Marketing, Zarządzanie

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

Google Analytics dla marketingowców. wyd.3.

Google Analytics dla marketingowców. wyd.3.
Google Analytics dla marketingowców. wyd.3.

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych.

Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych.
Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych.

Przywództwo bywa uznawane za nadzwyczajny, rzadki talent, z którym po prostu trzeba się urodzić. Tymczasem prawda jest prozaiczna: przywództwo to złożona umiejętność, którą można wyłącznie budować - cierpliwie i z rozmysłem. Opiera się na zbiorze praktyk, a cała sztuka w tym, by wybrać odpowiednią w danym momencie. Większość z nich to drobiazgi - jeśli staną się spójnym zestawem nawyków lidera, pozwolą zbudować zaufanie i szacunek w zespole. Nie jest to łatwe, zwłaszcza że zmieniają się i ewoluują nie tylko pojedynczy ludzie, ale także zespoły i ich liderzy.

Ta książka jest zbiorem esejów, w których opisano praktyczne umiejętności przywódcze, niezbędne na poszczególnych etapach ścieżki rozwoju lidera. Każda z tych umiejętności może się wydać drobnostką, jednak wraz z innymi staje się niezwykle istotnym elementem procesu budowania wysoce efektywnego zespołu. Znalazło się tu również mnóstwo porad i wskazówek ułatwiających dokonanie trafnego wyboru praktyk, które okażą się najodpowiedniejsze w danej sytuacji. Wśród poruszonych w esejach tematów są takie zagadnienia jak spotkania z podwładnymi, zarządzanie swoim czasem, kierowanie rozwojem własnym i zespołu, postępowanie w trudnych sytuacjach, delegowanie zadań, a nawet... podejście do plotek w organizacji.

W książce znajdziesz szereg praktycznych wskazówek dla:

  • kierowników zespołów
  • menedżerów średniego szczebla
  • dyrektorów wykonawczych

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

Analiza danych w zarządzaniu projektami

Analiza danych w zarządzaniu projektami
Analiza danych w zarządzaniu projektami

Umiejętna analiza danych jest warunkiem podejmowania działań i wprowadzania optymalnych zmian. Zagadnienie to wymaga uwagi kierownika projektu, obecnie bowiem powstają ogromne ilości danych, a w przyszłości tendencja ta będzie się zdecydowanie nasilać. Transformacja cyfrowa bez wykorzystywania licznych strumieni danych okaże się niemożliwa. Oznacza to, że trzeba wprowadzać mechanizmy pozyskiwania danych, ich oczyszczania, agregacji i prezentacji. Kolejnym etapem jest analiza. Ostateczny cel to interpretacja danych i podjęcie decyzji. Cały ten proces powinien opierać się na rzetelnej wiedzy i pełnej świadomości znaczenia jego poszczególnych elementów.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Jak to zrobić w InDesignie?. Proste sposoby, szybkie efekty

Jak  to zrobić w InDesignie?. Proste sposoby, szybkie efekty
Jak to zrobić w InDesignie?. Proste sposoby, szybkie efekty

Adobe InDesign jest uznawany za jeden z najlepszych profesjonalnych programów do składu publikacji i tekstów. Znamienici projektanci używają go do tworzenia plakatów, ulotek, broszur, magazynów, prezentacji, e-booków. Podobnie jak inne produkty Adobe, InDesign oferuje prawdziwe bogactwo możliwości i ustawień. I podobnie jak w przypadku innych produktów tej firmy, potrzebne narzędzia często są ukryte trochę zbyt głęboko. Być może zdarza się, że zanim cokolwiek zrobisz w InDesignie, zadajesz sobie pytanie o jakąś funkcję albo technikę uzyskania potrzebnego efektu. Czas płynie, terminy lecą, praca stoi w miejscu, a Ty... przeszukujesz kolejne menu.

Ta książka jest unikatowym przewodnikiem po InDesignie. Nie jest to imponujące rozmiarem dzieło, opisujące po kolei wszystkie możliwości tego programu. Zamiast tego zawiera odpowiedzi na pytania o konkretne ustawienia i funkcjonalności InDesigna, opracowane tak, aby w każdej chwili były pod ręką. Pomysł jest bardzo prosty: jeśli podczas projektowania natrafisz na jakieś przeszkody, po prostu odszukasz stronę z określonym zagadnieniem i znajdziesz potrzebne wskazówki. Każdy problem opisano krótko, przystępnie i rzeczowo, tak abyś od razu wiedział, co i jak zrobić. Przy tym trudne kwestie i koncepcje przedstawiono w sposób, który sprawia, że stają się tak łatwe i zrozumiałe, że można natychmiast wykorzystać je w praktyce i osiągnąć spektakularny efekt!

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Myślenie systemowe. Wprowadzenie

Myślenie systemowe. Wprowadzenie
Myślenie systemowe. Wprowadzenie

W złożonej rzeczywistości myślenie systemowe jest kluczowym narzędziem pozwalającym odnieść się do licznych wyzwań: gospodarczych, ekologicznych, politycznych czy społecznych. Tylko w ten sposób w codziennych wiadomościach można dostrzec przejawy trendów, a w trendach - przejawy struktury. Zrozumienie tych procesów pozwala nie tylko na łatwiejszą egzystencję w świecie złożonych systemów, ale także na podejmowanie racjonalnych decyzji biznesowych czy politycznych. Bez myślenia systemowego nie można wprowadzać trwałych zmian w systemie na jego różnych poziomach.

Oto prosta książka o złożonym świecie, napisana dla każdego, kto chce zainspirować się do rozwiązywania problemów w skali zarówno osobistej, jak i globalnej. Zawartą tu wiedzę gromadzono przez wiele lat modelowania systemów, aby w interesujący sposób przenieść myślenie systemowe z królestwa komputerów i matematyki do świata materialnego i pokazać, jak rozwinąć umiejętności takiego myślenia właściwe dla charyzmatycznych liderów i wizjonerów. Podczas lektury łatwo dojść do przekonania, że największe światowe problemy - wojna, głód, ubóstwo i degradacja środowiska - są awariami systemu. Aby sobie z nimi poradzić, nie można wpadać w pułapkę zbyt wąskiego myślenia. Świat stanie się lepszy, jeśli ludzie rozwiną podstawowe umiejętności rozumienia złożonych systemów i radzenia sobie z nimi - i temu właśnie służy ta publikacja.

W tej książce między innymi:

  • co to jest system i czym się charakteryzuje
  • jak działają systemy i dlaczego są tak sprawne
  • myślenie systemowe a procesy w biznesie, polityce i światowej ekonomii
  • ingerencja w system: kiedy, w jaki sposób i z jakimi konsekwencjami
  • jak żyć w świecie powiązanych systemów

Nie mów o systemie, tylko zrozum, jak działa!

Dostępność: brak towaru

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

IT Product Manager. Pierwsze kroki

IT Product Manager. Pierwsze kroki
IT Product Manager. Pierwsze kroki

Zacznij zarządzać produktem jak prawdziwy profesjonalista!

  • Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega?
  • Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu?
  • Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek?
  • Po czym poznać, czy produkt odniósł sukces?

Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowej, interesującej ścieżki kariery, stoisz przed wyzwaniami przekraczającymi zwykłe kompetencje kierownika projektu czy lidera zespołu albo zostałeś właśnie osobą odpowiedzialną za opracowanie nowego produktu lub rozwój już istniejącego, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka - jak żadna inna - sprawnie przeprowadzi Cię przez meandry zarządzania produktem. Pokaże, na co trzeba zwracać szczególną uwagę, kiedy zaczyna się przygodę z tą dziedziną, a także ostrzeże przed sytuacjami, których należy za wszelką cenę unikać. W przystępny sposób podpowie, co robić, aby odnieść sukces i ustrzec się typowych błędów popełnianych przez początkujących. Pomoże Ci zdobyć niezbędne doświadczenie i stać się prawdziwym kierownikiem produktu.

W książce znajdziesz:

  • Znaczenie i zakres odpowiedzialności kierownika produktu
  • Rozpoczęcie kariery product managera
  • Środowisko pracy i przydatne narzędzia
  • Cykl życia produktu i fazy jego tworzenia
  • Projektowanie, planowanie i budowanie produktu
  • Analiza rynku i tworzenie prototypów
  • Wdrażanie użytkowników i strategia komunikacji
  • Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych

Poznaj tajniki product managementu!

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Zespoły wirtualne i rozproszone. Zdalne zarządzanie projektem informatycznym

Zespoły wirtualne i rozproszone. Zdalne zarządzanie projektem informatycznym
Zespoły wirtualne i rozproszone. Zdalne zarządzanie projektem informatycznym

Dowiedz się, jak odnieść sukces z rozproszonym zespołem informatycznym

  • Poznaj najlepsze metodyki prowadzenia projektów programistycznych
  • Przekonaj się, jak obsadzić najważniejsze role i pozyskać specjalistów
  • Naucz się skutecznie zarządzać zespołami rozproszonymi i wirtualnymi
  • Przygotuj się do rozwiązywania problemów i dowiedz się, jak rozliczać pracę

W niezwykle dynamicznie rozwijającej się branży IT sukces projektu zapewnić mogą jedynie jego wysoka jakość i niskie koszty realizacji oraz odpowiednio krótki czas dostarczenia go klientowi. Coraz trudniej to osiągnąć w tradycyjny sposób, dlatego firmy zmuszone są stosować nowoczesne modele współpracy i metodyki zarządzania. Aby zapewnić konkurencyjność swoich usług, muszą zlecać wykonanie zadań pracownikom i zespołom znajdującym się w innej lokalizacji, innym kraju, a nierzadko nawet na innym kontynencie. To z kolei wymaga niezawodnych kanałów komunikacji i wydajnych narzędzi wspierających współpracę zdalną. Jak nietrudno się domyślić, wszystko to stawia przed menedżerami zupełnie nowe wyzwania i wymaga bardziej elastycznego podejścia do kwestii zarządzania.

Co można zrobić, aby należycie się do tego przygotować? Zdobyć odpowiednią wiedzę! Zapewni Ci ją ta książka, która krok po kroku wprowadzi Cię w świat tworzenia oprogramowania. Znajdziesz tu omówienie różnych metodyk zarządzania projektami, opis finansowych i prawnych aspektów takiej działalności oraz ról zaangażowanych w proces, a także modeli i narzędzi komunikacji, wreszcie procedury rozliczania pracy. Dzięki lekturze dowiesz się również, jak rekrutować pracowników, koordynować działania osób w różnych strefach czasowych, radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi i po czym poznać, że projekt odniósł sukces. Przystępnie, praktycznie, na bazie przykładów z życia wziętych - właśnie tak napisana jest ta książka!

  • Czym jest zespół rozproszony, a czym wirtualny?
  • Jaką metodykę zastosować do zarządzania projektem?
  • Co powinna zawierać umowa i o jakie dokumenty należy zadbać?
  • Gdzie szukać odpowiednich specjalistów i jak ich pozyskać?
  • Jakie role biorą udział w projekcie i jaki jest zakres ich odpowiedzialności?
  • Jak zapewnić właściwą komunikację i kontrolę wyników?
  • Jak koordynować pracę i rozwiązywać problemy?
  • Kiedy projekt odnosi sukces i co on oznacza?

Skorzystaj z doświadczenia praktyka i zostań mistrzem zarządzania!

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych

Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych

Poznaj najskuteczniejsze metody zarządzania projektami

  • Dowiedz się, na czym polega project management
  • Opanuj zwinne metodyki zarządzania projektami
  • Naucz się zarządzać wymaganiami, zmianami, budżetem i ryzykiem
  • Sięgnij po najlepsze narzędzia wspomagające pracę PM-a

Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod którego kierunkiem zespół deweloperski sprawnie osiąga wyznaczone cele i szybko realizuje powierzone mu zadania - gra bez fałszu, niczym świetnie zestrojona orkiestra.

W ostatnich latach metodyki zwinne przebojem wkroczyły do firm informatycznych. Rewolucyjnie zmieniły sposób wytwarzania oprogramowania, przenosząc akcent z planowania i budżetowania na dostarczanie wartości biznesowej oraz zaspokajanie biznesowych potrzeb klienta. Rewolucja ta sprawiła, że deweloperzy nie są już postrzegani wyłącznie w kategorii kosztów, zespołom oddaje się więcej inicjatywy, a efekty ich pracy można znacznie szybciej skonfrontować z oczekiwaniami.

Nie każdy łatwo odnajduje się w tej nowej rzeczywistości. Pomoże w tym praktyczny poradnik napisany przez doświadczonego kierownika projektów. Krótko, zwięźle i rzeczowo, bez nudnej teorii, krok po kroku wprowadzi Cię we współczesny świat zarządzania projektami i pokaże, jak radzić sobie z codziennymi wyzwaniami. Jeśli chcesz zacząć przygodę z project managementem, chcesz odświeżyć swoją wiedzę lub wzbogacić ją o znajomość metodyk Agile, jesteś na właściwym tropie!

  • Koncepcje zarządzania projektami
  • Właściwe uruchamianie projektu
  • Zarządzanie zespołem i komunikacja
  • Planowanie i tworzenie harmonogramów
  • Zbieranie wymagań użytkownika
  • Realizacja i metody kontroli prac
  • Zarządzanie ryzykiem i zmianami
  • Zarządzanie jakością i budżetem
  • Dokumentacja projektowa i raportowanie
  • Profesjonalne kończenie projektu
  • Zwinne metodyki wytwarzania oprogramowania
  • Darmowe oprogramowanie do zarządzania projektami

Zostań takim kierownikiem projektu, z jakim zawsze chciałeś pracować!

Dostępność: brak towaru

Cena:

89,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 84,76 zł

Analiza marketingowa

Analiza marketingowa
Analiza marketingowa

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!

Dostępność: brak towaru

Cena:

89,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 84,76 zł

Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.

Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.
Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.

Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce dobrze prosperować, musi bardzo sprawnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja często wydaje się trudna do przeprowadzenia.

W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim permanentna innowacyjność. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych znakomicie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w małych i wielkich firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.

W tej książce między innymi:

  • Agile jako metodyka zarządzania
  • prawidła nowego paradygmatu zarządzania
  • przejście od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej
  • ograniczenia metodologii Agile

Agile: zarządzania ucz się od najlepszych!

Dostępność: brak towaru

Cena:

57,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 54,29 zł

Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych

Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych

Tworzenie oprogramowania to wymagający obszar branży technologicznej - trzeba szybko reagować na zmieniające się uwarunkowania i w każdej chwili być gotowym na kolejną innowację, a wszystko po to, by budować przewagę konkurencyjną. Rozwijanie skomplikowanych systemów informatycznych powoli przypomina ciągły wyścig z czasem. Często ceną za skrócenie czasu pisania kodu i wdrożenia oprogramowania bywa zmniejszenie stabilności lub większa awaryjność systemów w środowiskach produkcyjnych. Czy musisz wybierać między szybkością dostarczania rozwiązań a stabilnością pracy systemu? Już nie! Pogodzisz je dzięki odpowiedniej kulturze organizacyjnej i należytej jakości zarządzania pracą zespołu.

Ta książka zawiera odpowiedzi na pytania, które zadaje sobie każdy szef zespołu programistów. Jakie czynniki wpływają na terminowe dostarczanie produktu? Jak wydobyć twórczy potencjał z zespołów technicznych? I wreszcie: w jaki sposób przekształcić firmę w wysokowydajną organizację, która przebojem zdobędzie rynek za pomocą technologii? Przedstawiono tu wyniki badań przeprowadzonych w latach 2014 - 2017. Pokazano, jakie działania pozwolą podnieść efektywność dostarczania oprogramowania, a w efekcie - szybciej modyfikować strategię, dostarczać nowe funkcjonalności, reagować na zmiany zgodności i zabezpieczeń oraz korzystać z zalet ścisłej współpracy z użytkownikami. Wdróż te techniki, a rozwój Twojej organizacji imponująco przyśpieszy!

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
  • korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
  • metody diagnozowania popełnianych błędów
  • metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
  • tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
  • skuteczne wdrażanie strategii

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

SAP w 24 godziny w.5.

SAP w 24 godziny w.5.
SAP w 24 godziny w.5.

...

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl