Kategorie
Producent
- CeDeWu Sp.z o.o. (2)
- Helion Gliwice (14)
- MT Biznes (2)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej (3)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (38)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej (2)
- One Press (68)
- Onet.pl SA-Oddział Wydawnictwo Pascal (2)
- Pol.Krakowska (1)
- Politechnika Śląska (25)
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (6)
- Poltext (3)
- PWN Wydawnictwo Naukowe (5)
- REA Sp.J.I.Bójska,K.Bójska-Sondij,W.Bójski (1)
- Rebis (1)
- Sensus (1)
- Septem (2)
- Sorus (1)
- Studio Emka (1)
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (4)
- TARBONUS SP.z o.o. (1)
- Wyd.Pol.Poznańskiej (2)
- Wydawnictwo A.G.H.im.Stanisława Staszica (2)
- Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne (1)
- Wydawnictwo Arkady (2)
- Wydawnictwo Beck C.H. (1)
- Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej (1)
- Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej (2)
- Wydawnictwo SBP (2)
Dostępność
Cena
-
od
do
Marketing Mody. Strategia, branding i promocja.
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Dostępność: brak towaru
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny