Marketing, Zarządzanie

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 65,71 zł

Zarządzanie produktem dla bystrzków

Zarządzanie produktem dla bystrzków
Zarządzanie produktem dla bystrzków

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:

  • Zasady zarządzania produktem
  • Fazy cyklu życia produktu
  • Skuteczne badania rynku
  • Analiza konkurencji
  • Efektywne wprowadzanie produktu na rynek

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu.

Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu.
Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu.

Rozwijanie własnej kariery można rozumieć na wiele sposobów - może to być osiąganie coraz wyższych stanowisk kierowniczych lub budowanie silnej pozycji eksperta na samodzielnym stanowisku pracy. Z pewnością jest ekscytującym i satysfakcjonującym doświadczeniem, przynoszącym korzyści finansowe. To również podnoszenie swojego statusu w firmie i we własnej społeczności oraz zwiększanie zadowolenia z pracy. Budowanie kariery jest jednak trudnym zadaniem, gdyż wymaga samoświadomości, konsekwencji i sporej cierpliwości. Trzeba też dobrze przemyśleć swoje działania, jeden błąd bowiem może zniweczyć wieloletnie starania.

Dostępność: brak towaru

Cena:

37,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 35,24 zł

Analiza marketingowa

Analiza marketingowa
Analiza marketingowa

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!

Dostępność: brak towaru

Cena:

89,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 84,76 zł

Postawy organizacji i zarządzania cz.2. Materiały do ćwiczeń

Postawy organizacji i zarządzania cz.2. Materiały do ćwiczeń
Postawy organizacji i zarządzania cz.2. Materiały do ćwiczeń

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 34,29 zł

EGZ.

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

64,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 61,81 zł

EGZ.

Projektowanie i realizacja szkoleń

Projektowanie i realizacja szkoleń
Projektowanie i realizacja szkoleń

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

56,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 54,19 zł

EGZ.

Organizacja wirtualna

Organizacja wirtualna
Organizacja wirtualna

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

51,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 49,43 zł

EGZ.

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,29 zł

EGZ.

Zarządzanie zasobami ludzkimi wyd.2 zmienione

Zarządzanie zasobami ludzkimi wyd.2 zmienione
Zarządzanie zasobami ludzkimi wyd.2 zmienione

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

62,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 59,90 zł

EGZ.

Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione

Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione
Marketing usług hotelarskich wyd.3 zmienione

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

61,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 58,95 zł

EGZ.

Wyzwania i uwarunkowania zarządzania inteligentnymi miastami

Wyzwania i uwarunkowania zarządzania inteligentnymi miastami
Wyzwania i uwarunkowania zarządzania inteligentnymi miastami

Monografia jest wynikiem prac zespołu badaczy z Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej zajmujących się zagadnieniami związanymi z rozwojem inteligentnych miast. Głównym celem jest identyfikacja wyzwań powstających w teorii i praktyce zarządzania inteligentnymi miastami w Polsce i na świecie.

Monografia jest adresowana do osób zaangażowanych w zarządzanie i rozwój inteligentnych miast, badaczy zajmujących się Smart City oraz wszystkich mieszkańców jednostek aspirujących do miana „smart”.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,95 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 19,00 zł

EGZ.

Zarządzanie w przedsiębiorstwie N.O.Droga do przyszłości

Zarządzanie w przedsiębiorstwie N.O.Droga do przyszłości
Zarządzanie w przedsiębiorstwie N.O.Droga do przyszłości
brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

EGZ.

Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.

Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.
Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.

Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce dobrze prosperować, musi bardzo sprawnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja często wydaje się trudna do przeprowadzenia.

W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim permanentna innowacyjność. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych znakomicie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w małych i wielkich firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.

W tej książce między innymi:

  • Agile jako metodyka zarządzania
  • prawidła nowego paradygmatu zarządzania
  • przejście od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej
  • ograniczenia metodologii Agile

Agile: zarządzania ucz się od najlepszych!

Dostępność: brak towaru

Cena:

57,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 54,29 zł

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym

Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów współpracowników i przełożonych. Zadanie to jest utrudnione gdy pracuje się w otoczeniu międzynarodowym, w którym ścierają się różne postawy, wynikające z odmiennych uwarunkowań kulturowych. Uwzględnienie tych różnic w zarządzaniu zasobami ludzkimi jest bardzo ważne dla powodzenia każdego przedsięwzięcia.

Autorka opisuje czym jest kultura narodowa, jakie są jej wymiary i artefakty. W przystępny sposób omawia wpływ kultury na poszczególne elementy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Charakteryzuje kulturę narodową m.in. Francji, Anglii, Szwecji, czy Japonii, opisując jednocześnie praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, przyjęte w tych krajach. Na koniec wskazuje problemy, które mogą wystąpić przy wprowadzaniu tych samych rozwiązań w różnych obszarach kulturowych.

Prosty język, przejrzysta struktura i zawarte przykłady sprawiają, że książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jest ona znakomitym przewodnikiem zarządzania w otoczeniu międzynarodowym, skierowanym do menedżerów, pracowników działów HR, a także wszystkich, którzy łączą swoją karierę z międzynarodową organizacją.


 

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

Kompendium wiedzy o marketingu.

Kompendium wiedzy o marketingu.
Kompendium wiedzy o marketingu.

Kompendium wiedzy o marketingu

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl