Wydawca
Nowości
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
Renowacja mebli.Praktyczny poradnik.
39,00 zł 37,14 zł
egz.
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
Ruda Śląska,Zabrze pl.miasta 1:20 tyś.Daunpol
8,50 zł 8,10 zł
EGZ.
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
Tatry mapa turystyczna 1:50 tyś./Euro Pilot/
9,50 zł 9,05 zł
egz.
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
*Polska mapa drogowa 1:750 tyś.Laminowana/EuroPilot/
15,90 zł 15,14 zł
egz.
Morza,oceany.Atlas
Morza,oceany.Atlas
34,90 zł 33,24 zł
EGZ.
Kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować.

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 34,90 zł 34.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 33,24 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 32CA-55146

Opis

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Szczegóły

ISBN 9788328324619
Autor Jabłoński A.
Oprawa broszura
Rok wydania 2018
Format a5
Stron 167

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl