Kategorie
Producent
Dostępność
Cena
-
od
do
Public relations w sporcie
Rosnce zainteresowanie sportem powoduje e niezbdne staje si prowadzenie bada nad zachowaniem podmiotów które z t sfer spoecznogospodarcz s zwizane. Z zadowoleniem mona odnotowa fakt e przygotowane zostao opracowanie skupione na jednorodnej tematyce dziaaniach public relations w sporcie.
Wysoko naley oceni to e poszczególne czci pracy zostay przygotowane przez specjalistów zajmujcych si poszczególnymi narzdziami public relations a przy tym zwizanych ze sfer sportu. Fakt e autorzy przygotowali rozdziay wedug planu dodatkowo podnosi warto publikacji. Zalet niniejszej publikacji s zawarte w niej praktyczne studia przypadku.
Mog z penym przekonaniem poleci t publikacj osobom zajmujcym si na co dzie sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem.
Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny