

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
E-konsument w Europie. Komparatywna analiza zachowań
Dostępność:
jest
Wysyłka w:
24 godziny
Cena:
34,90 zł
34.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto:
33,24 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy

Opis
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.
Szczegóły
ISBN | 9788324680412 |
Autor | PRACA ZBIOROWA |
Oprawa | broszura |
Rok wydania | 2013 |
Format | b5 |
Stron | 168 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki: