Wydawca
Nowości
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
39,00 zł 37,14 zł
egz.
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
8,50 zł 8,10 zł
EGZ.
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
9,50 zł 9,05 zł
egz.
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
Morza,oceany.Atlas
Morza,oceany.Atlas
34,90 zł 33,24 zł
EGZ.
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Analiza marketingowa

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 89,00 zł 89.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 84,76 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!

W tej książce między innymi:

  • analiza danych marketingowych
  • opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
  • wykorzystywanie narzędzi prognostycznych
  • analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych
  • pomiar skuteczności wydatków na reklamę
  • analiza danych z mediów społecznościowych

Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela!

Szczegóły

ISBN 9788328358508
Autor Wayne
Oprawa broszura
Rok wydania 2020
Format b5
Stron 612

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl