Kategorie
Wydawca
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

programowanie

Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja

Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja
Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja
Opis książki
 
Coraz więcej mówi się o dobrych praktykach programistycznych, a mimo to wciąż zdarzają się przypadki wydania nieudanego produktu. Istnieje wiele przyczyn tego stanu rzeczy, np. postrzeganie procesu tworzenia oprogramowania jako linii produkcyjnej, brak właściwego zarządzania projektami, a także brak wypracowanych metod rekrutacji specjalistów i kierowania zespołem. Rozwój metodyk zwinnego programowania poprawił sytuację, lecz problem niskiej jakości samych projektów nie zniknął.

Książka ta proponuje czysto rzemieślnicze podejście do pracy programisty. Idea ta, znana jako software craftsmanship, zakłada kompletną zmianę sposobu myślenia o programowaniu. Priorytetami stają się tu profesjonalizmtechniczna perfekcja i zadowolenie klienta, a osiąga się to, stosując pewne praktyki programistyczne, które zaczerpnięto m.in. z metodyk programowania ekstremalnego, zwinnego i odchudzonego. Autor, który jest współzałożycielem największej organizacji deweloperów-rzemieślników, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez inspirujące przykłady i praktyczne rady. Okazuje się, że dzięki tej postawie zespół może osiągnąć najwyższy poziom technicznej doskonałości tworzonych projektów.
 

Jest to książka o peofesjonalizmie programowania. Nie tylko o profesjonalizmie programisty, ale również o całej organizacji tworzenia oprogramowania Jest to książka o mistrzostwie w programowaniu. Na jej stronach autor przedstawia plan, srategię, podejścia i reguły, które mogą pomóc każdemu programiście, każdemu zespołowi programistów i każdej organizacji wytwarzającej oprogramowanie w wyrwaniu się z grzęzawiska mierności i we wkroczeniu na ścieżkę profesjonalizmu, jak również w zapewnieniu większej wydajności oraz poczucia dumy z tego, co się robi.

/ ze wstępu, Robert C. Martin
 
Z książki dowiesz się:
  • w jaki sposób podejście rzemieślnicze zwiększa jakość tworzonego oprogramowania i obsługi klientów,
  • kiedy i jak mówić klientowi nie oraz jak proponować rozwiązania zastępcze,
  • dlaczego dobrym deweloperom zdarza się pisać zły kod i jak można temu zapobiegać,
  • jak być pragmatykiem — a nie dogmatykiem — w kwestii stosowania praktyk i narzędzi,
  • w jaki sposób zatrudniać deweloperów-rzemieślników, jak nimi kierować,
  • jak zaszczepić w zespole prawdziwy kult uczenia się,
  • jak wprowadzać zmiany techniczne.

Programuj profesjonalnie — liczą się pragmatyzm, perfekcja i cel!

Dostępność: brak towaru

Cena: 59,00 zł (netto: 56,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Spring w akcji. wyd.5.

Spring w akcji. wyd.5.
Spring w akcji. wyd.5.

Spring jest frameworkiem ułatwiającym tworzenie nowoczesnych aplikacji w Javie. To narzędzie, które dynamicznie się rozwija i z każdym nowym wydaniem zapewnia programistom kolejne, ekscytujące możliwości. Piąta wersja Springa okazała się krokiem milowym. Obecnie projektanci mogą tworzyć mikrousługi, korzystać z funkcji programowania reaktywnego i doskonalić budowanie aplikacji zgodnie z modelem MVC. Dzięki pełnej integracji Springa ze Spring Boot nawet najbardziej złożone projekty wymagają minimalnej ilości kodu konfiguracyjnego. W efekcie tworzone aplikacje internetowe są w większym stopniu skalowalne i efektywniejsze w wykorzystywaniu wątków.

To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.

W tej książce między innymi:

  • solidne wprowadzenie do frameworków Spring i Spring Boot
  • integracja aplikacji Springa z innymi aplikacjami
  • programowanie reaktywne w tworzeniu aplikacji internetowych
  • tworzenie mikrousług i praca ze Spring Cloud
  • wdrażanie aplikacji w środowisku produkcyjnym i korzystanie ze Spring Boot Admin

Nowoczesna aplikacja w Javie? Sprawdź Springa!

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 89,00 zł (netto: 84,76 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
egz.

SQL analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne.

SQL analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne.
SQL analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne.

Obecnie mamy dostęp do terabajtów danych. To nieprzebrane źródło cennych informacji, które mogą decydować o upadku albo o rozkwicie firmy. Aby jednak wydobyć z danych potrzebną wiedzę, trzeba się wykazać kompetencjami. Są to cenne umiejętności - profesjonalny analityk danych może przebierać w atrakcyjnych ofertach pracy. Spośród różnych technik analizy danych warto się przyjrzeć zastosowaniu zapytań SQL. SQL to język tworzony i rozwijany dla potrzeb pracy z bazami danych, jest więc szczególnie przydatnym narzędziem w przyborniku analityka danych.

Ta książka jest znakomitym przewodnikiem dla początkującego analityka danych. Dzięki niej dowiesz się, jak skutecznie przesiewać i uzyskiwać informacje z surowych danych. Nauczysz się formułować hipotezy i generować opisowe statystyki, a także pisać złożone zapytania SQL, które pozwalają na zagregowanie danych z bazy SQL z danymi pochodzącymi z innych źródeł. Zobaczysz, jak pracować z danymi w różnych formatach, i nauczysz się analizy geoprzestrzennej i analizy tekstu. Poznasz też tajniki pozyskiwania informacji z wykorzystaniem takich metod jak profilowanie i automatyzacja.

W książce:

  • przygotowanie danych za pomocą zapytań SQL
  • funkcje agregujące i funkcje okna w SQL
  • bazy danych i Excel oraz kod w R i w Pythonie
  • praca ze złożonymi typami danych
  • optymalizacja zapytań SQL
  • metodyczne rozwiązywanie problemów

SQL: znakomite narzędzie w profesjonalnej analizie danych!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 89,00 zł (netto: 84,76 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

SQL Zapytania i techniki dla bazodanowców. Receptury.

SQL Zapytania i techniki dla bazodanowców. Receptury.
SQL Zapytania i techniki dla bazodanowców. Receptury.

SQL jest linqua franca dla profesjonalistów zajmujących się przetwarzaniem danych. To wyjątkowo dojrzałe narzędzie, z którego korzysta już kilka pokoleń inżynierów i programistów. Wydaje się jednak, że zbyt często ten język nie jest należycie wykorzystywany: wielu użytkowników posługuje się nim na co dzień, ale mało kto wychodzi poza stosunkowo proste zapytania. Tymczasem z możliwości nowoczesnego SQL mogą skorzystać nie tylko osoby zajmujące się bazami danych, ale także analitycy danych, analitycy biznesowi, statystycy czy osoby zajmujące się wizualizacją danych.

To drugie, gruntownie zaktualizowane wydanie nieocenionego zbioru receptur, podanych tak, aby maksymalnie ułatwić rozwiązywanie codziennych problemów związanych z budową zapytań SQL. Uwzględniono tu kilka wariantów języka SQL, zaimplementowanych w systemach Oracle, DB2, SQL Server, MySQL i PostgreSQL. W książce znalazły się propozycje zastosowania takich nowoczesnych rozwiązań jak funkcje okna, wspólne wyrażenia tablicowe i rekurencyjne zapytania hierarchiczne. Nie zabrakło receptur opracowanych specjalnie dla analityków danych, umożliwiających zastosowanie mediany odchylenia bezwzględnego i prawa Benforda, a także wyszukiwanie danych tekstowych na podstawie brzmienia słów.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 129,00 zł (netto: 122,86 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python wyd. 2

Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python wyd. 2
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python wyd. 2

Metody statystyczne są kluczowym narzędziem w data science, mimo to niewielu analityków danych zdobyło wykształcenie w ich zakresie. Może im to utrudniać uzyskiwanie dobrych efektów. Zrozumienie praktycznych zasad statystyki okazuje się ważne również dla programistów R i Pythona, którzy tworzą rozwiązania dla data science. Kursy podstaw statystyki rzadko jednak uwzględniają tę perspektywę, a większość podręczników do statystyki w ogóle nie zajmuje się narzędziami wywodzącymi się z informatyki.

To drugie wydanie popularnego podręcznika statystyki przeznaczonego dla analityków danych. Uzupełniono je o obszerne przykłady w Pythonie oraz wyjaśnienie, jak stosować poszczególne metody statystyczne w problemach data science, a także jak ich nie używać. Skoncentrowano się też na tych zagadnieniach statystyki, które odgrywają istotną rolę w data science. Wyjaśniono, które koncepcje są ważne i przydatne z tej perspektywy, a które mniej istotne i dlaczego. Co ważne, poszczególne koncepcje i zagadnienia praktyczne przedstawiono w sposób przyswajalny i zrozumiały również dla osób nienawykłych do posługiwania się statystyką na co dzień.

W książce między innymi:

analiza eksploracyjna we wstępnym badaniu danych
próby losowe a jakość dużych zbiorów danych
podstawy planowania eksperymentów
regresja w szacowaniu wyników i wykrywaniu anomalii
statystyczne uczenie maszynowe
uczenie nienadzorowane a znaczenie danych niesklasyfikowanych
Statystyka: klasyczne narzędzia w najnowszych technologiach!
O autorach
Peter Bruce jest ekspertem w dziedzinie nauczania statystyki. Prowadzi Institute for Statistics Education, gdzie oferuje setki kursów skierowanych między innymi do naukowców.

Dr Andrew Bruce jest głównym analitykiem w Amazonie. Od trzydziestu lat zajmuje się statystyką i nauką o danych, opracowując rozwiązania problemów z wielu branż.

Dr Peter Gedeck jest badaczem w Collaborative Drug Discovery. Tworzy algorytmy uczenia maszynowego do przewidywania właściwości substancji stanowiących potencjalne leki.

Dostępność: brak towaru

Cena: 69,00 zł (netto: 65,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Sterowniki programowalne oraz komputery w pomiarach i sterowaniu.

Sterowniki programowalne oraz komputery w pomiarach i sterowaniu.
Sterowniki programowalne oraz komputery w pomiarach i sterowaniu.

Sterowniki programowalne oraz komputery w pomiarach i sterowaniu

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł (netto: 38,00 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Stosowanie wzorców projektowychw C++

Stosowanie wzorców projektowychw C++
Stosowanie wzorców projektowychw C++

Wzorce projektowe powinny się znaleźć w przyborniku każdego profesjonalnego programisty. Ich zaletą jest nie tylko łatwość tworzenia kodu wielokrotnego użytku, ale także możliwość szybkiego rozwiązywania złożonych zagadnień. Osoby, które chcą rozwijać swoje umiejętności programistyczne, mogą również wykorzystać wzorce projektowe do inspirującego dochodzenia, jak można rozwiązać konkretny problem na wiele sposobów - o zróżnicowanym stopniu zaawansowania technicznego i z zastosowaniem różnego rodzaju kompromisów. Taka zabawa jest bardzo zajmująca i pouczająca.

To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.

W książce między innymi:

  • zasady korzystania z wzorców projektowych w nowoczesnym C++
  • wzorce kreacyjne: Budowniczy, Fabryka, Prototyp i Singleton
  • wzorce strukturalne: Adapter, Most, Dekorator, Fasada
  • wzorce zachowań: Łańcuch Odpowiedzialności, Polecenie, Iterator, Mediator
  • funkcyjne wzorce projektowe, takie jak Monada

Wzorce projektowe w C++: gwarancja najlepszej architektury!

O autorze

Dmitri Nesteruk jest analitykiem giełdowym i programistą. Występuje na konferencjach, tworzy kursy i pisze książki techniczne. Zawodowo interesuje się integracją rozwiązań w dziedzinie obliczeń, finansów i handlu algorytmicznego. Z upodobaniem programuje w C# i C++ i implementuje wysokowydajne przetwarzanie danych za pomocą takich technologii jak CUDA oraz FPGA. W 2009 roku za osiągnięcia w dziedzinie C# otrzymał tytuł MVP.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 57,00 zł (netto: 54,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Stwórz grę w Unity, a naucz sięprogramowania w C#!. wyd.5

Stwórz grę w Unity, a naucz sięprogramowania w C#!. wyd.5
Stwórz grę w Unity, a naucz sięprogramowania w C#!. wyd.5

Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej logiki programowania. Poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste - dzięki niestandardowym skryptom pisanym w C# można rozszerzyć możliwości Unity i tworzyć wciągające, świetnie wyglądające gry. Oto sposób na przyjemną i angażującą, a przy tym skuteczną naukę programowania!

To piąte, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika, dzięki któremu poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C#, dowiesz się, czym są zmienne i klasy, a także jakie są zasady programowania zorientowanego obiektowo. Po zapoznaniu się z elementarzem C# przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się tworzyć skrypty obsługi prostej mechaniki gry i zdobędziesz praktyczne doświadczenie w programowaniu zgodnym z najlepszymi praktykami kodowania. A tym samym wejdziesz na wyższy poziom w zakresie posługiwania się Unity i językiem C#. Po uważnej lekturze zdobędziesz umiejętności potrzebne do realizacji projektów własnych gier w Unity i C#.

W książce między innymi:

  • precyzyjne przykłady przydatne w nauce podstaw programowania w języku C#
  • skrypty i ich implementacja w Unity
  • tworzenie podstawowych mechanizmów gier
  • interfejsy, klasy abstrakcyjne, stosy, kolejki, obsługa wyjątków i błędów w C#
  • podstawy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach

Ciekawość to pierwszy krok do programowania!

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 69,00 zł (netto: 65,71 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Sztuczna inteligencja dla bystrzaków.

Sztuczna inteligencja dla bystrzaków.
Sztuczna inteligencja dla bystrzaków.

Dowiedz się, co sztuczna inteligencja daje społeczeństwu

Poznaj zastosowania SI w robotach, dronach i samochodach autonomicznych

Zrozum, z czego wynikają ograniczenia sztucznej inteligencji

O co chodzi z tą sztuczną inteligencją?

Sztuczna inteligencja - ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Zwraca też uwagę na kwestie etyczne związane z jej aktualnymi zastosowaniami oraz prezentuje niesamowite rzeczy, które SI umożliwi ludziom w przyszłości. Jeśli interesujesz się techniką albo po prostu ciekawi Cię ten temat, ta publikacja z pewnością Cię zafascynuje - i sporo nauczy!

W książce...

  • Historia sztucznej inteligencji
  • Rola danych
  • Zastosowania SI w aplikacjach komputerowych, medycynie, kosmosie i uczeniu maszynowym
  • Półprawdy wokół SI
  • Roboty i drony

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 59,00 zł (netto: 56,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Sztuczna inteligencja dla inżynierów metody ogólne.

Sztuczna inteligencja dla inżynierów metody ogólne.
Sztuczna inteligencja dla inżynierów metody ogólne.

Autorami poszczególnych rozdziałów opracowania są wykładowcy Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, którzy aktywnie biorą udział w rozwoju sztucznej inteligencji. Planując zakres i treść książki, z szerokiej gamy metod i zagadnień autorzy wybrali te, które uważają za szczególnie istotne i mające zastosowanie w ramach całego obszaru SI – również w obrębie innych, nieomówionych tutaj metod. W rozdziale pierwszym znajdują się informacje o historii, charakterze i o zastosowaniach sztucznej inteligencji. Rozdział drugi traktuje o podstawowym (nie tylko dla sztucznej inteligencji) zagadnieniu przeszukiwania przestrzeni stanów w poszukiwaniu rozwiązań zadanego problemu. Towarzyszy temu omówienie metod optymalizacji, które wskazują najlepsze rozwiązanie z punktu widzenia przyjętego kryterium. Tematem kolejnego rozdziału jest uczenie maszynowe. Rozdział czwarty został poświęcony architekturom sztucznych sieci neuronowych, w tym sieciom głębokim. W rozdziale piątym znajduje się prezentacja i dyskusja dotycząca wzajemnych związków etyki i sztucznej inteligencji, ze szczególnym naciskiem na konieczność przedstawiania wyników działania systemów SI w sposób zrozumiały dla człowieka. Każdy rozdział jest opatrzony notą bibliograficzną, która podaje pozycje rozszerzające omówiony materiał.
 
Książka może służyć jako podręcznik i wsparcie dydaktyczne wykładów z zakresu SI oraz jako materiał referencyjny dla przedstawionych w niej metod i algorytmów.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,00 zł (netto: 37,14 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji.

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji.
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji.

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 79,00 zł (netto: 75,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Sztuczna inteligencja w finansach. Używaj języka Python do projektowania i wdrażania algorytmów AI.

Sztuczna inteligencja w finansach. Używaj języka Python do projektowania i wdrażania algorytmów AI.
Sztuczna inteligencja w finansach. Używaj języka Python do projektowania i wdrażania algorytmów AI.

W świecie finansów sztuczna inteligencja okazała się przełomową technologią - w połączeniu z odpowiednim zastosowaniem algorytmów i dużych zbiorów danych bowiem pozwala na poprawę jakości usług finansowych. Autor tej książki zdaje sobie z tego sprawę - ma wieloletnie doświadczenie i kompleksową wiedzę na temat projektowania i wdrażania zaawansowanych mechanizmów AI w największych podmiotach z branży. Swoją wiedzą dzieli się z czytelnikami.

Dr Yves Hilpisch szczegółowo opisuje zarówno podstawy teoretyczne, jak i praktyczne aspekty używania algorytmów sztucznej inteligencji w ramach usług i produktów finansowych. Opierając się na przykładach z języka Python, pokazuje metodyki, modele, założenia i techniki wdrażania AI, a także analizuje problemy mogące utrudniać to zadanie i przybliża ich rozwiązania. Znajdziemy tutaj skomplikowane zagadnienia wytłumaczone w logiczny i zrozumiały sposób. Autor z powodzeniem łączy teorię z praktyką, a jego podejście do tematu i prezentowane przypadki bazujące na doświadczeniu są cennym źródłem wiedzy dla każdego, kto chce poznać tajniki dotyczące zastosowania sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, algorytmów i zbiorów danych w szeroko pojętym świecie finansów.

Dzięki książce dowiesz się:

  • na czym polega zastosowanie AI w usługach i produktach finansowych
  • dlaczego i w jaki sposób użycie sztucznej inteligencji fundamentalnie zmienia sektor finansowy i jakie ma to skutki dla niego i konsumentów
  • jak w języku Python konstruować i wdrażać algorytmy bazujące na rozbudowanych zbiorach danych
  • jak dzięki AI i uczeniu maszynowemu usprawniać usługi i produkty finansowe

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,00 zł (netto: 94,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.
  • nowość

Sztuczna inteligencja. Błyskawiczne wprowadzenie do uczenia maszynowego, uczenia ze wzmocnieniem i uczenia głębokiego

Sztuczna inteligencja. Błyskawiczne wprowadzenie do uczenia maszynowego, uczenia ze wzmocnieniem i uczenia głębokiego
Sztuczna inteligencja. Błyskawiczne wprowadzenie do uczenia maszynowego, uczenia ze wzmocnieniem i uczenia głębokiego

Grono entuzjastów sztucznej inteligencji stale rośnie. Jest już bowiem jasne, że stanowi ona dostępną metodę zmiany świata na lepsze. Pełnymi garściami ze zdobyczy AI czerpią naukowcy, analitycy danych, przedsiębiorcy i menedżerowie, a nawet politycy i ekonomiści. Jej możliwości wydają się dziś nieograniczone - aby je wykorzystać, wystarczy zdobyć gruntowną wiedzę i dobrze zrozumieć podstawy sztucznej inteligencji. Na pierwszy rzut oka nie są to trudne zadania. Choćby ze względu na dostęp do wielu artykułów, kursów czy książek o technologiach sztucznej inteligencji. Jednak w tym nadmiarze materiałów bardzo trudno dokonać właściwego dla siebie wyboru.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 79,00 zł (netto: 75,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Sztuka prowadzenia cyberkonfliktu. Atak i obrona w czasie rzeczywistym.

Sztuka prowadzenia cyberkonfliktu. Atak i obrona w czasie rzeczywistym.
Sztuka prowadzenia cyberkonfliktu. Atak i obrona w czasie rzeczywistym.

Cyfrowe konflikty stały się codziennością. Organizacja, która chce przetrwać w tym wrogim świecie, nie może szczędzić sił ani środków na cyberbezpieczeństwo. Napastnicy prowadzą wyrafinowane ataki z rosnącą skutecznością. Nawet jeśli Twój system komputerowy jest dobrze zabezpieczony, a procedury cyberbezpieczeństwa zostały wdrożone i są stosowane, musisz się przygotować do ataku. Innymi słowy: musisz dobrze wiedzieć, co robić, kiedy prawdziwi hakerzy wtargną do Twojego systemu.

Ta niezwykła książka pozwoli Ci dobrze zrozumieć, jak wygląda prowadzenie cyberataku z perspektywy agresora i odpieranie napaści z perspektywy obrońcy. Znajdziesz w niej mnóstwo przydatnych porad i wskazówek, dzięki którym zdołasz przejąć kontrolę nad sytuacją. Opisane tu techniki i sztuczki okazują się przydatne podczas całego łańcucha ataku. W każdym rozdziale poruszono tematy ważne dla zespołów ataku lub zespołów obrony. Pokazano świat antagonistycznych operacji, a także zasady oszustwa, człowieczeństwa i ekonomii, będące podstawą prowadzenia konfliktów komputerowych. Przedstawiono wszelkie niezbędne informacje dotyczące planowania operacji, instalacji infrastruktury i narzędzi. Omówiono również zalety prowadzenia zaawansowanych badań i wyciągania wniosków z zakończonych konfliktów.

W książce między innymi:

  • wstrzykiwanie kodu do procesów i wykrywanie wstrzykniętego kodu
  • aktywne środki obrony
  • manipulacja sensorami obrońców podczas ataku
  • wprowadzanie tylnych drzwi do programów i używanie serwerów-pułapek
  • techniki stosowane w zespołach czerwonych i niebieskich
  • najlepsze metody pozwalające wygrać konflikt cyberbezpieczeństwa

Przygotuj się. Cyberwojna nadchodzi!

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 79,00 zł (netto: 75,24 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first.

Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first.
Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first.

Poznaj rewelacyjną nowość na rynku frontendu

Framework Tailwind CSS to prawdziwy webmasterski hit ostatniego roku. Wyjątkowym i nowatorskim czyni go przyjęta filozofia pracy. Twórcy frameworka proponują bowiem oryginalne podejście do tworzenia stron i aplikacji internetowych. Zamiast ściśle semantycznego sposobu tworzenia klas CSS Tailwind opiera się na fundamencie zwanym Utility-First. Dzięki temu architekt interfejsu nie marnuje czasu na generowanie wymyślnych nazw opisujących poszczególne elementy, a podchodzi do nich bardziej pragmatycznie - definiuje je w taki sposób, który najlepiej odpowiada rzeczywistości.

Ta książka przeznaczona jest przede wszystkim dla początkujących i średniozaawansowanych projektantów stron WWW. Czytelnik znajdzie w niej mnóstwo praktycznych informacji dotyczących frameworka Tailwind. Pozna jego możliwości, mocne i słabe strony. Opanuje rządzące nim zasady oraz dostępne w nim narzędzia. Ich użycia nauczy się w praktyce, ponieważ znaczną część podręcznika zajmuje realizacja konkretnego zadania - autor przeprowadzi Czytelnika przez przygotowanie kompletnego konceptu interfejsu z wykorzystaniem wszystkiego, co oferuje w swoich zasobach Tailwind.

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 59,00 zł (netto: 56,19 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach.

TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach.
TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach.

Może się wydawać, że profesjonalne systemy uczenia maszynowego wymagają sporych zasobów mocy obliczeniowej i energii. Okazuje się, że niekoniecznie: można tworzyć zaawansowane, oparte na sieciach neuronowych aplikacje, które doskonale poradzą sobie bez potężnych procesorów. Owszem, praca na mikrokontrolerach podobnych do Arduino lub systemach wbudowanych wymaga pewnego przygotowania i odpowiedniego podejścia, jest to jednak fascynujący sposób na wykorzystanie niewielkich urządzeń o niskim zapotrzebowaniu na energię do tworzenia zdumiewających projektów.

Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do skomplikowanego świata, w którym za pomocą techniki TinyML wdraża się głębokie uczenie maszynowe w systemach wbudowanych. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia z zakresu uczenia maszynowego czy pracy z mikrokontrolerami. W książce wyjaśniono, jak można trenować modele na tyle małe, by mogły działać w każdym środowisku - również Arduino. Dokładnie opisano sposoby użycia techniki TinyML w tworzeniu systemów wbudowanych opartych na zastosowaniu ucze nia maszynowego. Zaprezentowano też kilka ciekawych projektów, na przykład dotyczący budowy urządzenia rozpoznającego mowę, magicznej różdżki reagującej na gesty, a także rozszerzenia możliwości kamery o wykrywanie ludzi.

W książce między innymi:

  • praca z Arduino i innymi mikrokontrolerami o niskim poborze mocy
  • podstawy uczenia maszynowego, budowy i treningu modeli
  • TensorFlow Lite i zestaw narzędzi Google dla TinyML
  • bezpieczeństwo i ochrona prywatności w aplikacji
  • optymalizacja modelu
  • tworzenie modeli do interpretacji różnego rodzaju danych

Ograniczone zasoby? Poznaj TinyML!

Dostępność: jest

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 99,00 zł (netto: 94,29 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Tworzenie nowoczesnych systemów webowych.

Tworzenie nowoczesnych systemów webowych.
Tworzenie nowoczesnych systemów webowych.
  • Poznaj techniki tworzenia nowoczesnych aplikacji webowych
  • Naucz się budować wydajne, bezpieczne i pewne backendy
  • Dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne i responsywne frontendy

Nie zostawaj w tyle, poznaj najnowsze technologie webowe!

Firm i osób trudniących się tworzeniem stron i aplikacji internetowych jest mnóstwo, a konkurencja w tej dziedzinie ciągle się zwiększa. Wielu twórców korzysta ze starych, sprawdzonych rozwiązań, a tylko nieliczni idą w awangardzie i eksperymentują z nowinkami pojawiającymi się niemal codziennie w tej dziedzinie. Jeśli chcesz do nich dołączyć i zdobyć wiedzę, która pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję oraz efektywnie pracować z najpopularniejszymi frameworkami i najnowocześniejszymi narzędziami dostępnymi w branży, sięgnij po źródło wiedzy, które kompetentnie i kompleksowo wprowadzi Cię w temat.

Książka Tworzenie nowoczesnych systemów webowych przedstawia najpopularniejsze technologie webowe i techniki programowania wykorzystywane przy tworzeniu aplikacji internetowych. Dowiesz się z niej, jak skonfigurować odpowiednie środowisko pracy, pracować z użyciem zwinnych metodyk, projektować rozwiązania, pisać czytelny kod, optymalizować go, testować i współpracować z klientem. Poznasz techniki tworzenia backendów oraz frontendów dla klasycznych przeglądarek komputerowych i urządzeń mobilnych. Nauczysz się też ograniczać dostęp do aplikacji i rozbudowywać już istniejące rozwiązania. Wszystko to na praktycznym, wziętym z życia przykładzie i bez nadmiaru nie zawsze potrzebnej teorii. Do dzieła!

  • Warsztat pracy twórcy aplikacji webowych
  • Techniki programowania i zasady tworzenia dobrego kodu
  • Refaktoryzacja, optymalizacja i rozwijanie aplikacji
  • Tworzenie backendu przy użyciu Symfony 3
  • Tworzenie frontendu za pomocą Angular 2
  • Tworzenie frontendu mobilnego przy użyciu SenchaTouch 2
  • Ograniczanie dostępu do aplikacji
  • Testowanie rozwiązania i współpraca z klientem

Naucz się tworzyć wydajne i atrakcyjne aplikacje WWW

Dostępność: brak towaru

Cena: 14,50 zł (netto: 13,81 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Unisty na start!. Programowanie dla nastolatków.

Unisty na start!. Programowanie dla nastolatków.
Unisty na start!. Programowanie dla nastolatków.

Projektuj, twórz, eksperymentuj i... baw się świetnie!

  • Poznaj środowisko Unity
  • Naucz się tworzyć gry
  • Realizuj swoją pasję

Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty.

Książka Unity. Programowanie dla nastolatków krok po kroku wprowadza w świat tworzenia gier komputerowych i w przystępny sposób przedstawia najważniejsze informacje, które pozwalają rozwinąć skrzydła początkującym game developerom. Jej lektura to także znakomity pretekst do tego, by nauczyć się twórczo spędzać czas z komputerem, i okazja do wspólnych, integrujących rodzinę zajęć.Jeśli masz w sobie pasję prawdziwego gracza i chęć, aby zmierzyć się z wyzwaniem stworzenia własnej gry, ten przewodnik wskaże Ci najlepszą drogę do celu!

  • Czego potrzebujesz na początek?
  • Jak wpaść na pomysł na grę?
  • Skąd wziąć niezbędne zasoby?
  • Jak opracować postać i obiekty?
  • Jak zadbać o mechanikę?
  • Jak obsłużyć interakcję z użytkownikiem?
  • Jak wdrożyć w życie zasady gry?
  • Skąd pobrać odpowiednie dźwięki?
  • Jak dokładać nowe sceny?
  • W jakim kierunku rozwijać grę?

Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce!

Napędzaj swoje gry silnikiem Unity!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 44,90 zł (netto: 42,76 zł )
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
EGZ.

Nie znalazłeś tego czego szukałeś zadzwoń

883-931-818

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl