Wydawca
Kategorie
Promocje
AZ Filozofia Starożytna.Repetytorium
AZ Filozofia Starożytna.Repetytorium
18,00 zł 5,00 zł 17,14 zł 4,76 zł
egz
AZ J.Polski.Renesan,Barok,Oświe cenie.Repetytorium matura
AZ J.Polski.Renesan,Barok,Oświe cenie.Repetytorium matura
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
Tablice Historia Polski w datach
Tablice Historia Polski w datach
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 99,00 zł 99.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 94,29 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Flasha z Actionscriptem, językiem programowania ułatwiającym sterowanie pracą aplikacji i reagowanie na działania podejmowane przez użytkownika. Jednak użytkownicy internetu oczekują obecnie czegoś więcej niż tylko zwykłe animacje i gry 2D — oczekują interaktywnych treści 3D, ponieważ coraz większe stają się możliwości odtwarzania tego typu materiałów. Do tej pory brakowało narzędzi do tworzenia takich aplikacji, a także technologii, które je wspomagały. Na szczęście z odsieczą przychodzi Flash, który śmiało wkracza w świat 3D, oferuje ciekawe biblioteki i nie ma przy tym praktycznie żadnej konkurencji.
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
  • Wybór, pobieranie i instalacja właściwej biblioteki 3D dla technologii Flash
  • Podstawowe komponenty biblioteki Away3D i budowanie aplikacji za jej pomocą
  • Używanie materiałów i korzystanie z różnych rodzajów świateł
  • Tworzenie, importowanie i stosowanie modeli oraz animacji 3D w aplikacjach Flash
  • Zapewnianie interakcji aplikacji z użytkownikiem i obsługa urządzeń wejściowych
  • Definiowanie kamer z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby oraz ich używanie
  • Obsługa dźwięku i elementów tekstowych.

Szczegóły

ISBN 9788324630653
Autor Kamysz
Oprawa broszura
Rok wydania 2013
Format b5
Stron 608

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl