Marketing, Zarządzanie

Projekty z dotacją. Podręcznik konsultanta, wnioskodawcy i beneficjenta Autor: Karol Plata-Nalborski

Projekty z dotacją. Podręcznik konsultanta, wnioskodawcy i beneficjenta Autor: Karol Plata-Nalborski
Projekty z dotacją. Podręcznik konsultanta, wnioskodawcy i beneficjenta Autor: Karol Plata-Nalborski

unijnych dotacjach i innych bezzwrotnych formach pomocy dla przedsiębiorstw sporo się mówi. Rekomendowane są jako świetne źródło finansowania rozwoju firmy. Niestety, niejeden przedsiębiorca i początkujący konsultant firmy doradczej przekonał się, że ich pozyskanie nie jest wcale łatwe. Zwłaszcza wtedy, gdy decyzja o przyznaniu środków poprzedzona jest naborem wniosków i długotrwałą procedurą oceniania. Na szczęście osoba starająca się o dofinansowanie swojej firmy nie jest pozostawiona samej sobie. W sieci, w tym na stronach instytucji odpowiedzialnych za przyjmowanie wniosków o dofinansowanie, można znaleźć mnóstwo instrukcji i przewodników dotyczących wypełniania wniosków, choć bardzo rzadko pojawiają się tam konkretne przykłady dobrych opisów problemu czy zagadnienia.

Tymczasem niniejszy poradnik ma charakter stricte praktyczny. Teorię dotyczącą źródeł finansowania, reguł składania wniosków oraz korzystania z pozyskanych środków autor ograniczył do niezbędnego minimum, żeby skupić się na konkretnych, z życia wziętych przykładach. Opisał również cały warsztat prac nad wnioskiem oraz kwestię przygotowywania odpowiednich narzędzi pomocniczych. Co więcej, można znaleźć tu także zasady organizacji pracy i zarządzania firmą doradczą, ponieważ niniejszy poradnik skierowany jest zarówno do przedsiębiorców planujących podjąć samodzielne starania o dotacje, jak i do tych, którzy pomagają w ich pozyskiwaniu.


Karol Plata-Nalborski — absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu. W branży dotacji europejskich i krajowych aktywny od 2008 roku, skutecznie pozyskuje dofinansowania do licznych przedsięwzięć inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych, do wdrożeń nowych technologii oraz projektów doradczych, szkoleniowych i CSR. Działa jako konsultant w obszarze administracji, rozliczania projektów i zarządzania projektami, a także komercjalizacji nowych produktów i usług oraz wyników prac B+R. Współpracuje z akceleratorami oraz inkuba

Dostępność: brak towaru

Cena:

99,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 94,29 zł

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

99,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 94,29 zł

EGZ.

Analiza marketingowa

Analiza marketingowa
Analiza marketingowa

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!

Dostępność: brak towaru

Cena:

89,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 84,76 zł

Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych

Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych

Poznaj najskuteczniejsze metody zarządzania projektami

  • Dowiedz się, na czym polega project management
  • Opanuj zwinne metodyki zarządzania projektami
  • Naucz się zarządzać wymaganiami, zmianami, budżetem i ryzykiem
  • Sięgnij po najlepsze narzędzia wspomagające pracę PM-a

Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod którego kierunkiem zespół deweloperski sprawnie osiąga wyznaczone cele i szybko realizuje powierzone mu zadania - gra bez fałszu, niczym świetnie zestrojona orkiestra.

W ostatnich latach metodyki zwinne przebojem wkroczyły do firm informatycznych. Rewolucyjnie zmieniły sposób wytwarzania oprogramowania, przenosząc akcent z planowania i budżetowania na dostarczanie wartości biznesowej oraz zaspokajanie biznesowych potrzeb klienta. Rewolucja ta sprawiła, że deweloperzy nie są już postrzegani wyłącznie w kategorii kosztów, zespołom oddaje się więcej inicjatywy, a efekty ich pracy można znacznie szybciej skonfrontować z oczekiwaniami.

Nie każdy łatwo odnajduje się w tej nowej rzeczywistości. Pomoże w tym praktyczny poradnik napisany przez doświadczonego kierownika projektów. Krótko, zwięźle i rzeczowo, bez nudnej teorii, krok po kroku wprowadzi Cię we współczesny świat zarządzania projektami i pokaże, jak radzić sobie z codziennymi wyzwaniami. Jeśli chcesz zacząć przygodę z project managementem, chcesz odświeżyć swoją wiedzę lub wzbogacić ją o znajomość metodyk Agile, jesteś na właściwym tropie!

  • Koncepcje zarządzania projektami
  • Właściwe uruchamianie projektu
  • Zarządzanie zespołem i komunikacja
  • Planowanie i tworzenie harmonogramów
  • Zbieranie wymagań użytkownika
  • Realizacja i metody kontroli prac
  • Zarządzanie ryzykiem i zmianami
  • Zarządzanie jakością i budżetem
  • Dokumentacja projektowa i raportowanie
  • Profesjonalne kończenie projektu
  • Zwinne metodyki wytwarzania oprogramowania
  • Darmowe oprogramowanie do zarządzania projektami

Zostań takim kierownikiem projektu, z jakim zawsze chciałeś pracować!

Dostępność: brak towaru

Cena:

89,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 84,76 zł

SAP w 24 godziny w.5.

SAP w 24 godziny w.5.
SAP w 24 godziny w.5.

...

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

Lider sprzedaży.Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Lider sprzedaży.Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Lider sprzedaży.Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz s...

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 66,57 zł

egz.

Godzina dziennie z mobile marketingiem

Godzina dziennie z mobile marketingiem
Godzina dziennie z mobile marketingiem
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama...

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Marketing Mody. Strategia, branding i promocja.

Marketing Mody. Strategia, branding i promocja.
Marketing Mody. Strategia, branding i promocja.

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym.

Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym.
Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym.

Wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym

Ryzyko było, jest i będzie naturalną częścią obrotu gospodarczego, jednak w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości jest ono bardziej złożone i trudne do jednoznacznego określenia. Obejmuje aspekty ekonomiczne, prawne, zarządcze i bardzo często determinowane jest politycznie. Ryzyko z perspektywy każdego podmiotu gospodarującego, do którego zaliczyć można gospodarstwa domowe, przedsiębiorstwa oraz państwa, posiada inną charakterystykę, w aspekcie zagrożeń, ale także szans.

Proces zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym jest niezwykle zinternacjonalizowany, a jednocześnie oparty na wymianie informacji i ich przenoszeniu - również do cyberprzestrzeni, co generuje dodatkowe rodzaje ryzyka. Poza tym, szeroko rozwinięta współpraca międzynarodowa w obrocie handlowym wymusza nie tylko stosowanie się do licznych przepisów zarówno krajowych, jak i międzynarodowych, ale także wspólne działania na rzecz ograniczania ryzyka, przynajmniej w wersji deklaratywnej. Z tych względów właściwa identyfikacja ryzyka i wprowadzenie rozwiązań eliminujących to ryzyko lub przynajmniej je redukujących, stanowią jedno z ważniejszych wyzwań stojących przed wszystkimi uczestnikami obrotu gospodarczego.

Wychodząc z założenia, że niepewność otoczenia, przyczynowo-skutkowe zachowania decydenta o nie zawsze pożądanym charakterze, jak i brak dostatecznie pełnej informacji tłumaczą tytułowe wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym, w opracowaniu przyjęto podział tekstu na dwie części. Część pierwsza Finansowy wymiar zarządzania ryzykiem, dotyczy ryzyka finansowego w obrocie gospodarczym. W części drugiej, pt. Systemowy i organizacyjny wymiar zarządzania ryzykiem, przedstawiono ryzyko oraz metody jego stabilizacji zarówno z perspektywy całego systemu gospodarczego, jak i poszczególnych jego uczestników.

Książa stanowi pozycję w sposób kompleksowy przedstawiającą problem zarządzania ryzykiem oraz metod jego wdrażania i stosowania.
Mamy nadzieję, że treści zawarte w niniejszej publikacji pozwolą Czytelnikowi znaleźć opracowania dotyczące interesującej go tematyki z zakresu wielopłaszczyznowych wymiarów zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

EGZ.

Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami

Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami

Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski.

W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.

W książce:

  • koncepcja lejków sprzedażowych i jej znaczenie w nowoczesnym marketingu
  • siedem tajników tworzenia grupy swoich idealnych klientów
  • osiem tajników wypełniania lejków sprzedażowych
  • pięć tajników hakowania wzrostu sprzedaży
  • tajemnice ruchu w sieciach reklamowych: Facebook, Google, YouTube, Instagram

O tych sposobach nie mówi się głośno!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

67,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 63,81 zł

EGZ.

Proekologiczne projektowanie wyrobów w środowisku CAD 3D

Proekologiczne projektowanie wyrobów w środowisku CAD 3D
Proekologiczne projektowanie wyrobów w środowisku CAD 3D

Proekologiczne projektowanie wyrobów w środowisku CAD 3D

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

65,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 61,90 zł

EGZ.

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

64,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 61,81 zł

EGZ.

Zarządzanie zasobami ludzkimi wyd.2 zmienione

Zarządzanie zasobami ludzkimi wyd.2 zmienione
Zarządzanie zasobami ludzkimi wyd.2 zmienione

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

62,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 59,90 zł

EGZ.

Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione

Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione
Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

61,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 58,95 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl