Wydawca
Nowości
Elektronika dla bystrzaków w.3
Elektronika dla bystrzaków w.3
54,90 zł 52,29 zł
egz.
Rosyjski dla bystrzaków.Kurs dla początkujących w.2.
Rosyjski dla bystrzaków.Kurs dla początkujących w.2.
39,90 zł 38,00 zł
EGZ.
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

100 sekretów mistrza sprzedaży

100 sekretów mistrza sprzedaży
100 sekretów mistrza sprzedaży

Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukcesy, ale i porażki. Wiesz, że pomimo kryzysów, wymagających klientów i dużej konkurencji sprze...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,90 zł (netto: 23,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

140 sekretów mistrza sprzedaży

140 sekretów mistrza sprzedaży
140 sekretów mistrza sprzedaży

Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj!

Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem — ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle napisane) i lepiej nikomu nie pożyczaj, ponieważ będziesz do nich często wracać. Szczególnie przed spotkaniami z ważnymi klientami! Bo choć niektóre ze spisanych tu sekretów mogą wydać Ci się znajome (to świetnie, że już je znasz!), inne okażą się odkrywcze i przeniosą Cię na wyższy poziom handlowania. Przy niektórych zatrzymasz się dłużej i pomyślisz sobie: „To jest to! Tego mi właśnie brakowało!”. To właśnie ona — wiedza dotychczas nieodkryta — pomoże Ci odnieść imponujący zawodowy sukces i dołączyć do elitarnego grona Mistrzów Sprzedaży.


Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 34,90 zł (netto: 33,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw

brak opisu

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 54,90 zł (netto: 52,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.

Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.
Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.

Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!

  • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
  • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
  • Bądź proaktywny i naucz się reagować.
  • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
  • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
  • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
  • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
  • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
  • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 29,00 zł (netto: 27,62 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

...

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe

Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych — bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj.

Dostępność: brak towaru

Cena: 34,90 zł (netto: 33,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Bibliotekarstwo szkolne T-1. Organizacja biblioteki

Bibliotekarstwo szkolne T-1. Organizacja biblioteki
Bibliotekarstwo szkolne T-1. Organizacja biblioteki

NIP  9788385778592

Podręcznik dla wszystkich nauczycieli-bibliotekarzy

Dostępność: brak towaru

Cena: 36,75 zł (netto: 35,00 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Bibliotekarstwo szkolne T-2. Praca pedagogiczna biblioteki

Bibliotekarstwo szkolne T-2. Praca pedagogiczna biblioteki
Bibliotekarstwo szkolne T-2. Praca pedagogiczna biblioteki

NIP 9788385778608

Podręcznik dla bibliotekarzy.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 36,75 zł (netto: 35,00 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Co Cię blokuje? Uwolnij swój potencjał

Co Cię blokuje? Uwolnij swój potencjał
Co Cię blokuje? Uwolnij swój potencjał
Popatrz na siebie - jesteś osobą inteligentną, masz doświadczenie, kwalifikacje i potencjał. Co zatem powstrzymuje Cię przed odniesieniem sukcesu, przed rzuceniem tłumów na kolana, przed wyprzedzeniem konkurencji? Czyżby hamowała Cię obawa...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł (netto: 38,00 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Content Marketing i socjal media. Jak przyciągnąć klientów.

Content Marketing i socjal media. Jak przyciągnąć klientów.
Content Marketing i socjal media. Jak przyciągnąć klientów.

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 59,00 zł (netto: 56,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakre...

Dostępność: brak towaru

Cena: 44,90 zł (netto: 42,76 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.

CRM

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 19,00 zł (netto: 18,10 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki cr...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 37,00 zł (netto: 35,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

brak opisu

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 69,00 zł (netto: 65,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

E-konsument w Europie. Komparatywna analiza zachowań

E-konsument w Europie. Komparatywna analiza zachowań
E-konsument w Europie. Komparatywna analiza zachowań
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znacze...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 34,90 zł (netto: 33,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

E-mail marketing oswojony. Teori, praktyka, prawda

E-mail marketing oswojony. Teori, praktyka, prawda
E-mail marketing oswojony. Teori, praktyka, prawda

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.


Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,00 zł (netto: 37,14 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci

E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci

Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktyczni...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 34,90 zł (netto: 33,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Godzina dziennie z mobile marketingiem

Godzina dziennie z mobile marketingiem
Godzina dziennie z mobile marketingiem
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 69,00 zł (netto: 65,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować.
Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować.

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 34,90 zł (netto: 33,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną

Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną
Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną

Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali ku...

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł (netto: 38,00 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę.

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę.
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę.

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania
  • Skup się na tym, co ważne: na...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł (netto: 38,00 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

Kompendium wiedzy o marketingu.

Kompendium wiedzy o marketingu.
Kompendium wiedzy o marketingu.

Kompendium wiedzy o marketingu

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,00 zł (netto: 37,14 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl