Marketing, Zarządzanie

Modern brand management.

Modern brand management.
Modern brand management.

Głównym celem monografii jest przedstawienie koncepcji marki oraz strategii zarządzania marką, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia elementów marki, tożsamości marki oraz promocji marki. Podstawą do przygotowania niniejszej monografii była analiza literatury obcojęzycznej wzbogacona o polskie opracowania z zakresu teorii marketingu, zarządzania, zarządzania marką, zachowań konsumenckich, psychologii i ekonomii. Głównym celem studiów literaturowych była krytyczna analiza koncepcji marketingu w mediach społecznościowych. Niniejsza monografia jest przeznaczona dla studentów zarządzania i managerów marki.

Dostępność: brak towaru

Cena:

27,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 25,71 zł

Zarządzanie projektami dla bystrzaków wyd. 5

Zarządzanie projektami dla bystrzaków wyd. 5
Zarządzanie projektami dla bystrzaków wyd. 5
  • Poznaj najlepsze praktyki zgodne z szóstą edycją PMBOK(R) Guide
  • Zmotywuj zespół do wydajnej pracy
  • Realizuj projekty na czas i jak najefektywniej

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Zarządzanie projektami dla początkujących wyd. 3

Zarządzanie projektami dla początkujących wyd. 3
Zarządzanie projektami dla początkujących wyd. 3

Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU…

…albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Analiza danych w zarządzaniu projektami

Analiza danych w zarządzaniu projektami
Analiza danych w zarządzaniu projektami

Umiejętna analiza danych jest warunkiem podejmowania działań i wprowadzania optymalnych zmian. Zagadnienie to wymaga uwagi kierownika projektu, obecnie bowiem powstają ogromne ilości danych, a w przyszłości tendencja ta będzie się zdecydowanie nasilać. Transformacja cyfrowa bez wykorzystywania licznych strumieni danych okaże się niemożliwa. Oznacza to, że trzeba wprowadzać mechanizmy pozyskiwania danych, ich oczyszczania, agregacji i prezentacji. Kolejnym etapem jest analiza. Ostateczny cel to interpretacja danych i podjęcie decyzji. Cały ten proces powinien opierać się na rzetelnej wiedzy i pełnej świadomości znaczenia jego poszczególnych elementów.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

TTwoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

TTwoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
TTwoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.

Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Jak to zrobić w InDesignie?. Proste sposoby, szybkie efekty

Jak  to zrobić w InDesignie?. Proste sposoby, szybkie efekty
Jak to zrobić w InDesignie?. Proste sposoby, szybkie efekty

Adobe InDesign jest uznawany za jeden z najlepszych profesjonalnych programów do składu publikacji i tekstów. Znamienici projektanci używają go do tworzenia plakatów, ulotek, broszur, magazynów, prezentacji, e-booków. Podobnie jak inne produkty Adobe, InDesign oferuje prawdziwe bogactwo możliwości i ustawień. I podobnie jak w przypadku innych produktów tej firmy, potrzebne narzędzia często są ukryte trochę zbyt głęboko. Być może zdarza się, że zanim cokolwiek zrobisz w InDesignie, zadajesz sobie pytanie o jakąś funkcję albo technikę uzyskania potrzebnego efektu. Czas płynie, terminy lecą, praca stoi w miejscu, a Ty... przeszukujesz kolejne menu.

Ta książka jest unikatowym przewodnikiem po InDesignie. Nie jest to imponujące rozmiarem dzieło, opisujące po kolei wszystkie możliwości tego programu. Zamiast tego zawiera odpowiedzi na pytania o konkretne ustawienia i funkcjonalności InDesigna, opracowane tak, aby w każdej chwili były pod ręką. Pomysł jest bardzo prosty: jeśli podczas projektowania natrafisz na jakieś przeszkody, po prostu odszukasz stronę z określonym zagadnieniem i znajdziesz potrzebne wskazówki. Każdy problem opisano krótko, przystępnie i rzeczowo, tak abyś od razu wiedział, co i jak zrobić. Przy tym trudne kwestie i koncepcje przedstawiono w sposób, który sprawia, że stają się tak łatwe i zrozumiałe, że można natychmiast wykorzystać je w praktyce i osiągnąć spektakularny efekt!

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

EGZ.

Podstawy działalności handlowej .Podr.dla zaw.sprzedawca

Podstawy działalności handlowej .Podr.dla zaw.sprzedawca
Podstawy działalności handlowej .Podr.dla zaw.sprzedawca

Podręcznik Podstawy działalności handlowej jest przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie sprzedawca w zasadniczych szkołach zawodowych oraz szkołach policealnych i zawiera wiadomości dotyczące podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie handlu, uwarunkowań organizacyjnych, prawnych, związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska. Treści zawarte w podręczniku są zgodne z podstawą programową i programem nauczania oraz uwzględniają standardy wymagań egzaminacyjnych potwierdzających kwalifikacje zawodowe dla zawodu sprzedawca.

Materiał podręcznika jest podzielony na cztery podstawowe działy:
- podstawy działalności gospodarczej,
- otoczenie firmy handlowej,
- elementy prawa pracy
- oraz bezpieczeństwo i higiena pracy.

W dziale pierwszym scharakteryzowano zasady i procedury dotyczące planowania, rejestrowania i podejmowania działalności handlowej, związaną z tym ewidencję, rozliczenie i dokumentację. Przedstawiono także ogólne zasady etyki w biznesie. Dział drugi określa środowisko funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, czyli jego otoczenie bezpośrednie i pośrednie oraz wpływ tego otoczenia na działalność gospodarczą firmy. Dział trzeci przytacza przepisy i charakteryzuje podstawowe prawa i obowiązki wynikające z Kodeksu pracy dla pracodawcy i pracownika przedsiębiorstwa handlowego. W dziale czwartym skoncentrowano się na istotnych dla pracownika i pracodawcy zagadnieniach związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska.

Zaletą podręcznika jest jego komunikatywność oraz nastawienie na zdobycie i przyswojenie nie tylko aktualnej wiedzy w nauczanym zawodzie, ale także praktycznych umiejętności – czemu służą schematy, ćwiczenia i pytania kontrolne. Książka może być również przydatna dla osób rozpoczynających lub już prowadzących działalność handlową, a także słuchaczy kursów przygotowujących do zawodu sprzedawcy i kursów doskonalących.

Dostępność: brak towaru

Cena:

10,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 9,52 zł

Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać top sellerem i nie zwariować

Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać top sellerem i nie zwariować
Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać top sellerem i nie zwariować

Nauka pływania w oceanie nieskończonych możliwości

Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego. Łup myśliwego, poradę szamana, pole sąsiada. Rekin to z pozoru zwierzę potężne: szybkie, sprawne, z klawiaturą ostrych zębów w pysku. A jednak jego życie jest niepewne, zależy bowiem od tego, jak skutecznie w danym dniu skorzysta z wyposażenia, które dała mu natura. I od tego, czy nie spotka większego od siebie drapieżcy. Ze sprzedawcą bywa całkiem tak samo - dopóki dowozi target, chodzi w chwale (i pieniądzach), ale jeśli raz i drugi powinie mu się płetwa...

Cóż, kariera top sellera nie jest prosta. Bo choć wmówią Ci, że "jesteś najlepszym handlowcem, dziś osiągniesz sukces!", choć każą Ci powtórzyć to zdanie sto razy, choć będą pracować nad rozbudowaniem Twojego ego, choć spróbują zmienić Cię w aroganckiego, pewnego siebie gościa, to i tak któregoś dnia się potkniesz. Po serii sukcesów przyjdzie porażka. Twój z taką pieczołowitością budowany wizerunek rekina sprzedaży rozpadnie się, a z jego okruchami pozostaniesz sam. "Jak to, przecież jestem najlepszy... a może jednak nie jestem?" Niestety, w sprzedaży nie ma prostych dróg do sukcesu, nie ma trików, które szybko awansują Cię na top sellera i zabezpieczą przed upadkiem. Bez dobrze zbudowanych podstaw, bez zdrowego podejścia możesz tylko fluktuować pomiędzy poziomem sprzedałem - miałem szczęście a nie sprzedałem - nie jestem najlepszy.

Potraktuj tę książkę jak naukę pływania w oceanie sprzedaży. W zdrowiu i skuteczności. Przez długie lata.

Rekiny Sprzedaży są największą w Polsce społecznością zrzeszającą handlowców wszystkich branż w mediach społecznościowych. Działamy nieustannie od 2016 roku, dostarczając przedstawicielom handlowym, sprzedawcom, managerom i trenerom sprzedaży codziennej dawki nowinek ze świata sprzedaży i humoru oraz umożliwiając interakcję z innymi handlowcam

Dostępność: brak towaru

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.

Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Podkreśla ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz się analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

  • Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
  • Znajdź słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
  • Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO
  • Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
  • Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
  • Opublikuj wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
  • Przeanalizuj dane dotyczące Twoich użytkowników
  • Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO

Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujących wyniki pozycjonowania.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

Content marketing. Od strategii do efektów.

Content marketing. Od strategii do efektów.
Content marketing. Od strategii do efektów.

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

EGZ.

Przewodnik metodyczny po marketingu

Przewodnik metodyczny po marketingu
Przewodnik metodyczny po marketingu

Przewodnik metodyczny po marketingu

Dostępność: brak towaru

Cena:

30,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 28,57 zł

Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność

Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność
Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność

Oto przewodnik po zarządzaniu w XXI wieku

Oto książka dla prawdziwych liderów. Niekoniecznie prezesów, dyrektorów czy kierowników zespołów. Bo lider to nie tylko ten, kto ma liderowanie wpisane w DNA swojego stanowiska. Lider to każdy, kto stara się doprowadzić innych do miejsca, do którego chce dotrzeć. Lider ma misję, wizję, cel na horyzoncie. Choć ludzie wokół niego mogą tego celu nie dostrzegać, misji nie akceptować, a wizji nie rozumieć, lider potrafi im wszystko wyjaśnić tak jasno i przejrzyście, tak skutecznie zarazić ich własnym entuzjazmem, że podwładni, koledzy - ba, nawet przełożeni! - pójdą za nim. Zrobią to po prostu dla niego. Albo dla niej.

Zrobią to, bo uwierzą w lidera i w to, o czym on lub ona marzy.

Oto książka powstała na bazie doświadczenia życiowego i zawodowego, szkoleniowego i coachingowego jej autorki, liderki, ekspertki w dziedzinie zarządzania i komunikacji, profesjonalnego Scrum Mastera. Ewa Błaszczak spędziła setki godzin, pomagając liderom wzrastać, budować skuteczne zespoły, uruchamiać kulturę Agile, kreować zmiany i nimi zarządzać. Mentorka liderów zdecydowała, że nadszedł czas, by podzielić się wiedzą także z Tobą. Celem podczas pracy nad tym poradnikiem było spisanie wszystkiego, co jej zdaniem sprawdza się w zarządzaniu w XXI wieku. Czasach, gdy liderowi z prawdziwego zdarzenia nie powinno chodzić tylko o zysk, lecz także o dobrostan ludzi, za których bierze odpowiedzialność.

Oto książka, która pokazuje, jak zarządzać w czasach VUCA - erze chaosu, niepewności i ciągłych zmian.

 

 

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

EGZ.

Myślenie systemowe. Wprowadzenie

Myślenie systemowe. Wprowadzenie
Myślenie systemowe. Wprowadzenie

W złożonej rzeczywistości myślenie systemowe jest kluczowym narzędziem pozwalającym odnieść się do licznych wyzwań: gospodarczych, ekologicznych, politycznych czy społecznych. Tylko w ten sposób w codziennych wiadomościach można dostrzec przejawy trendów, a w trendach - przejawy struktury. Zrozumienie tych procesów pozwala nie tylko na łatwiejszą egzystencję w świecie złożonych systemów, ale także na podejmowanie racjonalnych decyzji biznesowych czy politycznych. Bez myślenia systemowego nie można wprowadzać trwałych zmian w systemie na jego różnych poziomach.

Oto prosta książka o złożonym świecie, napisana dla każdego, kto chce zainspirować się do rozwiązywania problemów w skali zarówno osobistej, jak i globalnej. Zawartą tu wiedzę gromadzono przez wiele lat modelowania systemów, aby w interesujący sposób przenieść myślenie systemowe z królestwa komputerów i matematyki do świata materialnego i pokazać, jak rozwinąć umiejętności takiego myślenia właściwe dla charyzmatycznych liderów i wizjonerów. Podczas lektury łatwo dojść do przekonania, że największe światowe problemy - wojna, głód, ubóstwo i degradacja środowiska - są awariami systemu. Aby sobie z nimi poradzić, nie można wpadać w pułapkę zbyt wąskiego myślenia. Świat stanie się lepszy, jeśli ludzie rozwiną podstawowe umiejętności rozumienia złożonych systemów i radzenia sobie z nimi - i temu właśnie służy ta publikacja.

W tej książce między innymi:

  • co to jest system i czym się charakteryzuje
  • jak działają systemy i dlaczego są tak sprawne
  • myślenie systemowe a procesy w biznesie, polityce i światowej ekonomii
  • ingerencja w system: kiedy, w jaki sposób i z jakimi konsekwencjami
  • jak żyć w świecie powiązanych systemów

Nie mów o systemie, tylko zrozum, jak działa!

Dostępność: brak towaru

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku codziennej pracy i zniknęły w szalejącym wirze bieżących spraw. Aby osiągać wyjątkowe wyniki, trzeba doprowadzić zespół do zmiany zachowania i nauczyć się walczyć z nawałem codziennych zadań, który w wielu organizacjach jest przeciwnikiem nie do pokonania.

Opisana w tej książce metodologia 4DX, czyli czterech dyscyplin realizacji, jest zestawem zasad, dzięki którym w samym środku wiru bieżących spraw zapewnisz realizację kluczowych celów strategicznych w swojej organizacji. Cztery dyscypliny wydają się banalne i łatwe do zrozumienia. Ich wdrożenie jednak może stanowić poważne wyzwanie. W książce dokładnie i przystępnie przedstawiono techniki wdrażania zasad czterech dyscyplin: od wyczerpującego opisu ich specyfiki po praktyczne wskazówki. Znalazły się tu również informacje o możliwych błędach, ich konsekwencjach oraz sposobach minimalizowania ryzyka porażki we wdrożeniu.

Poznaj cztery dyscypliny osiągania celów:

  • koncentracja na kluczowych celach
  • działanie według wskaźników kierunkowych
  • ciągłe monitorowanie uzyskiwanych wyników
  • utrzymywanie rytmu współodpowiedzialności

Już znasz swój cel. Teraz dowiedz się, jak go osiągnąć!

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

IT Product Manager. Pierwsze kroki

IT Product Manager. Pierwsze kroki
IT Product Manager. Pierwsze kroki

Zacznij zarządzać produktem jak prawdziwy profesjonalista!

  • Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega?
  • Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu?
  • Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek?
  • Po czym poznać, czy produkt odniósł sukces?

Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem nowej, interesującej ścieżki kariery, stoisz przed wyzwaniami przekraczającymi zwykłe kompetencje kierownika projektu czy lidera zespołu albo zostałeś właśnie osobą odpowiedzialną za opracowanie nowego produktu lub rozwój już istniejącego, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka - jak żadna inna - sprawnie przeprowadzi Cię przez meandry zarządzania produktem. Pokaże, na co trzeba zwracać szczególną uwagę, kiedy zaczyna się przygodę z tą dziedziną, a także ostrzeże przed sytuacjami, których należy za wszelką cenę unikać. W przystępny sposób podpowie, co robić, aby odnieść sukces i ustrzec się typowych błędów popełnianych przez początkujących. Pomoże Ci zdobyć niezbędne doświadczenie i stać się prawdziwym kierownikiem produktu.

W książce znajdziesz:

  • Znaczenie i zakres odpowiedzialności kierownika produktu
  • Rozpoczęcie kariery product managera
  • Środowisko pracy i przydatne narzędzia
  • Cykl życia produktu i fazy jego tworzenia
  • Projektowanie, planowanie i budowanie produktu
  • Analiza rynku i tworzenie prototypów
  • Wdrażanie użytkowników i strategia komunikacji
  • Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych

Poznaj tajniki product managementu!

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 38,00 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl