Wydawca
Nowości
Koń. Poradnik opiekuna. wyd.3
Koń. Poradnik opiekuna. wyd.3
34,99 zł 28,45 zł
egz
Dieta Keto. Najlepsze przepisy
Dieta Keto. Najlepsze przepisy
34,99 zł 33,32 zł
EGZ.
Wikingowie. Najeźdźcy z Północy
Wikingowie. Najeźdźcy z Północy
29,99 zł 28,56 zł
EGZ.
Żywienie dziecka w pierwszym roku życia wyd. 3
Żywienie dziecka w pierwszym roku życia wyd. 3
29,99 zł 28,56 zł
EGZ.
Czołgi. Historia broni pancernej
Czołgi. Historia broni pancernej
29,99 zł 28,56 zł
EGZ.
Pupile w 3D. Świat zwierząt
Pupile w 3D. Świat zwierząt
24,90 zł 23,71 zł
EGZ.
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

E-kultura. Model i analiza kultury organizacji wirtualnych.

Dostępność: brak towaru
Cena: 36,00 zł 36.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 34,29 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

W książce został podjęty problem konceptualizacji e-kultury i jej związków z wirtualnością. Tematyka badawcza wydaje się zasadna ze względu na nowość zagadnienia i możliwość eksploracji naukowej niedostatecznie zbadanych dotąd wątków. E-kultura stanowi istotne zagadnienie powiązane ze zmianą paradygmatów zarządzania w XXI wieku. Innowacyjność problematyki dotyczy przede wszystkim poruszanych w badaniach nowych zagadnień, takich jak analiza koncepcji e-kultury i budowy empirycznego modelu e-kultury, weryfikacja związków wirtualności z e-kulturą oraz diagnoza skutecznych praktyk dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze.
 
Praca składa się z pięciu części. Część pierwsza dotyczy kwestii wirtualności organizacji. Część druga jest poświęcona opisowi teoretycznemu zjawiska e-kultury jako formy kultury organizacji. W części trzeciej przedstawiono metodykę empirycznych badań e-kultury. W kolejnej, czwartej części, przedstawiono wyniki analiz statystycznych i opracowany na ich podstawie model e-kultury organizacji IT funkcjonujących w Polsce. W części piątej przedstawiono praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze. Następnie zaprezentowane zostały wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury. Zaprezentowano także wnioski z badań dotyczące teorii i praktyki zarządzania organizacją charakteryzującą się e-kulturą. Pracę uzupełnia studium przypadku opisujące e-kulturę organizacji IT działającej w Polsce.

Szczegóły

ISBN 9788378147657
Autor Bulińska
Oprawa broszura
Rok wydania 2018
Format b5
Stron 225

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl