Wydawca
Nowości
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Magistrala węglowa. Najciekawsze linie kolejowe Polski.

Magistrala węglowa. Najciekawsze linie kolejowe Polski.
Magistrala węglowa. Najciekawsze linie kolejowe Polski.

II wydanie hitu sprzed 10 lat! Ponownie w sprzedaży monografia Magistrali węglowej - jednej z największych inwestycji II Rzeczpospolitej Polskiej. Znaczenie magistrali było ogromne, nie tylko w dziedzinie gospodarczej, ale również politycznej, społecznej czy nawet militarnej. W istotny sposób wpłynęła na życie dopiero co odrodzonego państwa polskiego. Do dzisiaj pozostaje jedną z najważniejszych w ruchu towarowym linii kolejowej w naszym kraju i należy ze względu na historię powstania i architekturę do najbardziej niezwykłych linii kolejowych w Polsce.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 130,00 zł (netto: 123,81 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

TKt48 Lokomotywa towarowa do pociągów osobowych.

TKt48 Lokomotywa towarowa do pociągów osobowych.
TKt48 Lokomotywa towarowa do pociągów osobowych.

Monografia parowozu TKt48 zwanego „tekatką”, „osiołkiem” lub „uszatkiem”

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 120,00 zł (netto: 114,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

WOLNA DROGA - album fotografii z lat 1973-2000.

WOLNA DROGA - album fotografii z lat 1973-2000.
WOLNA DROGA - album fotografii z lat 1973-2000.

brak opisu

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 119,00 zł (netto: 113,33 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Węzeł kolejowy Katowice 1846-2017 + schematy stacji.

Węzeł kolejowy Katowice 1846-2017 + schematy stacji.
Węzeł kolejowy Katowice 1846-2017 + schematy stacji.

WĘZEŁ KOLEJOWY KATOWICE ISBN 978-83-63652-24-1

Węzeł kolejowy w Katowicach to ogromny obszar z 12 stacjami i 13 posterunkami odgałęźnymi. W pewnym okresie, w ramach węzła można było jeździć w koło i to kilkoma różnymi trasami. Pierwszy jego element powstał w 1846 roku. W następnych latach, dzięki industrializacji opisywanego obszaru, notuje się szybki rozwój katowickiego węzła pod rządami, kolejno: Prus, Niemiec, II RP i PRL. Od 1854 r. węzeł normalnotorowy stopniowo uzupełniały tory wąskie o prześwicie 785 mm, które dotarły do głównej stacji, korzystając z podwórek kamienic zachodniej strony obecnej alei W. Korfantego, a rozszerzając swój zasięg, utworzyły siatkę ponad 20 km linii. Sto lat po kolei wąskotorowej na teren Katowic zawitała normalnotorowa kolej piaskowa. Mimo, że nie była własnością PKP, to miała swój udział w funkcjonowaniu węzła. Jej tory uzupełniały system transportu publicznego oraz tworzyły połączenia alternatywne.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 119,00 zł (netto: 113,33 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz

Tramwaje powojennej Warszawy 1945-1975.

Tramwaje powojennej Warszawy 1945-1975.
Tramwaje powojennej Warszawy 1945-1975.

Książka „Tramwaje powojennej Warszawy 1945–1975” to kolejne monograficzne opracowanie autorstwa Dariusza Walczaka, badacza historii komunikacji szynowej w Warszawie i w Polsce. Tym razem jest to książka, w której autor odkrywa przed Czytelnikiem dzieje warszawskiej komunikacji szynowej po zakończeniu II wojny światowej. Zostało tu opisanych wiele nieznanych faktów z powojennej historii warszawskich tramwajów. Autor opowiada o taborze, ale również o ludziach, którzy przywracali do życia miejską komunikację po okupacyjnych zniszczeniach. Są tu zaskakujące, nieznane szerzej fakty, odkryte podczas żmudnych poszukiwań w historycznych annałach. Są wspomnienia osób, które autor zebrał bezpośrednio od nich w trakcie osobistych spotkań z odnalezionymi przez niego, żyjącymi jeszcze bohaterami tamtych lat. Książka zawiera bezcenne informacje, publikowane po raz pierwszy, a wszystko to uzupełnione nieznanymi fotografiami dokumentującymi tamte trudne, ale pasjonujące dla rozwoju komunikacji szynowej w Warszawie, czasy. Jest to druga z kolei, po wydanej w grudniu 2016 r. Autor zadał sobie trud przedstawienia każdego rodzaju taboru eksploatowanego w powojennej Warszawie do 1975 roku w którym z ulic stolicy zniknęły ostatnie tramwaje dwuosiowe. Piękna albumowa pozycja może być wspaniałym prezentem dla każdego pasjonata komunikacji.  

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 110,00 zł (netto: 104,76 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Tramwajem przez Gdańsk

Tramwajem przez Gdańsk
Tramwajem przez Gdańsk

Ponad 140 lat historii gdańskiego tramwaju spisanych i udokumentowanych przez pasjonata zawodowo związanego z komunikacją miejską. 364 strony i 420 ilustracji, w tym wiele wyjątkowych i dotąd niepublikowanych.

Dostępność: brak towaru

Cena: 109,00 zł (netto: 103,81 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kolej w Jaworznie słowem i fotografią + mapa A1

Kolej w Jaworznie słowem i fotografią + mapa A1
Kolej w Jaworznie słowem i fotografią + mapa A1

To pierwsza pozycja poświęcona kolejnictwu w Jaworznie, która opisuje nie tylko kolej normalnotorową, ale również wąskotorową, piaskową, linową i bocznice wszystkich zakładów na terenie miasta. Przedstawione są te największe jak elektrownie, kopalnie, czy cementownia oraz pomniejsze. Ujęte są wszystkie rodzaje kolei, jakie występowały i występują na terenie miasta. Książka została wzbogacona 700 zdjęciami, mapami i schematami z różnych okresów. Dawne nie istniejące już kolejowo-przemysłowe miejsca zestawiono z teraźniejszymi widokami panoramy miasta. Tym samym pokazano jak wielkie zmiany nastąpiły w Jaworznie na przestrzeni ostatnich lat. Dodatkowym bonusem do książki jest duża mapa Jaworzna umieszczona w tylnej kieszonce ze wszystkimi nieistniejącymi liniami kolejowymi, stacjami, bocznicami, oraz tymi które pozostały i mającymi powstać. Przedstawi ona opisywaną w tekście skalę oraz różnorodność  kolei, jakie znajdowały się w Jaworznie, oraz zobrazuje czytelnikowi dawny wygląd miasta z widokami dzisiejszych zabudowań.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 109,00 zł (netto: 103,81 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Warszawskie Tramwaje Konne 1866-1908

Warszawskie Tramwaje Konne 1866-1908
Warszawskie Tramwaje Konne 1866-1908

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena: 109,00 zł (netto: 103,81 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

LOKOMOTYWA WOJENNA Ty43

LOKOMOTYWA WOJENNA Ty43
LOKOMOTYWA WOJENNA Ty43

Okres PRL a i III RP nie rozpieszczał nas jeżeli chodzi o monografie parowozów. Właściwie nawet od okresu przedwojennego nie ukazało się żadne popularnonaukowe opracowanie książkowe dotyczące konkretnych serii lokomotyw parowych, nie licząc opracowań zbiorczych lub artykułów. Obecnie luka ta jest systematycznie nadrabiana, ale to dopiero początek długiej i żmudnej drogi w tym obszarze zagadnień. Tym razem autorzy, Roman Garbacik i Konrad Garbacik proponują nam wgląd w dzieje parowozu serii Ty43, produkowanego na podstawie pozostawionych po wojnie części i dokumentacji  niemieckiej lokomotywy serii 42 (seria PKP: Ty3). Popularnych Helmutów, czyli parowozów serii Ty3/43 było tylko 129 sztuk i jako cięższa odmiana liczniejszych Kriegsloków  Ty2/42  była ona niekiedy z nimi mylona. Rodowód, opis techniczny, obfity materiał ilustracyjny a nadto wszystkie przebiegi służb tych maszyn stanowić będą nie lada gratkę dla koneserów i z pewnością zachęcą do zakupu tej pozycji. Tym bardziej, iż w samych Niemczech seria 42 nie doczekała się zbyt wielu opracowań, przynajmniej na miarę monografii serii takich jak  03, 44, 50 czy 86. A i egzemplarzy muzealnych początkowo tam nie przewidziano; ratowano się potem ich zakupami w Bułgarii i Polsce. Słowem seria, która w samych Niemczech, a więc w kraju „jej urodzenia” była potraktowana nieco po macoszemu, wreszcie wyjedzie z „otchłani”, a jej historia ujrzy światło dzienne.

Dostępność: brak towaru

Cena: 109,00 zł (netto: 103,81 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Koleje wąskotorowe ma Pomorzu Zachodnim.

Koleje wąskotorowe ma Pomorzu Zachodnim.
Koleje wąskotorowe ma Pomorzu Zachodnim.

brak opisu

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 107,00 zł (netto: 101,90 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Normalnotorowe wagony silnikowe kolei polskich 1991-2013

Normalnotorowe wagony silnikowe kolei polskich 1991-2013
Normalnotorowe wagony silnikowe kolei polskich 1991-2013

Trzecia część monograficznej publikacji jest kontynuacją historii rozwoju konstrukcji wagonów silnikowych w Polsce. Opis zaczyna się w roku 1991, gdy po przemianach politycznych kończących okres PRL nastąpiło załamanie gospodarcze i drastyczny spadek przewozów kolejowych w Polsce. Zamknięto wiele funkcjonujących dotąd linii i zredukowano ilość połączeń na pozostałych. Pierwszy regionalny przewoźnik - Lubuska Kolej Regionalna (LKR), powstała w 1992 r. zakończyła swoją działalność po niespełna dwóch latach. Opracowany jeszcze w 1989 r. projekt wprowadzenia na polskie szlaki 220 autobusów szynowych produkcji ZNTK Poznań również nie doczekał się realizacji. W latach 1991-1996 wyprodukowano zaledwie 6 sztuk - po 3 w serii SA101 i SA102.

 

Dostępność: brak towaru

Cena: 101,00 zł (netto: 96,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Stacje kolejowe.Świat,Europa i Królestwo Polskie 1830-1915

Stacje kolejowe.Świat,Europa i Królestwo Polskie 1830-1915
Stacje kolejowe.Świat,Europa i Królestwo Polskie 1830-1915
brak opisu

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,90 zł (netto: 95,14 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Kolej w prowincjach Poznańskiej i Śląskiej - mechanizmy powstawania i funkcjonowania do 1914 roku

Kolej w prowincjach Poznańskiej i Śląskiej - mechanizmy powstawania i funkcjonowania do 1914 roku
Kolej w prowincjach Poznańskiej i Śląskiej - mechanizmy powstawania i funkcjonowania do 1914 roku
Książka Kolej w prowincjach poznańskiej i śląskiej – mechanizmy powstawania i funkcjonowania do 1914 roku ukazuje nieznane dotąd problemy administracyjne, zjawiska społeczne oraz architektoniczno-inżynieryjne wpływa...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,90 zł (netto: 95,14 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Stacje kolejowe. Warszawa 1845 -1915

Stacje kolejowe. Warszawa 1845 -1915
Stacje kolejowe. Warszawa 1845 -1915
brak opisu

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,90 zł (netto: 95,14 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Bydgoskie tramwaje 1888-2012r.

Bydgoskie tramwaje 1888-2012r.
Bydgoskie tramwaje 1888-2012r.

Książka „Bydgoskie Tramwaje” to pierwsza tak obszerna monografia, poświęcona historii bydgoskich tramwajów od ich zarania aż do czasów nam współczesnych. Jej autorami są dwaj pasjonaci tramwajów i zarazem samej Bydgoszczy: Stanisław Sitarek i Dariusz Walczak. Z uwagi na niezwykle bogaty materiał została napisana w formie opowiadania (do 1945 r.) i kroniki (okres obejmujący lata 1945-2012). Materiał monografii podzielono na trzy części. Pierwsza opowiada o tramwajach konnych. Druga stanowi rys historyczny, ukazujący dzieje trakcji elektrycznej, począwszy od pierwszego pojazdu o tym napędzie, aż do czasów obecnych. Trzecia część poświęcona jest taborowi. Podzielono ją na cztery rozdziały. Z pierwszych trzech rozdziałów będzie można dowiedzieć się prawie wszystkiego o każdym typie wagonu eksploatowanego w bydgoskim przedsiębiorstwie, w tym także o wagonach gospodarczych i historycznych, a także poznać statystyki eksploatowanego taboru. Integralnym elementem tej części jest kronika taboru pasażerskiego i gospodarczego. Cennym uzupełnieniem monografii jest aneks zawierający graficzne przedstawienie schematów sieci torowej bydgoskich tramwajów w poszczególnych okresach rozwoju tego systemu transportowego miasta. Największe atuty albumu, to tak jak w przypadku innych książek Eurosprinter: wysoka jakość publikacji i duża ilość niepublikowanych dotąd fotografii, które poza tramwajami, w dużej części przedstawiają zmieniającą się przez lata Bydgoszcz.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,00 zł (netto: 94,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Koleją z Jasła do Rzeszowa

Koleją z Jasła do Rzeszowa
Koleją z Jasła do Rzeszowa
Książka przedstawia dzieje rzadko opisywanej, ale interesującej pod wieloma względami linii kolejowej z Jasła do Rzeszowa. Inwestycja została zrealizowana w latach 1889–1890, mierzy niewiele ponad 70 kilometrów, a do swojego przebiegu wykorz...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 95,00 zł (netto: 90,48 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Atlas sieci tramwajowych Polski2017

Atlas sieci tramwajowych Polski2017
Atlas sieci tramwajowych Polski2017

Atlas sieci tramwajowych Polski 2017 to kolejna edycja obszernego i profesjonalnego opracowania kartograficznego dotyczącego systemów tramwajowych na terenie Polski. Obejmuje zarówno miasta, w których obecnie eksploatowane są sieci tramwajowe, jak również sieci zlikwidowane lub pozostające poza dzisiejszymi granicami Polski (Lwów, Wilno). Kilkadziesiąt szczegółowych map ilustruje rozwój sieci tramwajowych w poszczególnych miastach od czasów tramwajów konnych do dnia dzisiejszego. Atlas sieci tramwajowych Polski 2017 może pełnić również rolę przewodnika po współczesnych systemach tramwajowych. Pozwalają na to mapy obecnie funkcjonujących sieci tramwajowych zawierające również dodatkową treść turystyczną. Mimo iż tytuł atlasu wspomina tylko o tramwajach, czytelnik znajdzie w nim równie bogate kompendium wiedzy o sieciach trolejbusowych. Opracowanie wzbogacone jest zbiorem starannie dobranych 164 zdjęć oraz informacjami statystycznymi o każdym z opisywanych miast. Wszystkie te elementy pozwolą czytelnikowi w przejrzysty sposób zapoznać się z licznymi aspektami rozwoju i funkcjonowania sieci tramwajowych i trolejbusowych oraz porównania ich ze sobą bez konieczności przeszukiwania i analizowania innych opracowań. Legendy przygotowano w języku polskim, angielskim i niemieckim.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 93,00 zł (netto: 88,57 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Koleje lokalne cz.1. Zachodniej Małopolski Kalwaria-B. Biała.

Koleje lokalne cz.1. Zachodniej Małopolski  Kalwaria-B. Biała.
Koleje lokalne cz.1. Zachodniej Małopolski Kalwaria-B. Biała.

Oddajemy do rąk czytelników książkę o lokalnej, malowniczo położonej linii kolejowej z Bielska Białej do Kalwarii. Dzieje tej linii kolejowej są typowym przykładem rozwoju i późniejszej utraty znaczenia kolei lokalnej, położonej nieco na uboczu najważniejszych szlaków kolejowych PKP. Jej autor - Marek Ćwikła - pracował nad tym tytułem wiele lat, zbierając źródła, dokumenty i ilustracje w wielu miejscach. Efekty tego są imponujące.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 90,00 zł (netto: 85,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Koleje elektryczne na Dolnym Śląsku.

Koleje elektryczne na Dolnym Śląsku.
Koleje elektryczne na Dolnym Śląsku.

Dolny Śląsk słynie z przeróżnych tajemnic, dziwnych niedokończonych obiektów i ukrytych w dawnych szybach skarbach. Z pewnością jedną z największych "tajemnic" kolejowych tego regionu przez wiele dziesięcioleci był demontaż zelektryfikowanej sieci kolei elektrycznych i wywiezienie urządzeń, sieci, wyposażenia i taboru do ZSRR. Do 1989 roku nie można było oficjalnie pisać o dawnej elektrycznej kolei mimo że wielu zastanawiało się co robią bramki trakcyjne na stacjach takich jak Lubawka które na mapach z czasów PRL nie widniały jako zelektryfikowane. Ponieważ na rynku niemieckim ukazała się świetna książka na ten temat, postanowiliśmy wydać ją w naszym kraju. Temat zdecydowanie warty zgłębienia przez polskich czytelników. Ta elektryczna sieć pomiędzy Zgorzelcem, Wałbrzychem i Wrocławiem była mistrzostwem ówczesnej wiedzy i inżynierii. Przywodzi to nieco na myśl dawne dzieje cywilizacji którymi się fascynujemy, a po których zostały w różnym stanie budowle, ich ruiny czy grobowce. Po Elektrycznej Śląskiej Kolei Górskiej i innych zelektryfikowanych jej odnogach zostało niewiele ale... w książce podziwiać będzie można mnóstwo naprawdę pięknych zdjęć które zebrali autorzy. Jeśli dodamy do tego staranność naszego składu i druku, zapewniamy że będzie to wspaniały album który polecamy miłośnikom starej kolei i tym którzy fascynują się historią i tajemnicami Dolnego Śląska.

Dostępność: brak towaru

Cena: 90,00 zł (netto: 85,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Normalnotorowe wagony silnikowePKP 1919-1939

Normalnotorowe wagony silnikowePKP 1919-1939
Normalnotorowe wagony silnikowePKP 1919-1939

Historia wprowadzania przez PKP połączeń obsługiwanych wagonami silnikowymi w latach międzywojennych jest ciągle mało znana. Książka „Normalnotorowe wagony silnikowe PKP 1919-1939” jest pierwszą próbą przedstawienia rozwoju konstrukcji i komunikacji w Polsce wagonami o napędzie: parowym, akumulatorowym, spalinowym i elektrycznym, począwszy od archaicznych wagonów silnikowych pozostawionych przez koleje zaborców po nowoczesne jak na tamte czasy konstrukcje krajowe, takich fabryk jak: Zakładów Cegielskiego w Poznaniu, Zakładów Lilpop, Rau & Loewenstein w Warszawie, Warszawskiej Spółki Akcyjnej Budowy Parowozów, Pierwszej Fabryki Lokomotyw w Polsce S.A. w Chrzanowie, Fabryki Wagonów w Sanoku koncernu Zieleniewski-Fitzner i Gamper oraz Huty Królewskiej i Laura w Chorzowie.

Omówiono także konstrukcję i wyniki prób wagonów spalinowych i autobusów szynowych, które przybyły do Polski w czasie jazd reklamowych po Europie. Opisane zostały również początki elektryfikacji podmiejskich linii kolejowych Warszawskiego Węzła Kolejowego i uruchomione tam elektryczne zespoły trakcyjne. Losy polskich wagonów silnikowych w czasie i w pierwszych latach po II wojnie światowej zamykają tę historię.

Spis treści:

  1. Od autorów / 5
  2. Wprowadzenie / 6
  3. W spadku po zaborach / 28
  4. Zakupy pierwszych wagonów silnikowych / 48
  5. Próby i pokazy zagranicznych wagonów spalinowych / 78
  6. Wagony spalinowe produkcji polskiej / 106
  7. Czechosłowacki wagon spalinowy na PKP /167
  8. Zespoły elektryczne warszawskiego Węzła Kolejowego / 170
  9. Komunikacja wagonami silnikowymi PKP / 176
  10. Wojenne losy wagonów silnikowych / 190
  11. Kalendarium motoryzacji i elektryfikacji kolkei wPolsce do 1.09.1939 r. / 208
  12. Wykaz wagonów silnikowych PKP do 1.09.1939 r. / 210
  13. Dane techniczne wagonów silnikowych / 213

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 90,00 zł (netto: 85,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Koleje elektryczne na Dolnym Śląsku

Koleje elektryczne na Dolnym Śląsku
Koleje elektryczne na Dolnym Śląsku

Dolny Śląsk słynie z przeróżnych tajemnic, dziwnych niedokończonych obiektów i ukrytych w dawnych szybach skarbach. Z pewnością jedną z największych "tajemnic" kolejowych tego regionu przez wiele dziesięcioleci był demontaż zelektryfikowanej sieci kolei elektrycznych i wywiezienie urządzeń, sieci, wyposażenia i taboru do ZSRR. Do 1989 roku nie można było oficjalnie pisać o dawnej elektrycznej kolei mimo że wielu zastanawiało się co robią bramki trakcyjne na stacjach takich jak Lubawka które na mapach z czasów PRL nie widniały jako zelektryfikowane. Ponieważ na rynku niemieckim ukazała się świetna książka na ten temat, postanowiliśmy wydać ją w naszym kraju. Temat zdecydowanie warty zgłębienia przez polskich czytelników. Ta elektryczna sieć pomiędzy Zgorzelcem, Wałbrzychem i Wrocławiem była mistrzostwem ówczesnej wiedzy i inżynierii. Przywodzi to nieco na myśl dawne dzieje cywilizacji którymi się fascynujemy, a po których zostały w różnym stanie budowle, ich ruiny czy grobowce. Po Elektrycznej Śląskiej Kolei Górskiej i innych zelektryfikowanych jej odnogach zostało niewiele ale... w książce podziwiać będzie można mnóstwo naprawdę pięknych zdjęć które zebrali autorzy. Jeśli dodamy do tego staranność naszego składu i druku, zapewniamy że będzie to wspaniały album który polecamy miłośnikom starej kolei i tym którzy fascynują się historią i tajemnicami Dolnego Śląska.

Dostępność: brak towaru

Cena: 90,00 zł (netto: 85,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl