Marketing, Zarządzanie

Systemy VBM i zysk ekonomiczny.Projektowanie,wdrażanie,stosow

Systemy VBM i zysk ekonomiczny.Projektowanie,wdrażanie,stosow
Systemy VBM i zysk ekonomiczny.Projektowanie,wdrażanie,stosow

Autorzy książki podejmują w niej tematykę zarządzania wartością przedsiębiorstwa, bez wątpienia jest to więc praca, której treść wpisuje się w zbiór zagadnień będących przedmiotem zainteresowania nauki o finansach firm. Zwraca jednak uwagę ciekawy dobór problemów. Po pierwsze, autorzy analizują systemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa (systemy VBM) jako systemy kontroli menedżerskiej, mające na celu wspieranie procesu realizowania strategii przedsiębiorstwa. Spojrzenie na systemy VBM z tej perspektywy nie zostało do tej pory należycie zaprezentowane w polskiej literaturze przedmiotu. Po drugie, autorzy słusznie piszą, że kluczową rolę dla powodzenia realizacji strategii przedsiębiorstwa ma program motywacyjnego wynagradzania, który zawsze wymaga zastosowania odpowiednio dobranych mierników osiągnięć jako kryteriów ich oceny. Stąd eksponowana w książce motywacyjno-ewaluacyjna rola pomiarów dokonań w firmach. Po trzecie, nigdzie wcześniej w literaturze poświęconej systemom VBM nie dokonano tak klarownego rozróżnienia dwóch funkcji mierników osiągnięć: motywacyjno-ewaluacyjnej oraz informacyjno-sygnalizacyjnej – i nie uzasadniono tego rozróżnienia w tak przekonujący sposób. W wyniku takiej selekcji wątków książka ma cechy pracy interdyscyplinarnej, łączącej najnowszą wiedzę nie tylko z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw, ale także zarządzania strategicznego, rachunkowości zarządczej oraz nauk o organizacji i zarządzaniu.
Książka ma walory praktycznej użyteczności, dzięki którym może ona stać się nie tylko frapującą lekturą dla osób reprezentujących różnorodne środowiska (właścicieli i menedżerów przedsiębiorstw, przedstawicieli tzw. rynku – maklerów, brokerów, doradców inwestycyjnych, jak również samych inwestorów, nauczycieli akademickich i studentów), ale także swoistym, fachowo opracowanym przewodnikiem po stosunkowo młodej dziedzinie wiedzy, jaką jest zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Decyduje o tym zarówno bardzo sugestywny i komunikatywny język, jak i zwięzłe studia przypadków, czy swoiste dygresje pozwalające spojrzeć na omawiane zagadnienia z różnych perspektyw.

Z recenzji prof. dr. hab. Witolda Kozińskiego, kierownika Katedry Bankowości i Finansów, Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 47,52 zł

EGZ.

Zagadnienie czasu i kosztów w zarządzaniu projekt. Wybr.metody

Zagadnienie czasu i kosztów w zarządzaniu projekt. Wybr.metody
Zagadnienie czasu i kosztów w zarządzaniu projekt. Wybr.metody

W książce Zagadnienie czasu i kosztów w zarządzaniu projektami. Wybrane metody planowania i kontroli przedstawiono przeglqd teoretycznych problemów decyzyjnych występujących w zarządzaniu projektami i metod ich rozwiązywania. Zamierzeniem Autorki było przybliżenie praktykom wyników badań naukowych przeprowadzonych w dziedzinie zarządzania projektami.
Publikacja jest przeznaczona dla osób, które są zainteresowane naukową teorią zarządzania projektami i jej zastosowaniem w praktyce.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

31,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 30,00 zł

EGZ.

Oblicza innowacji w gospodarce i społeczeństwie

Oblicza innowacji w gospodarce i społeczeństwie
Oblicza innowacji w gospodarce i społeczeństwie

brak opisu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 34,29 zł

EGZ.

Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.

Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.
Projektowanie organizacyjne w zarzadzaniu wiedzą.

brak opisu

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 46,67 zł

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

 

Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital.

Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

44,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,76 zł

EGZ.

Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.

Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.

Zagadnienia zaprezentowane w monografii stanowią efekt badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. W opracowaniu omówiono m.in.: niektóre modele oceny efektywności finansowej przedsiębiorstw, wybrane determinanty sukcesu przedsiębiorstw, badania podejmowane w ramach zarządzania projektami (Projekt Management), działania związane z marketingiem internetowym oraz zagadnienia innowacyjności polskiej gospodarki w obliczu pułapki średniego dochodu.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

22,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 20,95 zł

egz.

Wprowadzanie do rachunkowości.

Wprowadzanie do rachunkowości.
Wprowadzanie do rachunkowości.

Opracowanie jest kompendium programowym dla studentów uczących się rachunkowości od podstaw. Oprócz podstawowych pojęć i schematów ewidencyjnych zawiera przykłady ewidencji operacji gospodarczych z szablonami do rozwiązywania. Uwzględnia przepisy prawne znowelizowanej ustawy o rachunkowości, obowiązującej od 1 stycznia 2002 roku.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,57 zł

EGZ.

Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi.

Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi.
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi.

W książce omówiono integralne traktowanie kultury i strategii w firmie, zwłaszcza takiej, która działa w otoczeniu międzynarodowym, traktując swych pracowników jako bardzo ważny czynnik przewagi konkurencyjnej. Taka firma musi znać i stosować metody motywowania ludzi do efektywnej i odpowiedzialnej pracy. Publikacja jest przeznaczona dla studentów wyższych lat oraz osób zainteresowanych problematyką.

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 37,14 zł

Podstawy zarządzania w przędsiebiorstwie.

Podstawy zarządzania w przędsiebiorstwie.
Podstawy zarządzania w przędsiebiorstwie.

Książka jest kompendium wiedzy o zarządzaniu organizacją. Podano w niej definicje pojęć z tej dziedziny. Przedstawiono kolejne fazy rozwoju teorii zarządzania. Opisano najnowsze podejście do tych zagadnień, systemy, metody, techniki i narzędzia. Skoncentrowano się zwłaszcza na zarządzaniu przez jakość (Kaizen, Six Sigma, TQM) i zarządzaniu wiedzą. Kompleksowo omówiono problemy zarządzania produkcją – od marketingu po recykling. 
 

Dostępność: brak towaru

Cena:

46,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 43,81 zł

Podstawy zarządzania procesamiw zakładach ubezpieczeń

Podstawy zarządzania procesamiw zakładach ubezpieczeń
Podstawy zarządzania procesamiw zakładach ubezpieczeń

Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń. Wymaga to zaprezentowania specyfiki i uwarunkowań prawnych działalności ubezpieczeniowej oraz omówienia dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej, struktury procesów realizowanych w zakładach ubezpieczeń, relacji między procesami realizowanymi w zakładach ubezpieczeń oraz mierników oceny realizacji poszczególnych procesów. 

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 34,29 zł

EGZ.

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach w sektorze publiczny

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach w sektorze publiczny
Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach w sektorze publiczny

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dzied...

Dostępność: brak towaru

Cena:

23,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 21,90 zł

Ochrona własności intelektualnej

Ochrona własności intelektualnej
Ochrona własności intelektualnej

Książka w zamierzeniu autora ma stanowić podręcznik przedstawiający w sposób przystępny i zrozumiały relatywnie skomplikowaną tematykę własności intelektualnej. Opracowanie ma charakter zarówno poznawczy, jak i praktyczny. Jest adresowane przede wszystkim do studentów wyższych uczelni, szczególnie o profilu technicznym i ekonomicznym., nauczycieli akademickich, a także do menedżerów i osób odpowiedzialnych za zarządzane własnością intelektualną. Znajomość i stosowanie zasad zarządzania własnością intelektualną w tych środowiskach stają się szczególnie ważne.

Dostępność: brak towaru

Cena:

33,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 31,90 zł

Marketing. Teoria pragmatyczna

Marketing. Teoria pragmatyczna
Marketing. Teoria pragmatyczna

Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddzia...

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

45,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,86 zł

EGZ.

Marketing.Teoria pragmatyczna

Marketing.Teoria pragmatyczna
Marketing.Teoria pragmatyczna

Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddzia...

Dostępność: brak towaru

Cena:

45,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 42,86 zł

Marketing na rynkach międzynarodowych

Marketing na rynkach międzynarodowych
Marketing na rynkach międzynarodowych

Skrypt jest przeznaczony dla studentów uczelni technicznych. Głównym celem opracowania było zgromadzenie w jednym miejscu różnorodnych materiałów dotyczących międzynarodowego marketingu przemysłowego, co dla studentów oznacza dużą oszczędność czasu. Bogata literatura przytoczona w odnośnikach umożliwia pogłębione studia tematyczne. Zaletą publikacji jest także zamieszczenie przykładów prac projektowych oraz omówienie sposobów prowadzenia analizy z wykorzystaniem poznanych metod.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

35,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 33,33 zł

egz.

Kompleksowe zarządzanie jakościa.Przeszłość i teraźniejszość

Kompleksowe zarządzanie jakościa.Przeszłość i teraźniejszość
Kompleksowe zarządzanie jakościa.Przeszłość i teraźniejszość

Monografia zawiera przegląd i systematykę współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu jakością (TQM). Podstawy teoretyczne zostały omówione z uwzględnieniem zagadnień ekonomicznych i marketingowych. Charakterystykę koncepcji i modeli zarząd...

Dostępność: brak towaru

Cena:

32,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 30,48 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl