Kategorie
Producent
- CeDeWu Sp.z o.o. (2)
- Helion Gliwice (14)
- MT Biznes (2)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej (3)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (38)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej (2)
- One Press (68)
- Onet.pl SA-Oddział Wydawnictwo Pascal (2)
- Pol.Krakowska (1)
- Politechnika Śląska (25)
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (6)
- Poltext (3)
- PWN Wydawnictwo Naukowe (5)
- REA Sp.J.I.Bójska,K.Bójska-Sondij,W.Bójski (1)
- Rebis (1)
- Sensus (1)
- Septem (2)
- Sorus (1)
- Studio Emka (1)
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (4)
- TARBONUS SP.z o.o. (1)
- Wyd.Pol.Poznańskiej (2)
- Wydawnictwo A.G.H.im.Stanisława Staszica (2)
- Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne (1)
- Wydawnictwo Arkady (2)
- Wydawnictwo Beck C.H. (1)
- Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej (1)
- Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej (2)
- Wydawnictwo SBP (2)
Dostępność
Cena
-
od
do
Podstawy metodyki zarządzania projektami w ujęciu klasycznym
Zarządzanie projektami jest obszarem wiedzy bazującym na doświadczeniach różnych organizacji w zakresie organizacji projektów. Jego zasadniczym celem jest wskazanie efektywnego sposobu realizacji przedsięwzięcia, który pozwoli osiągnąć przyjęte założenia.
Zagadnienia prezentowane w niniejszym podręczniku mają na celu przybliżenie wiedzy i doświadczeń związanych z realizacją projektów, głównie na podstawie amerykańskiego standardu zarządzania projektami Project Management Body of Knowledge Guide, Edition Fourth (PMBOK). Standard ten jest źródłem wiedzy oraz powszechnie uznawanych tzw. dobrych praktyk, z powodzeniem stosowanych do skutecznego zarządzania projektami przez wiele organizacji.
Dostępność: brak towaru
Social Media Marketing
Social media marketing to prężnie rozwijająca się forma marketingu internetowego. Social media marketing można zaliczyć do obowiązującego obecnie trendu Web 2.0. opierającego się na specyficznej, dwukierunkowej formie przekazu dokonywanego za pomocą mediów społecznościowych. W konsekwencji konsumenci - użytkownicy social media - są nie tylko odbiorcami, ale również pełnoprawnymi twórcami publikowanych treści i aktywnymi uczestnikami działań w ramach komunikacji marketingowej przedsiębiorstw.
Oprócz rozwoju Internetu, wśród przesłanek rozkwitu marketingu mediów społecznościowych można wymienić rozwój społeczeństwa informacyjnego, opartego na nauce, racjonalności i refleksyjności oraz kultury zdominowanej przez produkty medialne i informacyjne, z typowymi dla nich znakami, symbolami i znaczeniami.
Głównym celem niniejszej monografii jest przedstawienie koncepcji social media marketing, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia mediów społecznościowych
Dostępność: brak towaru
Wybrane zagadnienia zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu w budynkach.
Książka przeznaczona jest dla projektantów zintegrowanych systemów bezpieczeństwa i komfortu, a także dla architektów, projektantów obiektów i inżynierów automatycznych systemów sterowania. Książkę można polecić szczególnie inżynierom FM (Facility Management), czyli dziedziny poświęconej zarządzaniu działaniami sprzyjającymi komfortowi, wysokiej sprawności technicznej, funkcjonalnej, ekonomicznej i organizacyjnej, a także bezpieczeństwu nowoczesnych budynków.
Dostępność: brak towaru
Inżynieria i technologie produkcji.
Książka jest uaktualnioną i rozszerzoną wersją publikacji z roku 2008, będącej opracowaniem dotyczącym tematyki wprowadzenia do techniki, stanowiącej kontynuację monografii pt. "Wprowadzenie do techniki. Rola i miejsce techniki w gospodarce oraz życiu społecznym" (Wydawnictwa AGH, Kraków 2006).
Dostępność: brak towaru
Mała niebieska Księga Reklamy
Obecnie rzadko zwraca się uwagę na fundamentalne zasady reklamy, które rzeczywiście przyczyniają się do powstania wspaniałych marek. Steve Lance i Jeff Woll w "Małej Niebieskiej Księdze Reklamy" wracają jednak do źródeł tego zagadnienia.
Dziś wszyscy szukają po omacku, zwracają się do nowych guru i sięgają po książki, które prezentują najnowsze modele uprawiania marketingu, żywiąc nadzieję, że znajdą w nich szybkie i łatwe odpowiedzi.
Ich książka jest inna. Proponuje skompilowaną wiedzę, która wywodzi się z wieloletniego doświadczenia. Stanowi podstawę, na której można zbudować trwałą markę produktu, prowadzić skuteczną kampanię reklamową i przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki.
Przedstawione zasady sprawdzały się w działaniach reklamowych i marketingowych podejmowanych przed stu, pięćdziesięciu i dziesięciu laty, a także przed tygodniem. Sprawdzą się również w działaniach, które rozpoczniesz w przyszłym tygodniu – i nie ma znaczenia to, jak bardzo zmienia się świat.
W zamyśle autorów książkę należy przeczytać szybko, a potem do niej powracać w razie potrzeby. Stanowi ona podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyjść z twórczego impasu, uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami, a także wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową.
Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów odnosi się do codziennych problemów, zilustrowanych przykładami z życia, i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Praca oparta na wiedzy.Praca wprzeds.wiedzy na przykł.organi
Książka jest pierwszą publikacją opisującą pracę opartą na wiedzy na przykładzie przedsiębiorstw tworzących oprogramowanie w Polsce i w USA.
Książka pokazuje, że wiele ze współczesnych teorii zarządzania (jak np. empowerment, demokratyzacja miejsca pracy, i in.), a także zapowiadane przemiany w społeczeństwo informacyjne, w rzeczywistości przebiegają zupełnie inaczej, niż zakładano.
Książka wpisuje się w nurt obecnie szczególnie aktualny i cieszący się ogromnym zainteresowaniem środowisk naukowych na świecie związany z zarządzaniem wiedzą (knowledge management). Specyficznie poświęcona jest praktykom organizacyjnym w środowisku pracowników wiedzy - w branży wysokich technologii (high-tech).
Branże wysokich technologii definiowane są z punktu widzenia potencjału społecznego, tj. ze względu na kwalifikacje zatrudnionych pracowników.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Proekologiczne projektowanie wyrobów w środowisku CAD 3D
Proekologiczne projektowanie wyrobów w środowisku CAD 3D
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Innowacyjność i przedsiębiorczość innowacyjna
Innowacyjność i przedsiębiorczość innowacyjna / Zbigniew Kłos. - Poznań : Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2012.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Formy ochrony bezpieczeństwa. Aspekty prawne
Bezpieczeństwo państwa jest tą sferą, której (nie tylko współcześnie) poświęca się wiele miejsca w pracy naukowej. Ze względu na dynamikę tej dziedziny, a w szczególności źródeł zagrożeń i zakresu ich oddziaływania, konieczne staje się wręcz permanentne aktualizowanie instrumentarium ochronnego, za którego pośrednictwem są podejmowane nie tylko działania będące odpowiedzią na powstałe zagrożenie, jako reakcja na nie, ale też działania ex ante.
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Działania planistyczne administracji w systemie bezpieczeństwa wewnętrznego państwa
Monografia omawia problemy związane z planowaniem administracyjnym, będącym ważną formą aktywności administracji publicznej w sferze bezpieczeństwa wewnętrznego państwa. Potrzeba naukowej analizy działań planistycznych administracji bezpieczeństwa wynika z braku opracowań, które kompleksowo obejmowałyby te zagadnienia. Autorka scharakteryzowała ochronę bezpieczeństwa wewnętrznego państwa jako zadanie administracji publicznej, a także wskazała współczesne zagrożenia bezpieczeństwa, podkreślając ich ewolucyjny charakter, zmienność oraz powiązanie z procesami globalizacyjnymi. Dokonała ustaleń odnoszących się do roli administracji publicznej w realizacji zadań państwa w zakresie ochrony bezpieczeństwa wewnętrznego. Zasadniczą część rozważań monografii stanowi analiza działalności planistycznej administracji publicznej, ukazanie różnorodności form planowania, prezentacja typologii aktów planowania w sferze bezpieczeństwa państwa oraz uwidocznienie różnic i podobieństw między poszczególnymi dokumentami. Wielość aktów planowania generuje liczne powiązania między nimi, wymagające uszeregowania i pogrupowania w logiczny system. Wymienione zagadnienia stały się podstawą sformułowania wniosków na temat charakteru prawnego aktów planowania i ich znaczenia w systemie bezpieczeństwa wewnętrznego państwa.
Dostępność: brak towaru
Planowanie zabezpieczenia logistycznego Wojska Polskiego w latach 60. i 70. XX wieku z uwzględnieniem transportu powietrznego
Planowanie zabezpieczenia logistycznego Wojska Polskiego w latach 60. i 70. XX wieku z uwzględnieniem transportu powietrznego
SPIS TREŚCI
Wykaz ważniejszych skrótów
Wstęp
I.Zarys zabezpieczenia logistycznego (tyłowego)
II.Geneza pojęcia logistyka wojskowa
III.Ogólne zasady działania i zadania tyłów armii
IV. Zabezpieczenie materiałowe procesu mobilizacji
V.Znaczenie i rozwój transportu powietrznego w zabezpieczeniu wojsk
VI.Zasady zaopatrywania i ewakuacji wojsk działających na terenie własnym i nieprzyjaciela przy użyciu transportu powietrznego
VII.Wznowienie prac z zakresu przewozów powietrznych
Zakończenie
Bibliografia
Wykaz tabel
Wykaz rysunków
Wykaz fotografii
Aneksy
Streszczenie
Summary
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Organizacja i zarządzanie w przemyśle wyd.2.
W podręczniku przedstawiono podstawowe metody organizacji pracy i zarządzania przedsiębiorstwem przemysłowym. Książka składa się z siedmiu rozdziałów. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano przedsiębiorstwo na tle otoczenia i omówiono podstawowe metody analizy strategicznej. W kolejnym opisano komponenty zarządzania strategicznego, w tym strategiczną kartę wyników. Rozdział trzeci poświęcono zagadnieniom struktur organizacyjnych. W następnym omówiono koncepcję zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie. Problematyce zarządzania jakością poświęcono rozdział piąty. W rozdziale szóstym scharakteryzowano najważniejsze wymogi zarządzania środowiskowego. Rozdział ostatni poświęcono zagadnieniom ciągłego doskonalenia metod i organizacji zarządzania przedsiębiorstwem
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni na kierunkach związanych z zarządzaniem i inżynierią produkcji, słuchaczy w szkołach biznesu i menedżerów przedsiębiorstw produkcyjnych.
Dostępność: brak towaru
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarzadzaniu projektami.
Oto Twój podręcznik skutecznego rozwoju firmy za pomocą projektów, Twoja lektura do poduszki i wreszcie - Twoja ulubiona powieść. Na jej kartach opisano historię firmy Project Inc., czyli średniej wielkości przedsiębiorstwa z branży informatycznej, od lat działającego gdzieś w Europie. Do niedawna wiodło mu się całkiem nieźle, ale ostatnio skuteczny mechanizm biznesowy zaczął się psuć. Rośnie presja konkurencji, a marże spadają. Prezes Project Inc. dostrzega problem, jednak pełni samozadowolenia pracownicy nie przyjmują do wiadomości konieczności zmian. Na scenę wkracza więc konsultant..
Dostępność: brak towaru