Sport

Public relations w sporcie

Public relations w sporcie
Public relations w sporcie

Rosnce zainteresowanie sportem powoduje e niezbdne staje si prowadzenie bada nad zachowaniem podmiotów które z t sfer spoecznogospodarcz s zwizane. Z zadowoleniem mona odnotowa fakt e przygotowane zostao opracowanie skupione na jednorodnej tematyce dziaaniach public relations w sporcie.

Wysoko naley oceni to e poszczególne czci pracy zostay przygotowane przez specjalistów zajmujcych si poszczególnymi narzdziami public relations a przy tym zwizanych ze sfer sportu. Fakt e autorzy przygotowali rozdziay wedug planu dodatkowo podnosi warto publikacji. Zalet niniejszej publikacji s zawarte w niej praktyczne studia przypadku.

Mog z penym przekonaniem poleci t publikacj osobom zajmujcym si na co dzie sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem.

Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Dostępność: Dostęny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

65,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Cena netto: 61,90 zł

EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl