Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Dostępność: Dostęny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 64,90 zł
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
64.90
Cena netto: 61,81 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim:

  • istotę i znaczenie badań marketingowych;
  • przygotowanie badania marketingowego;
  • gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego;
  • realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników;
  • stosowanie statystyki w badaniach marketingowych;
  • wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją;
  • międzynarodowe badania marketingowe.

 

Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

 

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Szczegóły

ISBN 9788320820249
Autor Popławski
Oprawa br
Rok wydania 2012
Format b5
Stron 361

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl