Marketing, Zarządzanie

Seo marketing. Bądź widoczny w internecie.

Seo marketing. Bądź widoczny w internecie.
Seo marketing. Bądź widoczny w internecie.

Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!

We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.

A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.

Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 57,05 zł

EGZ.

Zarządzanie projektami. Podręcznik do zajęć praktycznych.

Zarządzanie projektami. Podręcznik do zajęć praktycznych.
Zarządzanie projektami. Podręcznik do zajęć praktycznych.

Prezentowany podręcznik stanowi materiał pomocniczy dla studentów oraz prowadzących zajęcia w ramach przedmiotu „zarządzanie projektami” na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej. Może on być również przydatny dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami oraz dla każdej osoby, która chce usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

31,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 30,00 zł

EGZ.

Skarga powszechna w samorządzieterytorialnym

Skarga powszechna w samorządzieterytorialnym
Skarga powszechna w samorządzieterytorialnym

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy charakteryzuje w sposób ogólny actio popularis (zarówno co do genezy, jak i wykorzystania we współczesnym ustawodawstwie) oraz prezentuje wyniki analiz statystycznych w sprawach z samorządowych skarg powszechnych. Kolejne zawierają szczegółową analizę przesłanek skargi, sprawy z zakresu administracji publicznej oraz wymogu wykazania naruszenia interesu prawnego lub uprawnienia. W ostatnim rozdziale omówiono zagadnienia proceduralne – postępowanie poprzedzające wniesienie skargi oraz postępowanie sądowe.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

60,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 58,00 zł

egz.

Bezpieczeństwo i odporność w łańcuchach dostaw. Konteks niezawodności.

Bezpieczeństwo i odporność w łańcuchach dostaw. Konteks niezawodności.
Bezpieczeństwo i odporność w łańcuchach dostaw. Konteks niezawodności.

W monografii opracowano model zarządzania odpornością łańcucha dostaw wyrobów hutniczych oraz ich bezpieczeństwa.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,35 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,00 zł

EGZ.

Zarządzanie jakością w organizacji, wybrane zagadnienia.

Zarządzanie jakością w organizacji, wybrane zagadnienia.
Zarządzanie jakością w organizacji, wybrane zagadnienia.

Czternaście rozdziałów tematycznych zawarte w książce podzielono na cztery zasadnicze grupy. Pierwszą stanowią wybrane treści będące wprowadzeniem do problematyki zarządzania jakością, drugą grupę stanowią wybrane metody zarządzania jakością, w trzeciej z kolei opisano wybrane narzędzia natomiast w ostatniej grupie zawarto treści dotyczące wizerunkowych oraz ekonomicznych aspektów zarządzania jakością.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

37,80 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 36,00 zł

EGZ.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 75,24 zł

Google Analytics dla marketingowców. wyd.3.

Google Analytics dla marketingowców. wyd.3.
Google Analytics dla marketingowców. wyd.3.

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

Przedsiębiorstwo zorientowane projektowo

Przedsiębiorstwo zorientowane projektowo
Przedsiębiorstwo zorientowane projektowo

W monografii zawarto rozważania w odniesieniu do kilku wybranych, ale ważnych aspektów zarządzania projektami w przedsiębiorstwie. Rozważania te mogą stanowić cenną wytyczną dla menedżerów przedsiębiorstw, którzy zamierzają stosować metodę zarządzania projektami w dobrze zorganizowanej czyli systemowej formie. W tym celu zostały scharakteryzowane elementy systemu zarządzania projektami (SZP) oraz procedury stosowane w ramach systemu.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

17,85 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 17,00 zł

EGZ.

Analiza rynku - wybrane zagadnienia na przykładzie rynku spożywczego.

Analiza rynku - wybrane zagadnienia na przykładzie rynku spożywczego.
Analiza rynku - wybrane zagadnienia na przykładzie rynku spożywczego.
Analiza rynku - wybrane zagadnienia na przykładzie rynku spożywczego

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,81 zł

EGZ.

E-commerce na platformach ofertowych Allegro eBay Amazon.

E-commerce na platformach ofertowych Allegro eBay Amazon.
E-commerce na platformach ofertowych Allegro eBay Amazon.

E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Finanse cyfrowe. Informatyzacja, cyfryzacja i danetyzacja

Finanse cyfrowe. Informatyzacja, cyfryzacja i danetyzacja
Finanse cyfrowe. Informatyzacja, cyfryzacja i danetyzacja

W prezentowanej monografii Autorzy zajęli się specyficznym wycinkiem gospodarki cyfrowej, którą stanowią finanse cyfrowe. Mają one szczególny charakter z uwagi na fakt, że transakcje finansowe są w istocie rzeczy wymianą informacji, bez żadnego tła materialnego. W związku z tym mogą być one w wyjątkowo dużym stopniu przeniesione do wymiaru wirtualnego.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

46,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 43,81 zł

EGZ.

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu.

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu.
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu.

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:

  • przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
  • poskramia mity sprzedażowe
  • pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
  • podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
  • pomaga zmienić swoje nastawienie
  • edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
  • uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
  • radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
  • prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
  • zawiera scenki sprzedażowe

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

EGZ.

Wpływowy menedżer.Strategie budowania przywództwa i reputacji

Wpływowy menedżer.Strategie budowania przywództwa i reputacji
Wpływowy menedżer.Strategie budowania przywództwa i reputacji

Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.

Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych.

Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych.
Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych.

Przywództwo bywa uznawane za nadzwyczajny, rzadki talent, z którym po prostu trzeba się urodzić. Tymczasem prawda jest prozaiczna: przywództwo to złożona umiejętność, którą można wyłącznie budować - cierpliwie i z rozmysłem. Opiera się na zbiorze praktyk, a cała sztuka w tym, by wybrać odpowiednią w danym momencie. Większość z nich to drobiazgi - jeśli staną się spójnym zestawem nawyków lidera, pozwolą zbudować zaufanie i szacunek w zespole. Nie jest to łatwe, zwłaszcza że zmieniają się i ewoluują nie tylko pojedynczy ludzie, ale także zespoły i ich liderzy.

Ta książka jest zbiorem esejów, w których opisano praktyczne umiejętności przywódcze, niezbędne na poszczególnych etapach ścieżki rozwoju lidera. Każda z tych umiejętności może się wydać drobnostką, jednak wraz z innymi staje się niezwykle istotnym elementem procesu budowania wysoce efektywnego zespołu. Znalazło się tu również mnóstwo porad i wskazówek ułatwiających dokonanie trafnego wyboru praktyk, które okażą się najodpowiedniejsze w danej sytuacji. Wśród poruszonych w esejach tematów są takie zagadnienia jak spotkania z podwładnymi, zarządzanie swoim czasem, kierowanie rozwojem własnym i zespołu, postępowanie w trudnych sytuacjach, delegowanie zadań, a nawet... podejście do plotek w organizacji.

W książce znajdziesz szereg praktycznych wskazówek dla:

  • kierowników zespołów
  • menedżerów średniego szczebla
  • dyrektorów wykonawczych

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie.

Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie.
Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie.

Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

Skuteczna reklama na Linkedlnie

Skuteczna reklama na Linkedlnie
Skuteczna reklama na Linkedlnie

W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
  • Zrealizuj założone cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

57,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 54,29 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl