Wydawca
Nowości
AZ J.Hiszpański.Repetytorium.
AZ J.Hiszpański.Repetytorium.
25,90 zł 24,67 zł
egz.
Sprawdź się w końcówkach taktycznych w.2.
Sprawdź się w końcówkach taktycznych w.2.
26,00 zł 24,76 zł
EGZ.
Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach w.11.
Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach w.11.
31,50 zł 30,00 zł
egz.
Wózki jezdniowe.Praktyczny poradnik do szkoleń. w.11.
Wózki jezdniowe.Praktyczny poradnik do szkoleń. w.11.
63,00 zł 60,00 zł
egz.
Woda
Woda
49,00 zł 46,67 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,90 zł 39.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 38,00 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 1408-77206

Opis

Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski. Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa?

Maciej Gnyszka, aktywny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i profesjonalne proszenie o pomoc”. Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w odpowiedniej kolejności. Rodzimy networking cierpi także na inne dolegliwości, które ujawnili internauci na stronie www.DlaczegoNetworkingNieDziala.pl. Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę skuteczna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.


Maciej Gnyszka — wizjoner z głową w chmurach, ale twardo stąpający po ziemi. Lubi łączyć rzeczy, które wydają się nie do połączenia, więc od kilku lat określa się mianem „nałogowego poszukiwacza synergii”. Założyciel Towarzystw Biznesowych i pierwszej polskiej agencji fundraisingowej Gnyszka Fundraising Advisors. Dla organizacji pozarządowych zebrał już ponad 7 mln zł, a w ramach Towarzystw spotkał ze sobą i zachęcił do współpracy setki osób, co zaowocowało dziesiątkami udanych interesów na kwotę ponad kilkudziesięciu milionów złotych. Jest współwłaścicielem Pracowni Synergii – prawdopodobnie jedynej polskiej agencji 360.

Szczegóły

ISBN 9788328334328
Autor Gnyszka
Oprawa broszura
Rok wydania 2017
Format a5
Stron 176

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl