Wydawca
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

ABC grafiki komputerowej i obróbki zdjęć

ABC grafiki komputerowej i obróbki zdjęć
ABC grafiki komputerowej i obróbki zdjęć

ABC grafiki komputerowej i obróbki zdjęć  to wprowadzenie do grafiki komputerowej przeznaczone dla tych, którzy chcą poznać jej możliwości i znaleźć aplikację odpowiednią do swoich potrzeb. Przedstawiono tu dwa najpopularniejsze programy -- CorelDRAW X3 do grafiki wektorowej oraz Photoshop CS2 do grafiki bitmapowej. Czytając tę książkę, poznasz różnice pomiędzy tymi aplikacjami i dowiesz się, do czego można je stosować. Nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych, filtrów i efektów, a także przygotujesz elementy publikacji drukowanych i przeprowadzisz korekty cyfrowych fotografii.

Dostępność: brak towaru

Cena: 39,90 zł (netto: 38,00 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik.

Adobe After Effects CC.  Oficjalny podręcznik.
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik.

Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 79,00 zł (netto: 75,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik.

Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik.
Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik.

Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji Photoshopa CC 2018.

Dostępność: brak towaru

Cena: 77,00 zł (netto: 73,33 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki

Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki
Animacja komputerowa. Algorytmy i techniki

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki

Najlepsza książka o technikach animacji!

Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia.

Książka zawiera:

  • najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała,
  • algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie kinematyki, symulację ruchu brył sztywnych, układy cząsteczek, funkcje energii, wykrywanie kolizji i reakcje na nie,
  • algorytmy i techniki odtwarzania zjawisk przyrodniczych i modelowania oraz animowania postaci.

 

Zaawansowane techniki programistyczne wyjaśnione są za pomocą szczegółowo opisanych przykładów oraz podana jest ich implementacja w języku C.

Książka kierowana jest do animatorów, programistów gier komputerowych, studentów i absolwentów specjalności związanych z multimediami, zarówno na uczelniach technicznych jak i akademiach sztuk pięknych.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 101,00 zł (netto: 96,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu

Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu
Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu

Odkryj możliwości Blendera!

Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaaw...

Dostępność: brak towaru

Cena: 69,00 zł (netto: 65,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cinema 4D. Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D

Cinema 4D. Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
Cinema 4D. Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
  • Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
  • Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi
  • Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen
Cinema 4D to jeden z najpopularnie...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 79,00 zł (netto: 75,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

D3. js. w akcji.

D3. js. w akcji.
D3. js. w akcji.
D3.js jest biblioteką przeznaczoną do tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w rozmaitych aplikacjach internetowych. Ta solidnie zaprojektowana biblioteka oczywiście umożliwia generowanie wykresów, ale pozwala również na tworzenie map, interaktywnych diagramów, paneli kontrolnych dla danych, raportów i wielu innych animowanych elementów. Zapewnia co najmniej tę samą wydajność co Flash czy aplety Javy, ale jest zintegrowana ze standardami internetowymi i modelem DOM dla HTML. To nie koniec zalet D3.js — to także świetne narzędzie do dynamicznego aktualizowania bardziej standardowych witryn internetowych.

Niniejsza książka pozwoli Ci na płynne rozpoczęcie pracy z tą biblioteką, dającą fantastyczne możliwości. Nauczysz się, jak tworzyć interaktywną grafikę i aplikacje sterowane danymi. Zaczniesz od zestawu praktycznych przykładów, dostosowanych do różnego rodzaju wykresów, sieci i map. Wykorzystasz przy tym gotowe układy z biblioteki D3. Zapoznasz się z praktycznymi technikami projektowania zawartości stron, tworzenia animacji i prezentowania zmieniających się danych. Zobaczysz między innymi, jak tworzyć interaktywną grafikę i wykorzystywać dane przesyłane strumieniowo.

Dzięki tej książce zrozumiesz:
  • zasady wizualizacji danych,
  • techniki wiązania i wczytywania danych oraz tworzenia elementów graficznych na ich podstawie,
  • metody pracy z grafiką wektorową,
  • tworzenie elementów służących do wizualizacji danych,
  • rozbudowane aplikacje wykorzystujące mapy,
  • sposoby tworzenia kompletnych aplikacji opartych na bibliotece D3, również dla urządzeń przenośnych.
 
 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 69,00 zł (netto: 65,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw

Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Fl...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,00 zł (netto: 94,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw

Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Fl...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,00 zł (netto: 94,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Flash i ActionScript.Aplokacje 3D od podstaw

Flash i ActionScript.Aplokacje 3D od podstaw
Flash i ActionScript.Aplokacje 3D od podstaw

Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Flasha z Actionscriptem, językiem programowania ułatwiającym sterowanie pracą aplikacji i reagowanie na działania podejmowane przez użytkownika. Jednak użytkownicy internetu oczekują obecnie czegoś więcej niż tylko zwykłe animacje i gry 2D — oczekują interaktywnych treści 3D, ponieważ coraz większe stają się możliwości odtwarzania tego typu materiałów. Do tej pory brakowało narzędzi do tworzenia takich aplikacji, a także technologii, które je wspomagały. Na szczęście z odsieczą przychodzi Flash, który śmiało wkracza w świat 3D, oferuje ciekawe biblioteki i nie ma przy tym praktycznie żadnej konkurencji.

Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.

Interaktywne aplikacje 3D to przyszłość. Zacznij ją tworzyć już dziś

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,00 zł (netto: 94,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

GIMP poznaj świat grafiki komputerowej.

GIMP poznaj świat grafiki komputerowej.
GIMP poznaj świat grafiki komputerowej.

GIMP 2.10 - zaproszenie do graficznej zabawy!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 59,00 zł (netto: 56,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

GIMP. Niesamowite efekty

GIMP. Niesamowite efekty
GIMP. Niesamowite efekty

Zacznij tworzyć wspaniałe projekty w GIMP-ie!

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 69,00 zł (netto: 65,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II

GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II
GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II
  • Interfejs, przybornik i okna dialogowe, czyli jak zacząć pracę z programem
  • Zmiana kolorów, skali i jasności fotografii, czyli co zrobić w pierwszej kolejności
  • Zaznaczenia, warstwy i maski, czyli jak radyk...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 79,00 zł (netto: 75,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. J...

Dostępność: brak towaru

Cena: 49,00 zł (netto: 46,67 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Grafika wektorowa.Szkolenie podstawowe w.2.

Grafika wektorowa.Szkolenie podstawowe w.2.
Grafika wektorowa.Szkolenie podstawowe w.2.

...Wiele osób zajmujących się grafiką ma problemy z precyzyjnym rysowaniem kształtów wektorowych. Co gorsza, wielu projektantów zachłysnęło się możliwościami oferowanymi przez komputer i porzuciło rysowanie dawno temu. W efekcie nawet najbardziej kreatywni twórcy mają problem, aby w pełni realizować swoje zamysły artystyczne. Ich prace wydają się nijakie. A przecież może być zupełnie inaczej! Trzymasz w ręku przewodnik, który poprowadzi Cię ku artystycznej doskonałości. Dowiesz się, jak ważne jest dochowanie wierności szkicownikowi, jak w pełni wykorzystać swą kreatywność i uniknąć błędów, przez które świetne pomysły są marnowane. Znajdziesz tu dokładny opis wszystkich etapów pracy projektanta i inne użyteczne informacje. Przydadzą Ci się one niezależnie od tego, czy używasz Adobe Illustratora, CorelDRAW czy może Inkscape. Pokazany tu proces twórczy jest usystematyzowany. Konsekwentne podążanie tą ścieżką z pewnością umożliwi Ci tworzenie doskonalszych prac. Najważniejsze zagadnienia omówione w tej książce: grafika wektorowa i rysunek jako podstawy warsztatu projektanta „metoda zegarowa” umożliwiająca precyzyjne odwzorowanie kształtu krzywych punkty podstawowe i kontrolne, ścieżki i linie pomocnicze szybkie budowanie kształtów solidne podstawy pracy z kolorami i tworzenie detali w ilustracjach dobre praktyki, dobre techniki, atrakcyjne efekty i dopracowywanie rysunku Rysuj! Kreśl! Projektuj! Twórz! Von Glitschka — ceniony wykładowca kreatywnego projektowania, zwolennik symbiozy ilustracji z typowym projektowaniem graficznym. Realizował projekty dla najbardziej rozpoznawalnych światowych marek i współpracował z agencjami reklamowymi, firmami projektowymi oraz działami graficznymi korporacji z całego świata. Potrafi inspirować i przekazywać solidną metodologię pracy twórczej, a wszystko to serwuje ze sporą dawką humoru. 

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 59,00 zł (netto: 56,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie

Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie
Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie
Infografika jest dziś najlepszym sposobem na… wszystko! Dlaczego? Ponieważ infografiki:
  • są wzrokowym środkiem przekazu,
  • w mgnieniu oka ujawniają swoje znaczenie,
  • są intuicyjne,
  • są zabawne,...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 44,90 zł (netto: 42,76 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Inkscape. Ćwiczenia praktyczne

Inkscape. Ćwiczenia praktyczne
Inkscape. Ćwiczenia praktyczne

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena: 29,00 zł (netto: 27,62 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
  • nowość

Inkscape. Podstawowa obsługa programu

Inkscape. Podstawowa obsługa programu
Inkscape. Podstawowa obsługa programu

Pod nazwą Inkscape kryje się doskonały, a przy tym darmowy program do obróbki grafiki wektorowej. Dostępny w wielu wersjach językowych (w tym także polskiej) i opracowany pod kątem wymagań różnych platform sprzętowych (Window...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,00 zł (netto: 46,67 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych

Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych
Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych

...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 59,00 zł (netto: 56,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Kompendium DTP w.3.Adobe Photoshop,Illustrator,InDesing w pra

Kompendium DTP w.3.Adobe Photoshop,Illustrator,InDesing w pra
Kompendium DTP w.3.Adobe Photoshop,Illustrator,InDesing w pra
Profesjonalne przygotowanie publikacji, zwłaszcza takiej, która oprócz tekstu zawiera tabele, zdjęcia i inne elementy wizualne, nie jest rzeczą łatwą. Wymaga dobrej znajomości co najmniej kilku zaawansowanych programów i wyk...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 199,00 zł (netto: 189,52 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Komputerowe wspomaganie projektowania. Podstawy i przykłady

Komputerowe wspomaganie projektowania. Podstawy i przykłady
Komputerowe wspomaganie projektowania. Podstawy i przykłady
Książka składa się z dwóch części – Podstaw teoretycznych i Przykładów. W części pierwszej przedstawiono podstawowe pojęcia niezbędne do zrozumienia pracy z systemami komputerowego wspomagania pracy inżyniera. Rozdział ten stanowi un...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 42,00 zł (netto: 40,00 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl