Wydawca
Nowości
Masaż orientalny. BIO - STYL
Masaż orientalny. BIO - STYL
27,00 zł 25,71 zł
EGZ.
Scarlett.Gabriel legend #2
Scarlett.Gabriel legend #2
39,90 zł 38,00 zł
EGZ.
PS Tęsknię za tobą. Postscriptum#2
PS Tęsknię za tobą. Postscriptum#2
39,90 zł 38,00 zł
EGZ.
Prowincja grzechu
Prowincja grzechu
39,90 zł 38,00 zł
EGZ.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Komercjalizacja nowych produktów

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 12,00 zł 12.00
zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 11,11 zł
bez 8% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Komercjalizacja nowych produktów 



 Spis treści WSTĘP   .........................................................................................................................................................    5  1. KOMERCJALIZACJA   ...........................................................................................................................    7  1.1. Etapy rozwoju wyrobu   ............................................................................................................    7  1.2. Istota komercjalizacji   ...............................................................................................................  10  1.3. Komercjalizacja i rozwój wyrobów – ujęcie historyczne   .........................................  13  1.4. Kreatywność studentów   .........................................................................................................  18  1.4.1. Zajęcia dydaktyczne   .....................................................................................................  18  1.4.2. Giełda wynalazków   ......................................................................................................  19  1.4.3. Pomysły krajowych i zagranicznych studentów   .............................................  21  1.5. Problemy komercjalizacji   ......................................................................................................  22  1.5.1. Dylematy studentów   ....................................................................................................  22  1.5.2. Formy komercjalizacji   .................................................................................................  23  1.5.3. Źródła finansowania   ....................................................................................................  25  1.5.4. Wsparcie instytucji otoczenia biznesu   ................................................................  29  2. KREATYWNOŚĆ – PODEJŚCIE SYSTEMOWE   .........................................................................  31  2.1. Istota podejścia systemowego   .............................................................................................  31  2.1.1. Działalność inżyniera   ..................................................................................................  31  2.1.2. Redukcjonizm   .................................................................................................................  32  2.1.3. Emergentyzm   ..................................................................................................................  32  2.1.4. Holizm – podejście systemowe   ...............................................................................  33  2.2. Zasady Leonarda da Vinci   ......................................................................................................  34  3. OCENA POTENCJAŁU WDROŻENIOWEGO   .............................................................................  38  3.1. Znaczenie i metody oceny   ......................................................................................................  38  3.2. Metoda IIN‐MŚP   .........................................................................................................................  40  4. PRZEDSIĘWZIĘCIE KOMERCJALIZACYJNE   ............................................................................  49  4.1. Przedsięwzięcie w ujęciu projektowym   ..........................................................................  49  4.2. Dokumentacja procesu planowania   ..................................................................................  50 5. KOMERCJALIZACJA WYBRANEGO WYROBU   .........................................................................  55  5.1. Idea nowego wyrobu   ...............................................................................................................  55  5.2. Ocena potencjału komercjalizacyjnego   ...........................................................................  56  5.2.1. Opis wyrobu   ....................................................................................................................  56  5.2.2. Wyroby konkurencyjne   ..............................................................................................  59  4  5.2.3. Potencjalny rynek   .......................................................................................................     59  5.2.4. Sposób wytwarzania   ..................................................................................................     60  5.2.5. Własność intelektualna   ............................................................................................     63  5.2.6. Analiza SWOT  ................................................................................................................     64  5.2.7. Możliwości produkcji   ................................................................................................     66  5.2.8. Potrzeby finansowe   ....................................................................................................     66  5.2.9. Ocena punktowa   ..........................................................................................................     67  5.2.10. Ocena końcowa   ..........................................................................................................     68  5.3. Przygotowanie produkcji   .....................................................................................................     68  5.3.1. Karta projektu   ...............................................................................................................     69  5.3.2. Zakres projektu   ............................................................................................................     70  5.3.3. Interesariusze   ...............................................................................................................     73  5.3.4. Plan działania   ................................................................................................................     74  5.3.5. Zasoby w projekcie   .....................................................................................................     78  5.3.6. Dostawcy i podwykonawcy   ....................................................................................     80  5.3.7. Finanse w projekcie   ...................................................................................................     80  5.3.8. Zarządzanie ryzykiem   ...............................................................................................     83  5.3.9. Zarządzanie jakością   ..................................................................................................     85  5.3.10. Zagadnienia organizacyjne   ...................................................................................     89 5.4. Inteligentny segregator biurowy   ......................................................................................     91  5.4.1. Myślenie systemowe   ..................................................................................................     91  5.4.2. Kreatywne myślenie   ..................................................................................................     92  6. ROZWÓJ WYBRANEGO WYROBU   .............................................................................................     96  6.1. Zwiększenie funkcjonalności   .............................................................................................     96  6.2. Proces komercjalizacji   ...........................................................................................................   103  6.2.1. Potencjał komercjalizacyjny  ...................................................................................   103  6.2.2. Przedsięwzięcie komercjalizacyjne   ....................................................................   105  PODSUMOWANIE   .................................................................................................................................   110  Literatura  ..................................................................................................................................................   111 

Szczegóły

Autor Kaczmarska
Oprawa broszura
Rok wydania 2014
Format b5
Stron 114

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl