Marketing, Zarządzanie

BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.

BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.
BEZ Marketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać.

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Dostępność: brak towaru

Cena:

14,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 14,19 zł

Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXi wieku

Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXi wieku
Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXi wieku

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 56,19 zł

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami.

CRM

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

  • Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
  • Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
  • Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Kim, u diabła, jest growth hacker?

Dostępność: brak towaru

Cena:

21,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 20,00 zł

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz .

Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie – wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami – zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.

Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta… i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

Struktura gospodarki. Systemy ekonomiczne i ich sektory

Struktura gospodarki. Systemy ekonomiczne i ich sektory
Struktura gospodarki. Systemy ekonomiczne i ich sektory
Kierunek: Zarządzanie, Inżynieria Produkcji
Kierunek: Dla różnych kierunków studiów
Wydział: Wydział Zarządzania
Tematyka pracy naukowej:

Struktura gospodarki. Systemy ekonomiczne i ich sektory

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

32,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 30,48 zł

EGZ.

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem.

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem.
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem.

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny…

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.

Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!

Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji – na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.

Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.
Auto promocja. Pokaż na co cię stać szefowi, podwładnym, klientom.

Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!

  • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
  • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
  • Bądź proaktywny i naucz się reagować.
  • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
  • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
  • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
  • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
  • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
  • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 27,62 zł

Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych

Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych

Tworzenie oprogramowania to wymagający obszar branży technologicznej - trzeba szybko reagować na zmieniające się uwarunkowania i w każdej chwili być gotowym na kolejną innowację, a wszystko po to, by budować przewagę konkurencyjną. Rozwijanie skomplikowanych systemów informatycznych powoli przypomina ciągły wyścig z czasem. Często ceną za skrócenie czasu pisania kodu i wdrożenia oprogramowania bywa zmniejszenie stabilności lub większa awaryjność systemów w środowiskach produkcyjnych. Czy musisz wybierać między szybkością dostarczania rozwiązań a stabilnością pracy systemu? Już nie! Pogodzisz je dzięki odpowiedniej kulturze organizacyjnej i należytej jakości zarządzania pracą zespołu.

Ta książka zawiera odpowiedzi na pytania, które zadaje sobie każdy szef zespołu programistów. Jakie czynniki wpływają na terminowe dostarczanie produktu? Jak wydobyć twórczy potencjał z zespołów technicznych? I wreszcie: w jaki sposób przekształcić firmę w wysokowydajną organizację, która przebojem zdobędzie rynek za pomocą technologii? Przedstawiono tu wyniki badań przeprowadzonych w latach 2014 - 2017. Pokazano, jakie działania pozwolą podnieść efektywność dostarczania oprogramowania, a w efekcie - szybciej modyfikować strategię, dostarczać nowe funkcjonalności, reagować na zmiany zgodności i zabezpieczeń oraz korzystać z zalet ścisłej współpracy z użytkownikami. Wdróż te techniki, a rozwój Twojej organizacji imponująco przyśpieszy!

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Mistrz sprzedaży wyd. 4

Mistrz sprzedaży wyd. 4
Mistrz sprzedaży wyd. 4

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,29 zł

egz.

Marketing Premium

Marketing Premium
Marketing Premium

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

EGZ.

Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie.

Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie.
Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie.

Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie

 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

9,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 8,33 zł

EGZ.

Organizacja i zarządzanie z.20 część 1

Organizacja i zarządzanie z.20 część 1
Organizacja i zarządzanie z.20 część 1

Organizacja i zarządzanie z.20 część 1

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

9,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 8,33 zł

EGZ.

Otwarte zasoby wiedzy. Nowe zadania uczelni i bibliotek w rozwoju komunikacji naukowej, Kraków-Zakopane

Otwarte zasoby wiedzy. Nowe zadania uczelni i bibliotek w rozwoju komunikacji naukowej, Kraków-Zakopane
Otwarte zasoby wiedzy. Nowe zadania uczelni i bibliotek w rozwoju komunikacji naukowej, Kraków-Zakopane

Otwarte zasoby wiedzy. Nowe zadania uczelni i bibliotek w rozwoju komunikacji naukowej, Kraków-Zakopane

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 22,86 zł

EGZ.

Zarządzanie wynikami firmy. PodRęcznik menadżera.

Zarządzanie wynikami firmy. PodRęcznik menadżera.
Zarządzanie wynikami firmy. PodRęcznik menadżera.

Praktyczne sposoby na zdobycie przewagi konkurencyjnej

System zarządzania wynikami może nadać Twojej firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony. Ta książka oferuje Ci kompleksowy opis narzędzi niezbędnych do projektowania i wdrażania systemu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa.

Znajdziesz tu opisy procesów i metod, które przesądzą o Twoim sukcesie, w tym porady na temat monitorowania osiąganych wyników, ich oceny przez zarządzających oraz weryfikacji aktualności realizowanej strategii. Otrzymasz również dostęp do informacji praktycznych, takich jak pomiar wyników finansowych, zadowolenia pracowników i klientów, kształtowania kompetencji i zasobów oraz zrównoważonego rozwoju.

To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą dzięki pomiarowi wyników
i zarządzaniu nimi w pełni wykorzystać potencjał swojej fir

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

57,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 54,29 zł

EGZ.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania.

Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania

W książce w przystępny sposób przedstawiony został pełny zakres zagadnień związanych z wdrożeniami informatycznych systemów zarządzania. Ze względu na zawarte w niej praktyczne wskazówki oparte na wieloletnim doświadczeniu zawodowym Autora, książka stanowi znakomity przewodnik dla kierowników projektów, konsultantów, a także przedsiębiorstw i organizacji przygotowujących się do informatyzacji obszaru zarządzania. Przedstawiona w książce synteza omawianych zagadnień dokonana przez Autora, a także szereg przytoczonych przez niego oryginalnych wskazań dotyczących metodologii projektów informatycznych (głównie analizy i projektowania systemów informatycznych) czynią z niej równocześnie monografię napisaną na bardzo wysokim poziomie naukowym”.

Dostępność: brak towaru

Cena:

55,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 52,38 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl