Rozwijanie własnej kariery można rozumieć na wiele sposobów - może to być osiąganie coraz wyższych stanowisk kierowniczych lub budowanie silnej pozycji eksperta na samodzielnym stanowisku pracy. Z pewnością jest ekscytującym i satysfakcjonującym doświadczeniem, przynoszącym korzyści finansowe. To również podnoszenie swojego statusu w firmie i we własnej społeczności oraz zwiększanie zadowolenia z pracy. Budowanie kariery jest jednak trudnym zadaniem, gdyż wymaga samoświadomości, konsekwencji i sporej cierpliwości. Trzeba też dobrze przemyśleć swoje działania, jeden błąd bowiem może zniweczyć wieloletnie starania.
Kategorie
Producent
- CeDeWu Sp.z o.o. (2)
- Helion Gliwice (14)
- MT Biznes (2)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej (3)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (38)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej (2)
- One Press (68)
- Onet.pl SA-Oddział Wydawnictwo Pascal (2)
- Pol.Krakowska (1)
- Politechnika Śląska (25)
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (6)
- Poltext (3)
- PWN Wydawnictwo Naukowe (5)
- REA Sp.J.I.Bójska,K.Bójska-Sondij,W.Bójski (1)
- Rebis (1)
- Sensus (1)
- Septem (2)
- Sorus (1)
- Studio Emka (1)
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (4)
- TARBONUS SP.z o.o. (1)
- Wyd.Pol.Poznańskiej (2)
- Wydawnictwo A.G.H.im.Stanisława Staszica (2)
- Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne (1)
- Wydawnictwo Arkady (2)
- Wydawnictwo Beck C.H. (1)
- Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej (1)
- Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej (2)
- Wydawnictwo SBP (2)
Dostępność
Cena
-
od
do
Zarządzanie produktem dla bystrzków
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
- Zasady zarządzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Dostępność: brak towaru
Analiza marketingowa
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.
Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!
Dostępność: brak towaru
Postawy organizacji i zarządzania cz.2. Materiały do ćwiczeń
brak opisu
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
brak opisu
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Wyzwania i uwarunkowania zarządzania inteligentnymi miastami
Monografia jest wynikiem prac zespołu badaczy z Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej zajmujących się zagadnieniami związanymi z rozwojem inteligentnych miast. Głównym celem jest identyfikacja wyzwań powstających w teorii i praktyce zarządzania inteligentnymi miastami w Polsce i na świecie.
Monografia jest adresowana do osób zaangażowanych w zarządzanie i rozwój inteligentnych miast, badaczy zajmujących się Smart City oraz wszystkich mieszkańców jednostek aspirujących do miana „smart”.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Zarządzanie w przedsiębiorstwie N.O.Droga do przyszłości
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.
Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce dobrze prosperować, musi bardzo sprawnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja często wydaje się trudna do przeprowadzenia.
W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim permanentna innowacyjność. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych znakomicie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w małych i wielkich firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.
W tej książce między innymi:
- Agile jako metodyka zarządzania
- prawidła nowego paradygmatu zarządzania
- przejście od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej
- ograniczenia metodologii Agile
Agile: zarządzania ucz się od najlepszych!
Dostępność: brak towaru
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym
Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów współpracowników i przełożonych. Zadanie to jest utrudnione gdy pracuje się w otoczeniu międzynarodowym, w którym ścierają się różne postawy, wynikające z odmiennych uwarunkowań kulturowych. Uwzględnienie tych różnic w zarządzaniu zasobami ludzkimi jest bardzo ważne dla powodzenia każdego przedsięwzięcia.
Autorka opisuje czym jest kultura narodowa, jakie są jej wymiary i artefakty. W przystępny sposób omawia wpływ kultury na poszczególne elementy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Charakteryzuje kulturę narodową m.in. Francji, Anglii, Szwecji, czy Japonii, opisując jednocześnie praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, przyjęte w tych krajach. Na koniec wskazuje problemy, które mogą wystąpić przy wprowadzaniu tych samych rozwiązań w różnych obszarach kulturowych.
Prosty język, przejrzysta struktura i zawarte przykłady sprawiają, że książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jest ona znakomitym przewodnikiem zarządzania w otoczeniu międzynarodowym, skierowanym do menedżerów, pracowników działów HR, a także wszystkich, którzy łączą swoją karierę z międzynarodową organizacją.
Dostępność: brak towaru
Kompendium wiedzy o marketingu.
Kompendium wiedzy o marketingu
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Dostępność: brak towaru