Wydawca
Nowości
Przedszkolaki. Zeszyt 4 latka. Liwona.
Przedszkolaki. Zeszyt 4 latka. Liwona.
5,90 zł 5,62 zł
egz.
Poznaj świat. Kosmos.
Poznaj świat. Kosmos.
8,50 zł 8,10 zł
egz.
Przyjaciele. Poznajemy zwierzęta - bajka. Liwona.
Przyjaciele. Poznajemy zwierzęta - bajka. Liwona.
4,00 zł 3,81 zł
egz.
Ptaki polskie. Poznajemy zwierzęta - bajka. Liwona
Ptaki polskie. Poznajemy zwierzęta - bajka. Liwona
4,99 zł 4,75 zł
egz.
Dzieci zwierząt. Poznajemy zwierzęta. Liwona
Dzieci zwierząt. Poznajemy zwierzęta. Liwona
4,99 zł 4,75 zł
egz.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Dostępność: jest
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł 39.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 37,14 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: A23B-1135C

Opis

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
 
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Szczegóły

ISBN 9788324636242
Autor Tkaczyk
Oprawa broszura
Rok wydania 2012
Format a5
Stron 153

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl