Wydawca
Nowości
Zjawiska nieliniowe w tłumieniudrgań.
Zjawiska nieliniowe w tłumieniudrgań.
46,00 zł 43,81 zł
EGZ.
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
39,00 zł 37,14 zł
egz.
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
8,50 zł 8,10 zł
EGZ.
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
9,50 zł 9,05 zł
egz.
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 69,00 zł 69.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 65,71 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 4908-2100E

Opis

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Szczegóły

ISBN 9788328348004
Autor Wojciechowska K
Oprawa broszura
Rok wydania 2020
Format b5
Stron 373

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl