Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

Biznes, Ekonomia, Finanse

Marketing Mody. Strategia, branding i promocja.

Marketing Mody. Strategia, branding i promocja.
Marketing Mody. Strategia, branding i promocja.

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. wydanie3.

Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. wydanie3.
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. wydanie3.

Nim zaczniesz inwestować w waluty...

Zakup tego vademecum to inwestycja - Twój pierwszy krok na największym rynku finansowym świata, rynku, który nigdy nie śpi. Forex działa przez całą dobę siedem dni w tygodniu - każdego dnia wiele obiecuje, ale równocześnie bardzo dużo wymaga. Jego wyjątkowość polega na tym, że poziom bezpieczeństwa ustala sam inwestor. Może grać niemal tak ostrożnie, jakby umieszczał swoje środki na niskooprocentowanej lokacie w banku. Może też szarżować, podejmując ogromne ryzyko w pogoni za zyskiem, który miałby mu je wynagrodzić...

Inwestorem jest każdy z nas, czy tego chce, czy nie. Rynek walutowy w tej lub innej formie jest obecny w naszym życiu - i będzie w nim obecny zawsze. W jakiej wobec tego walucie najbezpieczniej trzymać oszczędności? Czy frank jeszcze wzrośnie? Co zrobić, gdy ktoś daje nam "unikalną szansę na zysk, praktycznie bez żadnego ryzyka"? Zysk bez ryzyka nie istnieje, niewiedza kosztuje, a podstawową wiedzę z zakresu rynków finansowych i zdrowy sceptycyzm musi mieć każdy. Tego właśnie uczy ta książka.

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Gen sprzedawcy.Jak obudzić w sobie wrodzone umiejęt.handlowe

Gen sprzedawcy.Jak obudzić w sobie wrodzone umiejęt.handlowe
Gen sprzedawcy.Jak obudzić w sobie wrodzone umiejęt.handlowe
Robert Zych Wydawnictwo: Poradnia K Ilość stron: 238 Oprawa: twarda z obwolutą Rok wydania: 2015 EAN: 9788363960018
 
 
„Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dal wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.” Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku.

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej  pozycji na rynku.
Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku.

Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie.

Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Java dla bystrzaków wyd. 7

Java dla bystrzaków wyd. 7
Java dla bystrzaków wyd. 7
Opis książki
Czytaj fragment

W prostocie tkwi siła

  • Używaj popularnych narzędzi Javy
  • Twórz proste obiekty Javy i ponownie używaj kodu
  • Obsługuj zdarzenia i wyjątki
  • Szybko naucz się Javy!

Java jest wszędzie, a rosnący popyt na aplikacje WWW i dla Androida sprawia, że programiści Javy są poszukiwani bardziej niż kiedykolwiek! Ten świetny podręcznik opisuje najważniejsze elementy tego języka, takie jak powłoka JShell. W książce znajdziesz też praktyczne pytania i ćwiczenia, które pomogą Ci rozwinąć umiejętności programowania w Javie. Dzięki prostym instrukcjom obsługiwania klas i metod języka Java, stosowania zmiennych oraz sterowania przepływem programu szybko staniesz się ekspertem programowania w Javie!

W książce:

  • Podstawowe elementy Javy
  • Wszystko o powłoce JShell
  • Wskazówki dotyczące pętli
  • Używanie klas i obiektów
  • Żonglowanie wartościami w tablicach
  • Obsługa interfejsów w Javie
  • Zarządzanie klasami abstrakcyjnymi
  • Dziesięć metod unikania błędów
 

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym.

Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym.
Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym.

Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym

Ryzyko było, jest i będzie naturalną częścią obrotu gospodarczego, jednak w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości jest ono bardziej złożone i trudne do jednoznacznego określenia. Obejmuje aspekty ekonomiczne, prawne, zarządcze i bardzo często determinowane jest politycznie. Ryzyko z perspektywy każdego podmiotu gospodarującego, do którego zaliczyć można gospodarstwa domowe, przedsiębiorstwa oraz państwa, posiada inną charakterystykę, w aspekcie zagrożeń, ale także szans.

Proces zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym jest niezwykle zinternacjonalizowany, a jednocześnie oparty na wymianie informacji i ich przenoszeniu - również do cyberprzestrzeni, co generuje dodatkowe rodzaje ryzyka. Poza tym, szeroko rozwinięta współpraca międzynarodowa w obrocie handlowym wymusza nie tylko stosowanie się do licznych przepisów zarówno krajowych, jak i międzynarodowych, ale także wspólne działania na rzecz ograniczania ryzyka, przynajmniej w wersji deklaratywnej. Z tych względów właściwa identyfikacja ryzyka i wprowadzenie rozwiązań eliminujących to ryzyko lub przynajmniej je redukujących, stanowią jedno z ważniejszych wyzwań stojących przed wszystkimi uczestnikami obrotu gospodarczego.

Wychodząc z założenia, że niepewność otoczenia, przyczynowo-skutkowe zachowania decydenta o nie zawsze pożądanym charakterze, jak i brak dostatecznie pełnej informacji tłumaczą tytułowe wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym, w opracowaniu przyjęto podział tekstu na dwie części. Część pierwsza Finansowy wymiar zarządzania ryzykiem, dotyczy ryzyka finansowego w obrocie gospodarczym. W części drugiej, pt. Systemowy i organizacyjny wymiar zarządzania ryzykiem, przedstawiono ryzyko oraz metody jego stabilizacji zarówno z perspektywy całego systemu gospodarczego, jak i poszczególnych jego uczestników.

Książa stanowi pozycję w sposób kompleksowy przedstawiającą problem zarządzania ryzykiem oraz metod jego wdrażania i stosowania.
Mamy nadzieję, że treści zawarte w niniejszej publikacji pozwolą Czytelnikowi znaleźć opracowania dotyczące interesującej go tematyki z zakresu wielopłaszczyznowych wymiarów zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Mikrousługi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na dużą skalę.

Mikrousługi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na dużą skalę.
Mikrousługi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na dużą skalę.

Mikrousługi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na dużą skalę

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań. wyd.2

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań. wyd.2
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań. wyd.2

Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.

W książce:

  • zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
  • techniki badań i analizy konkurencji
  • projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
  • sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
  • cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych

Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki.

Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki.
Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki.

Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie?

Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda?

Dowiedz się, jak:

  • lepiej mierzyć efektywność
  • skuteczniej nagradzać pracowników
  • zastąpić oceny okresowe
  • efektywniej motywować zespoły
  • tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności

Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy.

Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy.
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy.

Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!

Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.

Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.

Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina

Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina

Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone

Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone
Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone
Blockchain. Przewodnik po technologii łańcucha bloków. Kryptowaluty, inteligentne kontrakty i aplikacje rozproszone

Blockchain, czyli łańcuch bloków, niefortunnie kojarzy się z kryptowalutami i przestępczością. Tymczasem potencjał tej technologii jest ogromny i zapewne wciąż nie znamy wszystkich możliwych jej zastosowań. Łańcuch bloków jest w istocie publicznym rejestrem, który może się stać ogólnoświatową, zdecentralizowaną księgą służącą do rejestrowania, inwentaryzacji i organizowania transferów wszelkiego rodzaju aktywów. Najwyższy więc czas, aby emocje i sensacyjno-kryminalne wyobrażenia dotyczące blockchaina zastąpić zrozumieniem tej technologii i aktualną wiedzą.

Ta książka jest przeznaczona dla osób chcących zrozumieć działanie łańcucha bloków i rozważających praktyczne zastosowanie tej technologii. Skorzystają z niej i menedżerowie, i specjaliści IT. Omówiono tu ewolucję blockchaina i najróżniejsze sposoby jego użycia - przy czym to wyjaśnienie wychodzi daleko poza tematykę kryptowalut. Zaprezentowano też tematykę tworzenia inteligentnych kontraktów i zdecentralizowanych aplikacji z uwzględnieniem problemów wiążących się z tymi zastosowaniami łańcucha bloków. Nie zabrakło sprawdzonych informacji dotyczących naruszania prawa z wykorzystaniem łańcucha bloków, na przykład prania brudnych pieniędzy, hakowania giełd czy kradzieży. Dzięki temu przewodnikowi można łatwo zrozumieć, czym blockchain jest, a czym nie jest, do czego się nadaje i jakie modele biznesowe szczególnie mogą skorzystać na tej technologii.

W książce między innymi:

  • najważniejsze koncepcje dotyczące bitcoina i łańcucha bloków
  • możliwości technologii blockchain
  • skalowalność i rozwidlenia łańcucha bloków
  • Ethereum i inne łańcuchy bloków
  • możliwe sposoby zastosowania łańcucha bloków
  • perspektywy technologii blockchain

Łańcuch bloków: zostań mistrzem technologii jutra!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji.

Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji.
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji.

Masz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca? To świetnie!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

System Logistyczny Polski. Uwarunkowania techniczno-technologiczne komodalności transportu TWARDA Oprawa

System Logistyczny Polski. Uwarunkowania techniczno-technologiczne komodalności transportu TWARDA Oprawa
System Logistyczny Polski. Uwarunkowania techniczno-technologiczne komodalności transportu TWARDA Oprawa
Monografia jest pierwszym w literaturze polskiej, zebranym w jednym wydawnictwie, kompendium wiedzy o rozbudowanym i złożonym systemie logistycznym. Zaprezentowane zostały w niej najnowsze wyniki badań i światowych osiągnięć w zakresie wdroż...

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

68,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 64,76 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl