Wydawca
Kategorie
Promocje
Fizyka w gimnazjum 1-zadania i problemy
Fizyka w gimnazjum 1-zadania i problemy
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
Tablice Historia Polski w datach
Tablice Historia Polski w datach
10,00 zł 5,00 zł 9,52 zł 4,76 zł
egz
Język Polski 100 bohaterów lektur. Poradnik licealisty
Język Polski 100 bohaterów lektur. Poradnik licealisty
15,00 zł 5,00 zł 14,29 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły.

Dostępność: brak towaru
Cena: 47,00 zł 47.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 44,76 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość EGZ.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 37C1-314C8

Opis

Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.

Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.

W tej książce między innymi:

  • cechy dobrych liderów produktu
  • tworzenie struktury zespołu
  • rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
  • wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
  • taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji

Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu!

Szczegóły

ISBN 9788328346048
Autor Banfield
Oprawa broszura
Rok wydania 2019
Format b5
Stron 226

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl