Marketing, Zarządzanie

Opowiadania na pytania na temat marketingu.

Opowiadania na pytania na temat marketingu.
Opowiadania na pytania na temat marketingu.

Ta książka to pokłosie setek spotkań wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, menedżerami i dziennikarzami.

Dostępność: brak towaru

Cena:

8,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 7,62 zł

Informatyka w zarządzaniu nieruchomościami. Poradnik

Informatyka w zarządzaniu nieruchomościami. Poradnik
Informatyka w zarządzaniu nieruchomościami. Poradnik
brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

9,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 8,57 zł

EGZ.

Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie.

Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie.
Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie.

Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

9,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 8,33 zł

EGZ.

Organizacja i zarządzanie z.20 część 1

Organizacja i zarządzanie z.20 część 1
Organizacja i zarządzanie z.20 część 1

Organizacja i zarządzanie z.20 część 1

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

9,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 8,33 zł

EGZ.

Podstawy działalności handlowej .Podr.dla zaw.sprzedawca

Podstawy działalności handlowej .Podr.dla zaw.sprzedawca
Podstawy działalności handlowej .Podr.dla zaw.sprzedawca

Podręcznik Podstawy działalności handlowej jest przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie sprzedawca w zasadniczych szkołach zawodowych oraz szkołach policealnych i zawiera wiadomości dotyczące podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie handlu, uwarunkowań organizacyjnych, prawnych, związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska. Treści zawarte w podręczniku są zgodne z podstawą programową i programem nauczania oraz uwzględniają standardy wymagań egzaminacyjnych potwierdzających kwalifikacje zawodowe dla zawodu sprzedawca.

Materiał podręcznika jest podzielony na cztery podstawowe działy:
- podstawy działalności gospodarczej,
- otoczenie firmy handlowej,
- elementy prawa pracy
- oraz bezpieczeństwo i higiena pracy.

W dziale pierwszym scharakteryzowano zasady i procedury dotyczące planowania, rejestrowania i podejmowania działalności handlowej, związaną z tym ewidencję, rozliczenie i dokumentację. Przedstawiono także ogólne zasady etyki w biznesie. Dział drugi określa środowisko funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, czyli jego otoczenie bezpośrednie i pośrednie oraz wpływ tego otoczenia na działalność gospodarczą firmy. Dział trzeci przytacza przepisy i charakteryzuje podstawowe prawa i obowiązki wynikające z Kodeksu pracy dla pracodawcy i pracownika przedsiębiorstwa handlowego. W dziale czwartym skoncentrowano się na istotnych dla pracownika i pracodawcy zagadnieniach związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska.

Zaletą podręcznika jest jego komunikatywność oraz nastawienie na zdobycie i przyswojenie nie tylko aktualnej wiedzy w nauczanym zawodzie, ale także praktycznych umiejętności – czemu służą schematy, ćwiczenia i pytania kontrolne. Książka może być również przydatna dla osób rozpoczynających lub już prowadzących działalność handlową, a także słuchaczy kursów przygotowujących do zawodu sprzedawcy i kursów doskonalących.

Dostępność: brak towaru

Cena:

10,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 9,52 zł

Formy ochrony bezpieczeństwa. Aspekty prawne

Formy ochrony bezpieczeństwa. Aspekty prawne
Formy ochrony bezpieczeństwa. Aspekty prawne

Bezpieczeństwo państwa jest tą sferą, której (nie tylko współcześnie) poświęca się wiele miejsca w pracy naukowej. Ze względu na dynamikę tej dziedziny, a w szczególności źródeł zagrożeń i zakresu ich oddziaływania, konieczne staje się wręcz permanentne aktualizowanie instrumentarium ochronnego, za którego pośrednictwem są podejmowane nie tylko działania będące odpowiedzią na powstałe zagrożenie, jako reakcja na nie, ale też działania ex ante.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 13,33 zł

EGZ.

BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.

BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.
BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Dostępność: brak towaru

Cena:

14,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 14,19 zł

Przedsiębiorstwo zorientowane projektowo

Przedsiębiorstwo zorientowane projektowo
Przedsiębiorstwo zorientowane projektowo

W monografii zawarto rozważania w odniesieniu do kilku wybranych, ale ważnych aspektów zarządzania projektami w przedsiębiorstwie. Rozważania te mogą stanowić cenną wytyczną dla menedżerów przedsiębiorstw, którzy zamierzają stosować metodę zarządzania projektami w dobrze zorganizowanej czyli systemowej formie. W tym celu zostały scharakteryzowane elementy systemu zarządzania projektami (SZP) oraz procedury stosowane w ramach systemu.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

17,85 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 17,00 zł

EGZ.

Podstawy metodyki zarządzania projektami w ujęciu klasycznym

Podstawy metodyki zarządzania projektami w ujęciu klasycznym
Podstawy metodyki zarządzania projektami w ujęciu klasycznym

Zarządzanie projektami jest obszarem wiedzy bazującym na doświadczeniach różnych organizacji w zakresie organizacji projektów. Jego zasadniczym celem jest wskazanie efektywnego sposobu realizacji przedsięwzięcia, który pozwoli osiągnąć przyjęte założenia.
Zagadnienia prezentowane w niniejszym podręczniku mają na celu przybliżenie wiedzy i doświadczeń związanych z realizacją projektów, głównie na podstawie amerykańskiego standardu zarządzania projektami Project Management Body of Knowledge Guide, Edition Fourth (PMBOK). Standard ten jest źródłem wiedzy oraz powszechnie uznawanych tzw. dobrych praktyk, z powodzeniem stosowanych do skutecznego zarządzania projektami przez wiele organizacji.

Dostępność: brak towaru

Cena:

18,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,00 zł

Basic concepts of operation management and its control

Basic concepts of operation management and its control
Basic concepts of operation management and its control

Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów kierunków zarządzania, zarządzania i inżynierii produkcji oraz zarządzania projektami. Może być również wykorzystywany przez przedsiębiorców. Podręcznik jest napisany w języku angielskim, co stanowi dodatkową wartość, zwłaszcza w dobie kształcenia studentów z zagranicy oraz zatrudniania obcokrajowców. Praca odpowiada potrzebom współczesnego rynku pracy uwzględniającego międzynarodowe grupy studenckie oraz środowiska pracownicze.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,00 zł

EGZ.

Quality management systems according to ISO 9001:2015 require

Quality management systems according to ISO 9001:2015 require
Quality management systems according to ISO 9001:2015 require

Podręcznik wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku zawierając podstawową wiedzę z zakresu implementacji normy ISO 9001:2015 w organizacjach. Obecnie coraz częściej polskie organizacje wdrażają normę w wersji anglojęzycznej a na uczelniach prowadzone są wykłady z zarządzania jakością w języku angielskim. Podręcznik ten pozwala studentom poznać i poprawnie posługiwać się anglojęzyczną terminologią w zakresie normy ISO 9001:2015.

Dostępność: brak towaru

Cena:

18,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,00 zł

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.

CRM

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .

Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie – wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami – zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.

Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta… i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

Wprowadzanie do rachunkowości.

Wprowadzanie do rachunkowości.
Wprowadzanie do rachunkowości.

Opracowanie jest kompendium programowym dla studentów uczących się rachunkowości od podstaw. Oprócz podstawowych pojęć i schematów ewidencyjnych zawiera przykłady ewidencji operacji gospodarczych z szablonami do rozwiązywania. Uwzględnia przepisy prawne znowelizowanej ustawy o rachunkowości, obowiązującej od 1 stycznia 2002 roku.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,57 zł

EGZ.

Techniki 1:01 minutowego Menadżera w praktyce.Jak zmienić

Techniki 1:01 minutowego Menadżera w praktyce.Jak zmienić
Techniki 1:01 minutowego Menadżera w praktyce.Jak zmienić
brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,95 zł

Wyzwania i uwarunkowania zarządzania inteligentnymi miastami

Wyzwania i uwarunkowania zarządzania inteligentnymi miastami
Wyzwania i uwarunkowania zarządzania inteligentnymi miastami

Monografia jest wynikiem prac zespołu badaczy z Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej zajmujących się zagadnieniami związanymi z rozwojem inteligentnych miast. Głównym celem jest identyfikacja wyzwań powstających w teorii i praktyce zarządzania inteligentnymi miastami w Polsce i na świecie.

Monografia jest adresowana do osób zaangażowanych w zarządzanie i rozwój inteligentnych miast, badaczy zajmujących się Smart City oraz wszystkich mieszkańców jednostek aspirujących do miana „smart”.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,95 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 19,00 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl