Wydawca
Nowości
Dobre obyczaje czyli w Lekkim tonie o Bon Tonie
Dobre obyczaje czyli w Lekkim tonie o Bon Tonie
24,90 zł 23,71 zł
EGZ.
Dziewczyny Moda ulicy lat 70. i 80. XX wieku
Dziewczyny Moda ulicy lat 70. i 80. XX wieku
89,00 zł 84,76 zł
EGZ.
Historia designu
Historia designu
129,00 zł 122,86 zł
egz.
Zwierzęta z kreskówek. Szkoła rysowania.
Zwierzęta z kreskówek. Szkoła rysowania.
24,90 zł 23,71 zł
EGZ.
Ładnie gram na wiolonczeli dla kl. I-III.  w.2.
Ładnie gram na wiolonczeli dla kl. I-III. w.2.
38,00 zł 36,19 zł
EGZ.
Promocje
AZ Geografia. Matura. Pytania testowe
AZ Geografia. Matura. Pytania testowe
12,00 zł 5,00 zł 11,43 zł 4,76 zł
egz
Szkolny słownik włosko-polski, polsko-włoski
Szkolny słownik włosko-polski, polsko-włoski
26,00 zł 5,00 zł 24,76 zł 4,76 zł
egz
Szkolny słownik francusko-polski, polsko-francuski
Szkolny słownik francusko-polski, polsko-francuski
23,00 zł 5,00 zł 21,90 zł 4,76 zł
egz
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Submit

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł 39.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 37,14 zł
bez 5% VAT i kosztów dostawy
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: One Press
Kod produktu: 0C69-5069E

Opis

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.

Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!

Szczegóły

ISBN 9788324647767
Autor Tesławski Macie
Oprawa broszura
Rok wydania 2012
Format a5
Stron 168

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl