Wydawca
Nowości
Historia fotografii/Arkady/
Historia fotografii/Arkady/
129,00 zł 122,86 zł
egz.
OK1 - PRUSKA P8 w służbie PKP
OK1 - PRUSKA P8 w służbie PKP
135,00 zł 128,57 zł
EGZ.
Kategorie
Promocje
AZ Język polski. Starożytność, Średniowiecze. Repetytorium
AZ Język polski. Starożytność, Średniowiecze. Repetytorium
11,00 zł 5,00 zł 10,48 zł 4,76 zł
egz
Szkolny słownik francusko-polski, polsko-francuski
Szkolny słownik francusko-polski, polsko-francuski
23,00 zł 5,00 zł 21,90 zł 4,76 zł
egz
AZ Filozofia Starożytna.Repetytorium
AZ Filozofia Starożytna.Repetytorium
18,00 zł 5,00 zł 17,14 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Klient w centrum uwagi.Jak szefowie mogą budować poz.dośwad.

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 49,90 zł 49.90
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 47,52 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 1BE7-57454

Opis

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Szczegóły

ISBN 9788328314399
Autor Zych
Oprawa twarda
Rok wydania 2016
Format a5
Stron 230

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl