nalborski — absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu. W branży dotacji europejskich i krajowych aktywny od 2008 roku, skutecznie pozyskuje dofinansowania do licznych przedsięwzięć inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych, do wdrożeń nowych technologii oraz projektów doradczych, szkoleniowych i CSR. Działa jako konsultant w obszarze administracji, rozliczania projektów i zarządzania projektami, a także komercjalizacji nowych produktów i usług oraz wyników prac B+R. Współpracuje z akceleratorami oraz inkuba
Dostępność: brak towaru
Książki traktujące o biznesie, ekonomii i finansach do nauki i poszerzania wiedzy.