Wydawca
Kategorie
Promocje
Jak zdać egzamin z j.polskiego do szkoły średniej
Jak zdać egzamin z j.polskiego do szkoły średniej
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
AZ Język polski. Teoria literatury. Repetytorium
AZ Język polski. Teoria literatury. Repetytorium
11,00 zł 5,00 zł 10,48 zł 4,76 zł
egz
AZ Wiedza o społeczeństwie. Repetytorium
AZ Wiedza o społeczeństwie. Repetytorium
14,00 zł 5,00 zł 13,33 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Jakość usług gastronomicznych a ochrona konsumentów w Polsce

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 25,00 zł 25.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 23,81 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni

Opis

Jakość usług gastronomicznych a ochrona konsumentów w Polsce

 SPIS TREŚCI

Wstęp ... 5

Rozdział I. Usługi gastronomiczne w Polsce ... 9
1. Struktura placówek gastronomicznych i przychody z działalności gastronomicznej ... 9
2. Korzystanie z usług gastronomicznych oraz czynniki wpływające na wybór przez konsumentów placówek usług gastronomicznych ... 16

Rozdział II. Uwarunkowania rozwoju ochrony konsumentów i regulacje prawne obowiązujące w tym zakresie na rynku usług gastronomicznych w Polsce ... 35
1. Rozwój ochrony konsumentów i katalog praw przysługujących konsumentom na rynku usług gastronomicznych ... 35
2. Akty prawne dotyczące ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 43
2.1. Analiza wybranych regulacji prawnych związanych w szczególności z ochroną interesów ekonomicznych konsumentów usług gastronomicznych ... 44
2.2. Wymagania wobec usług gastronomicznych w świetle prawa żywnościowego ... 60
3. Organizacje chroniące konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 81
4. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za świadczenie usług gastronomicznych – wybrane aspekty ... 91

Rozdział III. Postrzeganie jakości usług gastronomicznych w kontekście ochrony konsumentów ... 96
1. Jakość usług – pojęcia, uwarunkowania i modele ... 96
2. Jakość usług gastronomicznych ... 106
3. Wyniki działań kontrolnych na rynku usług gastronomicznych ... 123
4. Poziom ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych w opinii respondentów ... 126

Podsumowanie ... 137

Bibliografia ... 141
Aneks ... 151

Szczegóły

ISBN 9788375834673
Autor Ozimek Irena
Oprawa broszura
Rok wydania 2013
Format b5
Stron 160

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl