Programowanie

Windows 7PL. Poznaj najnowszą wersję najpopularniejszego systemu operacyjnego świata

Windows 7PL. Poznaj najnowszą wersję najpopularniejszego systemu operacyjnego świata
Windows 7PL. Poznaj najnowszą wersję najpopularniejszego systemu operacyjnego świata
System operacyjny to najważniejsze i najbardziej podstawowe oprogramowanie instalowane na komputerze. Pełni on rolę pośrednika między użytkownikiem i aplikacjami a sprzętem, umożliwiając korzystanie z zaawansowanych maszyn cyfrowych osobom, ...

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

8,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 7,62 zł

EGZ.

Wprowadzenie do informatyki i programowania

Wprowadzenie do informatyki i programowania
Wprowadzenie do informatyki i programowania

Podręcznik jest przydatny dla wszystkich, którzy chcą poznać idee działania komputerów, podstaw programowania, budowania stron internetowych i wykorzystywania baz danych.

Dostępność: brak towaru

Cena:

12,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 11,43 zł

Tworzenie nowoczesnych systemów webowych.

Tworzenie nowoczesnych systemów webowych.
Tworzenie nowoczesnych systemów webowych.
  • Poznaj techniki tworzenia nowoczesnych aplikacji webowych
  • Naucz się budować wydajne, bezpieczne i pewne backendy
  • Dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne i responsywne frontendy

Nie zostawaj w tyle, poznaj najnowsze technologie webowe!

Firm i osób trudniących się tworzeniem stron i aplikacji internetowych jest mnóstwo, a konkurencja w tej dziedzinie ciągle się zwiększa. Wielu twórców korzysta ze starych, sprawdzonych rozwiązań, a tylko nieliczni idą w awangardzie i eksperymentują z nowinkami pojawiającymi się niemal codziennie w tej dziedzinie. Jeśli chcesz do nich dołączyć i zdobyć wiedzę, która pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję oraz efektywnie pracować z najpopularniejszymi frameworkami i najnowocześniejszymi narzędziami dostępnymi w branży, sięgnij po źródło wiedzy, które kompetentnie i kompleksowo wprowadzi Cię w temat.

Książka Tworzenie nowoczesnych systemów webowych przedstawia najpopularniejsze technologie webowe i techniki programowania wykorzystywane przy tworzeniu aplikacji internetowych. Dowiesz się z niej, jak skonfigurować odpowiednie środowisko pracy, pracować z użyciem zwinnych metodyk, projektować rozwiązania, pisać czytelny kod, optymalizować go, testować i współpracować z klientem. Poznasz techniki tworzenia backendów oraz frontendów dla klasycznych przeglądarek komputerowych i urządzeń mobilnych. Nauczysz się też ograniczać dostęp do aplikacji i rozbudowywać już istniejące rozwiązania. Wszystko to na praktycznym, wziętym z życia przykładzie i bez nadmiaru nie zawsze potrzebnej teorii. Do dzieła!

  • Warsztat pracy twórcy aplikacji webowych
  • Techniki programowania i zasady tworzenia dobrego kodu
  • Refaktoryzacja, optymalizacja i rozwijanie aplikacji
  • Tworzenie backendu przy użyciu Symfony 3
  • Tworzenie frontendu za pomocą Angular 2
  • Tworzenie frontendu mobilnego przy użyciu SenchaTouch 2
  • Ograniczanie dostępu do aplikacji
  • Testowanie rozwiązania i współpraca z klientem

Naucz się tworzyć wydajne i atrakcyjne aplikacje WWW

Dostępność: brak towaru

Cena:

14,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 13,81 zł

Język programowania wysokiego poziomu C++. Programowanie strukturalne

Język programowania wysokiego poziomu C++. Programowanie strukturalne
Język programowania wysokiego poziomu C++. Programowanie strukturalne
Spis treści
Wstęp 7
1. Środowisko programistyczne Borland C++ Builder 9
1.1. Wprowadzenie 9
1.2. Interfejs użytkownika 9
1.3. Aplikacje konsolowe 15
1.4. Składnia języka C++ 18
1.5. Praca krokowa 23

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

16,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 15,24 zł

egz

Frameworki JavaScript.Projekto.interatywnych i dynam.str.WWW

Frameworki JavaScript.Projekto.interatywnych i dynam.str.WWW
Frameworki JavaScript.Projekto.interatywnych i dynam.str.WWW

Komponuj zjawiskowe animacje w JavaScripcie!

  • Najlepsze „ściągawki” dla JavaScriptu, czyli wszystko o frameworkachbibliotekach i platformach programistycznych
  • Zastosowanie gotowych fragmentów kodu — kontrolek, przycisków, galerii fotografii i formularzy kontaktowych
  • Sposoby tworzenia animacji i efektów specjalnych

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

16,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 16,10 zł

egz.

Podejmowanie decyzji w zakresie utrzymania systemów ICT nadzorujących funkcjonowanie systemów produkcyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Podejmowanie decyzji w zakresie utrzymania systemów ICT nadzorujących funkcjonowanie systemów produkcyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Podejmowanie decyzji w zakresie utrzymania systemów ICT nadzorujących funkcjonowanie systemów produkcyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

W monografii przedstawiono rozważania dotyczące możliwości automatyzacji procesów utrzymania systemów ICT przez wykorzystanie metody sztucznej inteligencji dla poprawy niezawodności systemów ICT, co bezpośrednio wpływa na niezawodność systemów produkcyjnych. Pozycja zawiera elementy innowacyjne w zakresie wspomagania decyzji zarządczych oraz wzorcowe podejście do badań.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,00 zł

EGZ.

Podręcznik jQuery. Interaktywne interfejsy internetowe.

Podręcznik jQuery. Interaktywne interfejsy internetowe.
Podręcznik jQuery. Interaktywne interfejsy internetowe.

Wykorzystaj fantastyczne możliwości jQuery i twórz bardziej rozbudowane, interaktywne interfejsy internetowe!

  • Jak rozpocząć pracę z biblioteką jQuery i sprawnie przetwarzać model DOM?
  • Jak ożywiać witrynę przy użyciu ciekawych efektów i animacji?
  • Jak tworzyć interaktywne tabele i zaawansowane formularze?

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

EGZ.

Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II

Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II
Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II

Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce.

Drugie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj!

  • Proste operacje wejścia-wyjścia
  • Instrukcje warunkowe
  • Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while
  • Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje
  • Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie
  • Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym
  • Wątki, wielowątkowość i synchronizacja

Zaprzyjaźnij się z Javą!

 
 

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,10 zł

Programowanie w języku Delphi

Programowanie w języku Delphi
Programowanie w języku Delphi

Poznaj najlepsze techniki pisania kodu w Delphi!

  • Klasy generyczne, metody anonimowe i atrybuty — nowe funkcjonalności języka Delphi
  • Testy jednostkowe, poprawianie jakości kodu i wykorzystanie platformy izolacyjnej
  • Wstrzykiwanie zależności a tworzenie czytelnego, luźno sprzężonego i łatwego do testowania kodu


Wbrew pozorom na świecie pracuje bardzo wielu programistów posługujących się językiem Delphi. Sęk w tym, że większość z nich nie ma pojęcia o niezwykłych i użytecznych funkcjonalnościach dostępnych w nowszych wersjach tego języka oraz nie umie zastosować tych narzędzi we własnej pracy. Jeśli czujesz, że i Ty zaliczasz się do tego grona, a brak umiejętności sprawia, że nie możesz rozwinąć skrzydeł, ta książka jest dla Ciebie. Są w niej opisane niezwykle przydatne narzędzia oraz sytuacje, w których te narzędzia sprawdzają się szczególnie dobrze, a także kilka ogólnie dostępnych platform.

W gruncie rzeczy ta książka jest poświęcona wyłącznie tworzeniu nowego, dobrego kodu w języku Delphi. Nie znajdziesz w niej nic o projektowaniu okienek, języku VCL ani platformie FMX, ale jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o kodowaniu interfejsów zamiast implementacji, o właściwych sposobach korzystania z wyjątków i o ich obsłudze, o testowaniu i poprawianiu kodu, o zastosowaniu platformy Spring for Delphi do lepszego zarządzania kolekcjami danych albo o uzyskiwaniu wglądu w kod podczas jego wykonywania za pomocą nowego, potężnego narzędzia RTTI, z pewnością niniejsza publikacja Cię zachwyci.

  • Wyjątki i ich obsługa
  • Interfejsy i typy generyczne
  • Metody anonimowe
  • Kolekcje i enumeratory w Delphi
  • Interfejs IEnumerable
  • Informacje RTTI i atrybuty
  • Klasa TVirtualInterface
  • Wstrzykiwanie zależności
  • Testy jednostkowe
  • Testy z użyciem platformy izolacyjnej

Wykorzystaj w pełni moc i elegancję Delphi!

Dostępność: brak towaru

Cena:

19,50 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,57 zł

Minionki. Stwórz ciekawe projekty z klocków Lego

Minionki. Stwórz ciekawe projekty z klocków Lego
Minionki. Stwórz ciekawe projekty z klocków Lego

Ole Kirk Christiansen w 1949 roku wymyślił klocki LEGO i w ten sposób zapoczątkował coś absolutnie wyjątkowego. Dziś jego produkty zapewniają godziny świetnej zabawy tysiącom dzieciaków na całym świecie. Najlepsze modele są oceniane na specjalnych wystawach i często stanowią zupełnie niesamowite projekty. Z tych klocków można zbudować dosłownie wszystko! Również małe, psotne, zabawne i ulubione przez całe rodziny Minionki. Dzięki klockom LEGO Minionki mogą się zjawić właśnie u Ciebie!

Jeśli lubisz LEGO i spodobał Ci się film o Minionkach, to trzymasz w ręku właściwą książeczkę. Dzięki niej poznasz tajniki projektowania i bez trudu poskładasz z klocków LEGO nawet skomplikowaną figurkę! Pracę ułatwią Ci szczegółowe instrukcje, rysunki i spisy potrzebnych elementów. Nawet jeśli w pierwszej chwili pomysł zbudowania Minionka z klocków LEGO wyda Ci się sporym wyzwaniem, po prostu spróbuj! Czeka Cię sporo odkryć i mnóstwo zabawy!

Dzięki tej książeczce i klockom LEGO zbudujesz:

  • Minionka
  • Złego Minionka
  • Feloniusa Gru
  • Grumobil
  • hydrant „Papaya”
  • ...i wszystko, czego Minionki potrzebują do uratowania świata!

LEGO — którego Minionka zbudujesz najpierw?


Joachim Klang jest prawdziwym ekspertem w dziedzinie budowania z klocków LEGO. O LEGO wie chyba wszystko! Zafascynował się tym we wczesnym dzieciństwie i do dziś nie zdołał wyrosnąć z tej pasji. Jest świetnie znany w społeczności tworzącej z klocków LEGO z uwagi na swój artystyczny styl i skłonność do eksperymentów. Zbudowane przez niego modele były wielokrotnie nagradzane, a jego książki o LEGO cieszą się wciąż rosnącą popularnością wśród małych budowniczych.

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 18,95 zł

EGZ.

Python. Ćwiczenia praktyczne.

Python. Ćwiczenia praktyczne.
Python. Ćwiczenia praktyczne.

Poznaj programowanie z bliska! Naucz się Pythona!

  • Dowiedz się, jak czytać i implementować algorytmy
  • Naucz się analizować i rozwiązywać problemy
  • Poznaj podstawy Pythona na praktycznych przykładach

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,71 zł

Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami.

Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami.
Java. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami.

W Javie programy już zaczynamy!

Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce.

Drugie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj!

  • Proste operacje wejścia-wyjścia
  • Instrukcje warunkowe
  • Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while
  • Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje
  • Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie
  • Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym
  • Wątki, wielowątkowość i synchronizacja

Zaprzyjaźnij się z Javą!

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,71 zł

Minecraft.Crafting,czary i świe tna zabawa

Minecraft.Crafting,czary i świe tna zabawa
Minecraft.Crafting,czary i świe tna zabawa

Minecraft – włącz się do gry i zostań mistrzem!

Minecraft to niezależna gra komputerowa, która mimo stosunkowo ubogiej szaty graficznej przebojem wdarła się na rynek i w bardzo krótkim czasie podbiła serca milinów użytkowników komputerów, smartfonów i konsol. Minecraft zawdzięcza swoją popularność między innymi powszechnej dostępności na różnych platformach systemowych, najważniejszymi i najbardziej docenianymi jej cechami są ponadprzeciętna grywalność, niemal całkowity brak ograniczeń narzucanych przez środowisko oraz niesamowita elastyczność zabawy, którą bez trudu można odpowiednio dopasować do wieku, predyspozycji i preferencji gracza.


Jeśli chcesz szybko rozpocząć swoją przygodę z Minecraftem, dowiedzieć się jak zainstalować i skonfigurować grę, a także sprawnie się w niej poruszać, sięgnij po książkę „Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa”. Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat najpopularniejszej gry ostatnich lat, przedstawiając sposoby prowadzenia rozgrywki, od podstaw ucząc budowania własnego świata, przedstawiając przydatne skróty i wskazówki oraz doradzając, jak rozbudować środowisko za pomocą modyfikacji, skórek i zasobów. Lektura pomoże Ci rozwinąć Twoje umiejętności, zdobyć niezbędne doświadczenie i zaangażować się w zaawansowane rozgrywki z innymi użytkownikami. Jeśli chcesz zostać świadomym graczem, trudno o lepszy wybór!

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,71 zł

Baw się kodem. Twoja własna strona WWW

Baw się kodem.  Twoja własna strona WWW
Baw się kodem. Twoja własna strona WWW

CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową!

Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!

W tej książce:

  • podstawowe zasady projektowania stron internetowych
  • gruntowne podstawy HTML, JavaScriptu i CSS
  • wykorzystanie poznanych technologii do budowania strony
  • zapewnienie responsywności oraz formatowanie poszczególnych składników strony
  • publikowanie strony w internecie

POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,71 zł

Baw się kodem. Twoja własna gra

Baw się kodem. Twoja własna gra
Baw się kodem. Twoja własna gra

W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!

W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,71 zł

Linux.Komendy i polecenia. wydania 5.

Linux.Komendy i polecenia. wydania 5.
Linux.Komendy i polecenia. wydania 5.

Wybór systemu operacyjnego, pod którym będzie pracował Twój komputer, w istocie sprowadza się do wyboru między standardowym produktem giganta z Redmond a niezawodnym, darmowym, fantastycznie elastycznym Linuksem. Ten ostatni system może stać się dla Ciebie niezastąpionym środowiskiem pracy, ale najpierw warto go trochę oswoić, a przede wszystkim nauczyć się z nim dogadywać - nie tylko z poziomu interfejsu graficznego, lecz także z poziomu linii poleceń. Ta wiedza pozwoli Ci bez trudu wydawać nawet najbardziej skomplikowane polecenia, które Twój komputer spełni w lot. Sprawdź, a sam się przekonasz.

Dostępność: brak towaru

Cena:

24,90 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 23,71 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl