Kompetencje Osobiste

Maszyny do robót drogowych. Vademecum operatora

Maszyny do robót drogowych. Vademecum operatora
Maszyny do robót drogowych. Vademecum operatora

Książka jest adresowana przede wszystkim do kandydatów na operatorów podstawowych maszyn do robót drogowych. Może ona byc także cenną pomocą dla wykładowców o instruktorów szkolących operatorów tych maszyn oraz innych osób zajmujących się ich eksploatacją.
Treść książki wyczerpuje zagadnienia objęte obowiązującym programem szkolenia kandydatów na operatorów podstawowych maszyn do robót drogowych.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

92,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 87,62 zł

egz.

Rozmowa rekrutacyjna dla programistów. Przewodnik do sukcesu

Rozmowa rekrutacyjna dla programistów. Przewodnik do sukcesu
Rozmowa rekrutacyjna dla programistów. Przewodnik do sukcesu
Rozmowa rekrutacyjna to spotkanie, które stresuje każdego z nas. Taka rozmowa składa się z kilku etapów, a w jednym z nich poruszane są tematy techniczne. Daje to rekruterom duże pole do popisu. Szczegółowe pytania o znane technologie, spraw...

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

Opowiadania drewnianego stołu. 125 przepisów, jak sprawić przyjemność sobie i bliskim

Opowiadania drewnianego stołu. 125 przepisów, jak sprawić przyjemność sobie i bliskim
Opowiadania drewnianego stołu. 125 przepisów, jak sprawić przyjemność sobie i bliskim

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady.

Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady.
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady.

Zbyt często zadręcza się odbiorców prezentacji slajdami, które są źle zaprojektowane, nieczytelne i przynoszą więcej szkody niż pożytku. W biznesie i w nauce przeważają prezentacje multimedialne, które wywierają złe wrażenie na odbiorcach i utrudniają przyswojenie przedstawianych kwestii. Takie błędy jak wykorzystywanie elementów wizualnych wyłącznie jako kontenery na duże ilości tekstu czy też zmuszanie odbiorców do równoczesnego słuchania i czytania wynikają z nieuwzględniania sposobu przetwarzania informacji przez ludzki umysł. Filozofia zen, której podstawą jest podejście "tu i teraz" oraz rozwijanie samoświadomości i dostrzegania, dostarcza narzędzi, dzięki którym tworzenie i wygłaszanie prezentacji okaże się prostsze, naturalniejsze i dużo bardziej skuteczne.

Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z koncepcją prostoty zen. Przekonasz się, że sukces prezentacji ostatecznie zależy od umiaru w przygotowaniu, prostoty w projektowaniu i naturalności w przekazywaniu. Innymi słowy, ten poradnik zainspiruje Cię do porzucenia złych nawyków, wyzwolenia swojej kreatywności i przygotowania się do takiej pracy, aby Twoje prezentacje stały się krótkie, proste, czytelne i... nieodparcie interesujące!

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Szefologika czyli logika szefowania w.2.rozszerzone

Szefologika czyli logika szefowania w.2.rozszerzone
Szefologika czyli logika szefowania w.2.rozszerzone

Co sprawia, że zostajesz szefem? Kiedy naprawdę kierujesz innymi ludźmi? W którym momencie stajesz się ich liderem, przywódcą, za którym pójdą w ogień?

Dlaczego nie dzieje się to w chwili przeprowadzki do nowego biura z napisem: kierownik, dyrektor, prezes, CEO? Jak to możliwe, że awans nie czyni cię automatycznie przywódcą, a jedynie daje ci szansę by nim zostać? Czemu w szefowaniu najmniej jest przywilejów, a najwięcej ciężkiej pracy? Z jakiego powodu niektórym bycie szefem się nigdy nie przydarzy?

Ta książka nie jest zbiorem prostych recept i łatwych odpowiedzi. Nie obiecujemy, że po jej przeczytaniu w 30 dni staniesz się szefem doskonałym. Co więcej, możliwe, że nawet jeśli czujesz się już całkiem kompetentny na tym polu, po lekturze zdasz sobie sprawę, że Twoje samozadowolenie nie ma zbyt solidnych podstaw.

Jest również wielce prawdopodobne, że odłożysz tę książkę skołowany. Jak to ― szef jest tak samo ważny jak wszyscy inni członkowie zespołu, choć przecież nikt nie ma wątpliwości, że to on podejmuje decyzje?

Tak, logika szefowania jest mocno pokręcona.

Lider myśli strategicznie, musi jednak umieć dostrzegać pozornie nieistotne detale. Ściągać do organizacji nowości technologiczne, a jednocześnie nie zrywać z tradycją. Dawać podwładnym swobodę w działaniu, ale nie uchylać się od osobistej, jednoosobowej odpowiedzialności za efekty pracy. W czasach zmiany pierwszy się z nią mierzyć i być wtedy dla swoich ludzi ostoją stabilności.

Korzystając z własnych doświadczeń i badań prowadzonych na żywych organizmach organizacji na całym świecie, staramy się logikę szefowania nieco wyprostować. Będzie o terrorystach i himalaistach, Władysławie Jagielle i Smoku Wawelskim, Indianach, tupolewie, ścieleniu łóżka i covidzie. Zapraszamy do lektury!

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys.

Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys.
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys.

Przywództwo, które inspiruje

Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.

Historia irlandzkiego odkrywcy i jego statku to ponadczasowa opowieść o niezwykłym i inspirującym przywództwie. O liderze, który dzięki swoim umiejętnościom i określonym strategiom zarządzania potrafił zjednoczyć wokół siebie ludzi i oszukać antarktyczne przeznaczenie.

Poznaj losy wyprawy Shackletona, przyjrzyj się fundamentom jego przywództwa i dowiedz się, jak możesz je wykorzystać w swojej codziennej praktyce lidera. Zdobądź umiejętności pozwalające wyprowadzić Twój zespół z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji.

 
 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Studenci przedwojennej POLSKI.

Studenci przedwojennej POLSKI.
Studenci przedwojennej POLSKI.

Odrodzenie państwa polskiego spowodowało rozwój oświaty i szkolnictwa, w tym wyższego. Uczelnie stały się nie tylko kuźnią kadr, ośrodkami rozwoju myśli naukowej, ale także ośrodkami życia kulturalnego. Studiowanie w czasach II Rzeczypospolitej nie sprowadzało się tylko do pogłębiania wiedzy, ale także do rozwoju zainteresowań kulturalnych, naukowych, sportowych, w czym pomocne były organizacje studenckie. Studenci byli widoczni nie tylko na ulicach Warszawy, Poznania i Krakowa, ale również kresowego Wilna i Lwowa. Uczelnie w dwudziestoleciu były areną sporów politycznych, a ich intensywność była znacznie większa niż współcześnie.

W książce ukazane zostały główne obszary, w jakich toczyło się życie studenckie. Szczególnie uwypuklone zostały kwestie związane z sytuacją bytową studentów, ich aktywnością kulturalną i postawami politycznymi. Dowiemy się zatem, jak wyglądał przebieg studiów, gdzie studenci mieszkali, jak spędzali wolny czas, do jakich organizacji należeli.

Patryk Tomaszewski, korzystając z opracowań oraz wspomnień ówczesnych studentów i wykładowców, odkrywa przed nami ten odchodzący już w zapomnienie świat. Czy wiele się zmieniło? Czy współcześni studenci różnią się od swych kolegów sprzed stu lat? Czy łączą ich wspólne zainteresowania i pasje? 


Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 57,05 zł

EGZ.

Employee Journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia pracy.

Employee Journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia pracy.
Employee Journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia pracy.
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy

Oto kompletny narzędziownik obszaru Human Resources w organizacji!

Employee journey, czyli po polsku „podróż pracownika”, ma kilka etapów. Pracownik przechodzi w firmie przez trzy zasadnicze fazy: najpierw jest rekrutowany, potem realizuje zadania, które mu przydzielono, wreszcie – rozstaje się z organizacją. Na każdym z tych etapów powinien mu towarzyszyć przedstawiciel działu HR.  To on jest przewodnikiem pracownika w tej podróży, a jednocześnie wizytówką organizacji, która rekrutuje, zatrudnia i ostatecznie się z nim rozstaje.

Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey.  Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać – takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 57,05 zł

EGZ.

Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2

Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2
Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2
Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2

Budowanie poprawnych relacji z innymi zacznij od siebie

Relacje mają wielkie znaczenie w życiu. Kontakty z innymi ludźmi są równocześnie źródłem licznych emocjonalnych trudności i okazją do tego, by łatwiej rozwiązywać tego rodzaju problemy. Ot, paradoks. W każdym razie na świecie nie jesteśmy sami i nie żyjemy tylko dla siebie. Współistniejemy w skomplikowanej sieci powiązań, których jakość w dużym stopniu zależy od samoregulacji w zakresie emocji i empatii. Są to umiejętności pomocne w każdej sferze życia: w budowaniu relacji, mierzeniu się z sytuacjami trudnymi życiowo czy zawodowo, w liderstwie i biznesie, w edukacji, w rodzicielstwie.

By być serdeczniejszym, bardziej współczującym i rozumiejącym wobec osób ze swojego otoczenia, najpierw należy dobrze poznać siebie. Z tego założenia właśnie wychodzą autorki książki i proponują czytelnikom teorię i ćwiczenia Porozumienia bez Przemocy (NVC, ang. Nonviolent Communication), których praktykowanie pozwala z dnia na dzień lepiej się dogadywać ― najpierw samemu ze sobą, a następnie z innymi.

Na polskim rynku ukazało się wiele publikacji poświęconych tematyce emocji i NVC. Naszą książkę wyróżnia to, że wiedzę o budowaniu relacji i rozwoju w empatii przekazuje w bardzo przystępny i praktyczny sposób. Zachęca również do rozpoczęcia przygody z NVC od siebie i nauczenia się dawania empatii właśnie sobie, aby w ten sposób odzyskiwać zasoby do dzielenia się dobrostanem także z innymi.

ze wstępu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 57,05 zł

EGZ.

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają że...

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Motywacja po lupą. Praktyczny poradnik dla szefów w.2.

Motywacja po lupą. Praktyczny poradnik dla szefów w.2.
Motywacja po lupą. Praktyczny poradnik dla szefów w.2.

Wszystko, co powinniście wiedzieć o motywowaniu i... jeszcze więcej

Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: "No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz".

"Podły krwiopijco" - jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak trudna jest to praca. Jak bardzo jest odpowiedzialna i... samotna.

W końcu im wyżej, tym mniejszy tłok. Rozglądasz się dookoła, gdy potrzebujesz konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszędzie... pusto. Znikąd pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysłów na to, jak motywować pracowników. Chętnie skorzystałbyś z jakiejś mądrej książki, ale większość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie mają zastosowania.

STOP! Na szczęście także u nas nie brak świetnych menedżerów. Jeśli ma się odrobinę szczęścia, można spośród nich wyłuskać także doświadczonych szefów-mentorów, którzy chętnie podzielą się wiedzą. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie. W sumie od tego właśnie powinieneś zacząć!

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał.

Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał.
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał.

Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci – entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy – są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie — badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie.

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Programista na rozmowie kwalifikacyjnej

Programista na rozmowie kwalifikacyjnej
Programista na rozmowie kwalifikacyjnej

Nie daj się zagiąć - zrób dobre wrażenie na przyszłym pracodawcy!

Rozmowa kwalifikacyjna to nie jest coś, o czym myśli się z przyjemnością, ale każdy z nas prędzej czy później musi się z nią zmierzyć. Im lepiej się do niej przygotujesz i im więcej błędów uda ci się uniknąć, tym większą masz szansę na ciekawą, doskonale płatną pracę. Problem w tym, że rekruterzy rzadko biorą pod uwagę specyfikę pracy programisty, oczekując, że kandydat do pracy sam się zareklamuje i zrobi to przekonująco. Jeśli chcesz zdobyć naprawdę dobrą pracę, musisz wiedzieć, na co zwrócić uwagę, by spełnić oczekiwania pracodawcy.

Ta książka pomoże Ci zorientować się, jak rekruterzy postrzegają kandydatów do pracy, co chcą od nich usłyszeć i dlaczego wybierają konkretną osobę. Dzięki niej odkryjesz także, jakie obszary - związane i niezwiązane z programowaniem - interesują rekruterów i dlaczego. Zobaczysz, co warto podkreślać, na czym skupiać się podczas rozmowy, jak obrazowo opowiedzieć o swoich projektach i planach komuś, kto nie jest specjalistą w językach programowania i ma niewielkie pojęcie o tym, co potrafisz. Ponadto zdobędziesz solidną dawkę programistycznej wiedzy i poznasz przykładowe pytania rekrutacyjne. Przeczytaj, a Twoja kariera zawodowa nabierze rozpędu, zaczniesz pracować nad bardziej interesującymi projektami i zyskasz głęboką satysfakcję z pracy.

Dostań się do świetnej firmy!

  • Po co, jak często i czy w ogóle chodzić na rozmowy rekrutacyjne?
  • Wybór firmy, wybór stanowiska, CV
  • Jak współpracować z rekruterami
  • Przygotowanie do rozmowy i kluczowe 60 minut
  • Łatwe, trudne, głupie - o pytaniach rekrutacyjnych
  • Programowanie obiektowe, architektura aplikacji, bazy danych i SQL
  • C#, ASP.NET MVC i ASP.NET Web API
  • HTML/CSS, JavaScript, ES2015+ i TypeScript
  • Angular i React
  • Windows Forms i Windows Presentation Foundation

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Prawa ludzkiej natury.

Prawa ludzkiej natury.
Prawa ludzkiej natury.

Niejednokrotnie na swojej drodze spotykamy osoby, które stwarzają problemy i utrudniają życie. Mogą to być szefowie, podwładni, przyjaciele, znajomi. Najczęściej są mistrzami gry na emocjach, wydają się czarujący i pełni świetnych pomysłów. Dopiero po czasie okazuje się, że to psychopatyczne jednostki, które myślą tylko o sobie i swoich korzyściach, ewentualnie szkodzą innym, nawet jeśli nic dzięki temu nie uzyskają. Z drugiej strony wielu ludzi angażuje się w niewłaściwe projekty czy zakochuje w zupełnie nieodpowiednich osobach albo postępuje w sposób nieuchronnie prowadzący do katastrofy. Co gorsza, takie autodestrukcyjne wzorce zachowań się powtarzają.

Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni - tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ludzkiej natury. Znalazł się tu potężny zasób wiedzy i koncepcji z różnych dziedzin: biologii, psychologii, neurologii, socjologii czy historii. Uwzględniono też dzieła filozofów, którzy przez wieki oddawali się rozważaniom na temat ludzkiej natury. Pokazano, jak oderwać się od własnych emocji, opanować siebie i świadomie się rozwijać. W konsekwencji można się nauczyć patrzeć za ludzkie maski i odważnie przeciwstawiać konformizmowi, aby rozwinąć swoje wyjątkowe poczucie celu.

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Myśl i bogać się. Wersja orginalna odświeżona i zaktualizowana

Myśl i bogać się. Wersja orginalna odświeżona i zaktualizowana
Myśl i bogać się. Wersja orginalna odświeżona i zaktualizowana

Oto JEDYNA książka o rozwoju osobistym, którą MUSISZ mieć!

Poznaj to wyjątkowe, nowe wydanie, które:

  • Jest jedyną w pełni opracowana wersją arcydzieła z 1937 roku
  • Zawiera aż 52 strony unikalnych przypisów końcowych, będących owocem 10 lat badań nad Hillem i jego filozofią
  • Wiernie odtwarza fragmenty oryginalnego tekstu, które zostały wycięte w wydaniach z lat 60. XX wieku
  • Uwzględnia w treści jeden z najbardziej wszechstronnych indeksów do THINK AND GROW RICH oraz pierwszy aneks
  • Zawiera nigdy wcześniej nie publikowane zdjęcia Napoleona Hilla i jego rodziny

Napoleon Hill poświęcił kilkanaście lat życia na stworzenie metody osiągania sukcesu. Uczył się od najlepszych, którzy stworzyli wielkie fortuny. Wnikliwie przeanalizował ścieżki, którymi podążali i odkrył, że dzięki kierowaniu się kilkoma prostymi zasadami każdy może zdobyć bogactwo. Hill udowodnił to własnym życiem, postępując zgodnie z doskonaloną latami metodą. Spełniając życzenie swojego mentora, Andrew Carnegiego, podzielił się swoim odkryciem z każdym, kto chce rozwinąć skrzydła, odnaleźć moc myślenia i wzbogacić się duchowo, fizycznie, finansowo i emocjonalnie!

W czasach Wielkiego Kryzysu, Hill opublikował swoje dzieło po raz pierwszy. Późniejsze wydania książki nie zawierały wielu fragmentów, które dziś, w czasach chaosu i niepewności okazują się bardzo istotne. Równocześnie książka została zaktualizowana o świeże dane gospodarcze oraz wzbogacona o komentarze, przypisy i kilka dodatków. W ten sposób pełniej i ściślej zapoznasz się z niezwykłą metodą Napoleona Hilla. Głębiej zrozumiesz wszystkie konteksty i odkryjesz, że Hill świetnie znał koncepcje zarządzania korporacyjnego czy psychologii, które trafiły do kanonu ledwie kilka lat temu. Każde zdanie tej książki sprawi, że zaczniesz zbliżać się do tego, czego naprawdę pragniesz!

Nie czekaj! "Właściwa chwila" nigdy nie nastąpi!

  • krystalizuj Pragnienia i nie ustawaj w Nieprzerwanym Wysiłku!
  • rozwijaj w sobie Moc Superumysłu!
  • pokonaj każdego z sześciu duchów lęku!

Cokolwiek umysł potrafi pomyśleć i w to uwierzyć, potrafi też osiągnąć!

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

Z książki dowiesz się:

  • w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
  • jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
  • jak przebiega proces podejmowania decyzji
  • kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
  • jakie czynniki budzą zaufanie

Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl