Marketing, Zarządzanie

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym

Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów współpracowników i przełożonych. Zadanie to jest utrudnione gdy pracuje się w otoczeniu międzynarodowym, w którym ścierają się różne postawy, wynikające z odmiennych uwarunkowań kulturowych. Uwzględnienie tych różnic w zarządzaniu zasobami ludzkimi jest bardzo ważne dla powodzenia każdego przedsięwzięcia.

Autorka opisuje czym jest kultura narodowa, jakie są jej wymiary i artefakty. W przystępny sposób omawia wpływ kultury na poszczególne elementy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Charakteryzuje kulturę narodową m.in. Francji, Anglii, Szwecji, czy Japonii, opisując jednocześnie praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, przyjęte w tych krajach. Na koniec wskazuje problemy, które mogą wystąpić przy wprowadzaniu tych samych rozwiązań w różnych obszarach kulturowych.

Prosty język, przejrzysta struktura i zawarte przykłady sprawiają, że książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jest ona znakomitym przewodnikiem zarządzania w otoczeniu międzynarodowym, skierowanym do menedżerów, pracowników działów HR, a także wszystkich, którzy łączą swoją karierę z międzynarodową organizacją.


 

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

Kompendium wiedzy o marketingu.

Kompendium wiedzy o marketingu.
Kompendium wiedzy o marketingu.

Kompendium wiedzy o marketingu

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania

W książce w przystępny sposób przedstawiony został pełny zakres zagadnień związanych z wdrożeniami informatycznych systemów zarządzania. Ze względu na zawarte w niej praktyczne wskazówki oparte na wieloletnim doświadczeniu zawodowym Autora, książka stanowi znakomity przewodnik dla kierowników projektów, konsultantów, a także przedsiębiorstw i organizacji przygotowujących się do informatyzacji obszaru zarządzania. Przedstawiona w książce synteza omawianych zagadnień dokonana przez Autora, a także szereg przytoczonych przez niego oryginalnych wskazań dotyczących metodologii projektów informatycznych (głównie analizy i projektowania systemów informatycznych) czynią z niej równocześnie monografię napisaną na bardzo wysokim poziomie naukowym”.

Dostępność: brak towaru

Cena:

55,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,38 zł

Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.

Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.
Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

 

Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital.

Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl