Wydawca
Nowości
Sprawdź się w końcówkach taktycznych w.2.
Sprawdź się w końcówkach taktycznych w.2.
26,00 zł 24,76 zł
EGZ.
Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach w.11.
Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach w.11.
31,50 zł 30,00 zł
egz.
Wózki jezdniowe.Praktyczny poradnik do szkoleń. w.11.
Wózki jezdniowe.Praktyczny poradnik do szkoleń. w.11.
63,00 zł 60,00 zł
egz.
Woda
Woda
49,00 zł 46,67 zł
EGZ.
Stosowanie wzorców projektowychw C++
Stosowanie wzorców projektowychw C++
57,00 zł 54,29 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Doskonała recepcja w medycynie. Poziom wyżej.

Dostępność: brak towaru
Cena: 46,00 zł 46.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 43,81 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Doskonała recepcja w medycynie - poziom wyżej” to kompendium wiedzy i zachowań każdej recepcjonistki, rejestratorki, a także właścicieli gabinetów medycznych.  Doskonały podręcznik będący odpowiedzią na współczesne oczekiwania pacjenta w rozumieniu KLIENTA w usługach medycznych. Idealna zarówno dla małych gabinetów, średnich placówek medycznych oraz szpitali. Recenzje świadczą o rzetelnym podejściu do bardzo istotnej kwestii, jaką jest doskonałość recepcji i jej znaczenie w odniesieniu do świadczonych usług medycznych. W oparciu o ścieżkę pacjenta DOSKONAŁA RECEPCJA to wymóg współczesnego gabinetu medycznego.

Każda recepcja może być dobrze zarządzana. To w recepcji bije serce organizacji gabinetu i kliniki. 

Jeśli przeczytałaś/przeczytałeś i wdrożyłaś/wdrożyłeś skutecznie rozwiązania przedstawione w "Profesjonalnej recepcji w usługach medycznych" - czas na POZIOM WYŻEJ.

Jeśli chcesz:


- poznać najnowsze wypracowane i sprawdzone sposoby obsługi wymagającego pacjenta

- motywować pacjenta (wewnętrznie i zewnętrznie)

- dowiedzieć się jak profesjonalnie zarządzać i radzić sobie w nagłych przypadkach - 4 autorskie strategie gotowe do wdrożenia

- dowiedzieć się co to jest Księga jakości w medycynie i jak ją opracować, wdrożyć

- zdiagnozować błędy w profesjonalnej recepcji i je skutecznie wyeliminować

- korzystać z zasad Savoir Vivre’u

- sprostać oczekiwaniom klientów w recepcji i poczekalni dzięki motywacji i automotywacji

- opisać stanowisko pracy i jak przygotować się do wdrożenia kolejnego pracownika

- wdrożyć nowego pracownika na stanowisko recepcjonistki / recepcjonisty

- odpowiadać na trudne pytania stawiane w recepcji

- komunikować się z nowym lekarzem w gabinecie

- doskonale telefonicznie obsłużyć pacjenta - złota recepcja przez telefon.

 

Ta książka jest dla Ciebie!

Szczegóły

ISBN 9788393894659
Autor Szumska Magdale
Oprawa broszura
Rok wydania 2018
Format a5
Stron 136

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl