Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

biznes
29.9
PLN
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
in_stock
Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 29,90 zł
Cena netto: 28,48 zł
egz.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

GHHRMGOO-2661

Producent:
One Press
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!
-Haker wzrostu i jego narzędzia
-Produkt i jego rynek
-Znajdź haka na wzrost-
-Przemień 1 w 2, a 2 w 4 — wirusowość
-Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
-Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
-Słowniczek hakera wzrostu
-Najczęściej zadawane pytania
-Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne krokiRyan Holiday — strateg medialny, autor wielu publikacji o strategii i biznesie. Przez wiele lat był dyrektorem ds. marketingu w firmie American Apparel i twórcą błyskotliwych kampanii reklamowych. Jego książka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami stała się bestsellerem i jest obecnie lekturą obowiązkową na wielu uczelniach całego świata. Dziś Ryan jest dziennikarzem tygodnika „New York Observer”, pisuje także do „Thought Catalog”.

Ryan Holiday — strateg medialny, autor wielu publikacji o strategii i biznesie. Przez wiele lat był dyrektorem ds. marketingu w firmie American Apparel i twórcą błyskotliwych kampanii reklamowych. Jego książka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami stała się bestsellerem i jest obecnie lekturą obowiązkową na wielu uczelniach całego świata. Dziś Ryan jest dziennikarzem tygodnika „New York Observer”, pisuje także do „Thought Catalog”.

Szczegóły

ISBN 9788328307285
Autor Holiday Ryan
Oprawa broszura
Rok wydania 2015
Format A-5
Stron 144

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

123

W Y D A W C Y