Wydawca
Nowości
Promocje
Fizyka w gimnazjum 1-zadania i problemy
Fizyka w gimnazjum 1-zadania i problemy
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
ABC języka niemieckiego - gramatyka, czasy, ćwiczenia
ABC języka niemieckiego - gramatyka, czasy, ćwiczenia
9,00 zł 5,00 zł 8,57 zł 4,76 zł
egz.
AZ J.Polski.Renesan,Barok,Oświe cenie.Repetytorium matura
AZ J.Polski.Renesan,Barok,Oświe cenie.Repetytorium matura
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł 39.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 37,14 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu — wszystko to sprawia, że gry na iPhone’a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.

Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!

Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.
  • Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu
  • Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole
  • Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie
  • Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
  • Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
  • Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm
  • Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle
  • Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności.

Szczegóły

ISBN 9788324639656
Autor Moore Todd
Oprawa broszura
Rok wydania 2012
Format b5
Stron 208

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl